Nicholas Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Ska åka till tippen. Jag renovar lägenheten stötvis när jag får motivation. Det är mycket material som ska både in och ut ur lgh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Ska åka till tippen. Jag renovar lägenheten stötvis när jag får motivation. Det är mycket material som ska både in och ut ur lgh. Nästa steg hoppas vi alla är den hemska linoliummattan du har i hallen... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 22 minutes ago, samet said: Nästa steg hoppas vi alla är den hemska linoliummattan du har i hallen... 😉 Allt har sin tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 1 minut sedan, skrev Nicholas: Allt har sin tid. Rom byggdes inte på en dag!!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 17 timmar sedan, skrev ellim63: Nu blir det dyrt.. 😄 De få kosta som mäklarn sa Hällsa Gumman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Själv sitter jag här med en Preppens som vi sa förut innan dryckerna bytte namn Själv sitter jag med 2 Kung och en Preppens 7.2 det är frukosten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 1 timme sedan, skrev clion: Själv sitter jag här med en Preppens som vi sa förut innan dryckerna bytte namn Själv sitter jag med 2 Kung och en Preppens 7.2 det är frukosten Härligt, hela kostcirkeln... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Rom byggdes inte på en dag!!😉 Hahaha nu lade du upp bollen, men jag avstår......du vet nog vad jag tänkte på Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha nu lade du upp bollen, men jag avstår......du vet nog vad jag tänkte på Nej, upplys mig 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 6 timmar sedan, skrev rolba: Saknar frugan. Blir påmind av frukostbrödet. Ja, hon har gått upp ett par kg under lockdown.😉 ...hehe Gumman har varit här i 15mån nu +10kg😬 Hon står och ojar sig framför spegeln varje morgon. Farangen undrar vart sexbomben tog vägen😂 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Campar på Djulö camping igen, lite blåsigt är det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 3 timmar sedan, skrev clion: Själv sitter jag här med en Preppens som vi sa förut innan dryckerna bytte namn Själv sitter jag med 2 Kung och en Preppens 7.2 det är frukosten Snarare en brunch! Eller försov du dig?😉 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Kollar på en kran.. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Hahaha nu lade du upp bollen, men jag avstår......du vet nog vad jag tänkte på Lampa i taket! Skanska e kontaktade, tyckte det var för stort jobb för dom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 6 timmar sedan, skrev clion: Själv sitter jag här med en Preppens som vi sa förut innan dryckerna bytte namn Själv sitter jag med 2 Kung och en Preppens 7.2 det är frukosten Preppens var ett Engelsk lager öl som Pripps lanserade ett stort fiasko smakade inte gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Hittade en gammal Husqvarna 1958 modell, massor med delar finns. De ville ha 1000 spänn till sprit för denna. Vinter mörker är räddade. Renovera för att par tusen. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 On 2020-05-30 at 17:37, skrev Kötthandlarn: Tänk om dessa tofflor kunde tala..... Eller hur @PeterDahlin.......😂 Dessa fina tofflor vann jag på lotteri en kväll när vi åt pyttipanna på Flaggan i Pattaya. Det är Lamaien som skänkt dom. Och vill vi verkligen veta vad dom varit med om innan jag vann dom? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 9 timmar sedan, skrev Benriach: Kollar på en kran.. Vart är byggnaden där dom spelade in filmen "G" som i gemenskap. Var där på 30 årsfest för många år sedan Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 2 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Vart är byggnaden där dom spelade in filmen "G" som i gemenskap. Var där på 30 årsfest för många år sedan Typ där kranen står. Om du skulle vilja sett den igen så skulle du tänkt på det liite tiidigare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Tittar på väder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Håhåjaja “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Snyft.. 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Har gått från Alvik till HRC tänkte först stanna vid Tennstopet men det var kö för att få en sittplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Skrotar en gammal cykel. Hoppas man inte blir drabbad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 På vedbacken... En å en annan törstsläckare emellanåt förståss...😃 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu