Guest JJC Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Kollar väder🌞🌞🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Cycklat i 3 timmar och letat hitta ut, nu njuter man i solskenet sen åka hem. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Är med blommor till mors grav ,Mosjö Kyrka, strax söder om Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Njuter! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Bränner gris “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Trädgårdsarbete.. 🇸🇪💕🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Flaggan i topp och potatis på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Trädgårdsarbete.. 🇸🇪💕🌹 Vad har ni sått i alla hinkarna då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 2 minuter sedan, skrev Tekkor: Vad har ni sått i alla hinkarna då? Fyra sorters basilika, chili, tre sorters aubergine och två sorters gurka.. vattenspenat ska sås imorgon. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Tror att detta blir bra... 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Hej Tog ledigt på fredagen för att få en långhelg, så vad göra? Så hoppade på hojen och körde ner till Koh Samui, en liten tur på 73 mil. Blev stoppad på vägen för kontroll, allt ok. Så då var man framme på hotellet. Molnligt, men vad gör det? Solar inte ändå.. Blev en go pizza på kvällen med öl i kaffemugg. På lördagen körde runt och utforskade ön, och hittade lite fina platser med utsikt. White corall beach. Satte också personbästa i badning då jag aldrig badat i Thailand, mer än så här blev det inte. Tillbaka till hotellet och bara tog det lungt.. På söndagen tog man 05:30 färjan tillbaka till fastlandet och fick se soluppgången. Kom hem efter nästan 76 mil, och tog en go kall öl och somnade gott. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Tar en förmiddagskopp på uteplatsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Tar en förmiddagskopp på uteplatsen Är du i svedala och visar darlingen vårt vackra land ?och om ni är här så glömmför fan inte svamp plockningen i Augustitill oktober Thai är grymma på och lukta sig till guldet Själp sitter jag ock smygsupermedde billigaste vänntar på Telia i morgon eller onsdag får försöka få litesol bränna Det fick.manju inte iThailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Kände mig lite poetisk i värmen. Sommaren är den bästa dagen på hela året. Den inföll idag den 1:a juni 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moobin Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 30, svalt och skönt. Saknar Sverige nu! Lite grand, både och vill man ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 42 minuter sedan, skrev moobin: 30, svalt och skönt. Saknar Sverige nu! Lite grand, både och vill man ha Men det e inte skönt att svetsa nu kan jag tala om, fläkt och vatten blir det hela tiden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Svettas lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 (ändrad) ! Ändrades Juni 1, 2020 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kände mig lite poetisk i värmen. Sommaren är den bästa dagen på hela året. Den inföll idag den 1:a juni 😀 Glömde det poetiska 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 (ändrad) On 2020-06-01 at 12:35, skrev clion: Är du i svedala och visar darlingen vårt vackra land ?och om ni är här så glömmför fan inte svamp plockningen i Augustitill oktober Thai är grymma på och lukta sig till guldet Själp sitter jag ock smygsupermedde billigaste vänntar på Telia i morgon eller onsdag får försöka få litesol bränna Det fick.manju inte iThailand Frugan är kvar i Thailand. De utfärdar inge visa för besök nu. Men hon har ju varit här några gånger förr så hon vet vad hon går miste om. 😁 Ändrades Juni 4, 2020 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 Trodde att jag skulle få sitta en stund efter gårdagens slit och släp men frugan frågade så snällt om jag kunde fixa matlåda till henne och favoritdottern, såklart jag hjälper till! 💖 Steka några ägg, fakepytt fanns i frysen + krydderier.. Får väl duga och jag fick ett par ägg till frukost också.. Jaja, en stund med solnedgång slår det mesta! 💕😎🇸🇪🍾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 Gått en golfrunda gick sådär 34 poäng 123 slag totalt, men fint väder var det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 Nu blir det dyrt.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Saknar frugan. Blir påmind av frukostbrödet. Ja, hon har gått upp ett par kg under lockdown.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 47 minuter sedan, skrev rolba: Saknar frugan. Blir påmind av frukostbrödet. Ja, hon har gått upp ett par kg under lockdown.😉 Haha, förstår att du känner så efter bilden jag skickade..... 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu