65Selander Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Ser gott ut även om (du) är suddig .-) Inte jag på bilden Däremot här och något kilo tyngre än nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 32 minuter sedan, skrev 65Selander: Inte jag på bilden Däremot här och något kilo tyngre än nu. Du ser ut som en vältränad Brynäsare hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Sitter och mår bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 4 timmar sedan, skrev Fredman: Ser god ut men Kölsch brukar vara ljusare. Ska man vara petig så är det som rysk champagne dvs inte möjligt. Kölsch får den bara heta om den är tillverkad i Köln. På restaurang där serveras den i ganska små smala glas. De fyller på glaset till dess att du lägger underlägget på glaset. Svårt att bli full på då de är alkoholsvaga. Har du kollat vad din ligger på? Finns många bryggerier i köln som brygger denna med olika procent min ligger på 5,2 o naturligtvis en klon, Tror min börjar ljusna om nån vecka. Men god redan nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 35 minuter sedan, skrev clion: Sitter och mår bra å ingen regering i sikte.... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 3 timmar sedan, skrev wavis: Finns många bryggerier i köln som brygger denna med olika procent min ligger på 5,2 o naturligtvis en klon, Tror min börjar ljusna om nån vecka. Men god redan nu Spännande att man har kvar att upptäcka. Själv har jag aldrig hittat någon över 4,8 % och de flesta enligt min erfarenhet ligger på 4,6 %. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 On 2020-05-22 at 17:37, skrev Kötthandlarn: Fantastiskt trevligt....... Jag tjänstgjorde delvis på liknande anläggning i Gbg:s skärgård även om det var en serie 2-anläggning till skillnad mot femöre som är en serie 1 inom https://sv.wikipedia.org/wiki/7,5_cm_tornpjäs_m/57 systemet...... Men dock ack så intressant......... Har varit i minst 12 av anläggningarna i din länk och krigsplacerad i Nr 17 och Nr 29 Marstrand är trevligt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 On 2020-05-27 at 14:38, skrev Tekkor: Ja det är tufft att ha stora arealer att ta hand om Men hur är det med terrorsniglarna hos er, här på västkusten har de lyst med sin frånvaro i år, vanligtvis är de överallt och äter och slemmar ner Vet en med växthus där de fan slemma sig in genom ventilationen i taket på växthuset. Jag trampade ihjäl årets första mördarsniglar denna veckan, bor iofs inte direkt vid västkusten, men den ligger väl knappt 15Km bort MVH Snigelmördare "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 On 2020-05-28 at 17:12, skrev steffegw: Fick denna uppdatering på Line just nu och känner mig stolt över att sambon i Thailand sköter sina kort på bästa möjliga sätt. All heder åt henne. 🥰 Vänta nu, sambon??? Du bor väl i Sverige? Då måste det bli särbon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 22 timmar sedan, skrev ellim63: Surfar och tittar på tv också.. 👍😉 På vilken del av tv,en brukar du titta på? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Skall tydligen bli mat idag.......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Det är ngt fel på stegen upp till sovloftet idag i sommarstugan......... Kommer inte upp, så jag får väl sova på soffan istället......😂😂😂😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Draget igång långkok de lux! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Tittar på han som har fått dagens toppjobb. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Tittar på han som har fått dagens toppjobb. Riktiga skor!!! Vad är det för fel på flipflop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Tänk om dessa tofflor kunde tala..... Eller hur @PeterDahlin.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tänk om dessa tofflor kunde tala..... Eller hur @PeterDahlin.......😂 Är tillhörande piska i samma maskulina färg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Campar på Djulö camping fint väder, samt gått en 18håls runda på jönåkers bana. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Åker nercabbat i en "raggercar"...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Att man aldrig kan vila en stund.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 48 minuter sedan, skrev FF: Campar på Djulö camping fint väder, samt gått en 18håls runda på jönåkers bana. FF Blir det en runda på Jättorp i morgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Var ju god den där @clion Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 48 minuter sedan, skrev GreenValley: Blir det en runda på Jättorp i morgon? Blir en pankisrunda jönåkers bana på måndag. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Dagens kostcirkel men nu tog groggen slut...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2020 Dela Inlagd Maj 31, 2020 Tar en fika på uteplatsen. Ska man ta en kask innan man fortsätter med döstädningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu