FF Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Skall ni besöka "Femörefortet"? Det kan jag verkligen rekommendera om det är öppet....... Visst ska vi göra det. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 minut sedan, skrev FF: Visst ska vi göra det. Fantastiskt trevligt....... Jag tjänstgjorde delvis på liknande anläggning i Gbg:s skärgård även om det var en serie 2-anläggning till skillnad mot femöre som är en serie 1 inom https://sv.wikipedia.org/wiki/7,5_cm_tornpjäs_m/57 systemet...... Men dock ack så intressant......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 24 minuter sedan, skrev C-dude: Ska ha köttkalas ikväll Fick tag på en 3kg bit till riktigt bra pris. Rikligt marmorerad. min kvinna är inte lika förtjust i nötkött så hon grillar lite Issankorv istället C;D Fantastiskt vacker entrecote........ Man blev änna lite kär........ ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Pysslat med vårt andra investeringsprojekt i sommar. Utbyggnad av Gammelstad kombiterminal med ny växel och spår samt anpassning för nya signalsystemet ertms... Tankar går till vår vän @gst Då man ser platssignaturen på bild nedan..😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 21 minuter sedan, skrev Oskarudon: Pysslat med vårt andra investeringsprojekt i sommar. Utbyggnad av Gammelstad kombiterminal med ny växel och spår samt anpassning för nya signalsystemet ertms... Tankar går till vår vän @gst Då man ser platssignaturen på bild nedan..😉 Å @Enis som hoppas ni gör ett bra jobb så inte en annnan får problem i förlängningen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 rört i hop en sås å friterar lite kyckling enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 På promenad kollar naturen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 16 minuter sedan, skrev JJC: På promenad kollar naturen Är du ute med lillkotten?😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 55 minuter sedan, skrev audirs2: Är du ute med lillkotten?😉 Lillkotten??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 2 timmar sedan, skrev JJC: Lillkotten??? Tycker den första bilden e så söt så jag döpte ankungen till "lillkotten"!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 A men jag går väl på sängen då.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 5 timmar sedan, skrev Abercrombie: Bra jobbat! Vilket gym går du på? Örebro kraftsportklubb, tränat där i mer än 40 år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 5 timmar sedan, skrev ellim63: Örebro kraftsportklubb, tränat där i mer än 40 år... Ok, jag håller igång på Nordic Wellness på Köpmangatan. Gått dit i många år, där låg ju Systembolaget förr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Steker Wallenbergare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Pysslar i köket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Kollar på Hamnoi och M33. Två makrillar infångade utanför sydkoster enligt fiskaffären i Gamla Stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev Oskarudon: Pysslat med vårt andra investeringsprojekt i sommar. Utbyggnad av Gammelstad kombiterminal med ny växel och spår samt anpassning för nya signalsystemet ertms... Tankar går till vår vän @gst Då man ser platssignaturen på bild nedan..😉 Usch, påminner när man drog in kabel och i slutändan satt och pilla med flaggorna på kablarna man sen anslöt i skåpen inne på Scanraff crack... Ett hiskeligt pilljobb. Edit: missa ett g. Ändrades Maj 23, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 19 timmar sedan, skrev JJC: Lillkotten??? Tror lillkotteri betyder änder på finska 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 3 timmar sedan, skrev Peolito: Kollar på Hamnoi och M33. Två makrillar infångade utanför sydkoster enligt fiskaffären i Gamla Stan. Ingen av dom är makrill,den enda jag hört erkänna det är Köttandlaren när han va redigt berusad 🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 59 minuter sedan, skrev jlh66: Ingen av dom är makrill,den enda jag hört erkänna det är Köttandlaren när han va redigt berusad 🤣🤣 @hamnoi:s grabb spelade där för ett par år sedan, så då var han nog lite smyg-gays i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 1 timme sedan, skrev jlh66: Ingen av dom är makrill,den enda jag hört erkänna det är Köttandlaren när han va redigt berusad 🤣🤣 Inte ens när de mörkaste demonerna kommer över mig, skulle jag erkänna ett sådant otyg........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 A men det går väl bra nu........😂😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 Sitter utanför sjöbon och filosofierar There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 6 minuter sedan, skrev Stefan: Sitter utanför sjöbon och filosofierar Hörudu gå på sängen och fila☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 CNN nu match med Woods och Mickelssons. Sänds tyvärr inte på svensk tv. Regnar som fan men hoppas det blir av. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu