FF Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Gått en golfrunda med sonen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 On 5/20/2020 at 1:23 PM, Enis said: Nä när det finns Hotell, värdshus, gästgiveri och Kro Enis På måndag blir det hotell 1 vecka. Åka runt lite i Svedala. Öland, Blekinge. Västkusten. Får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 9 minuter sedan, skrev Nicholas: På måndag blir det hotell 1 vecka. Åka runt lite i Svedala. Öland, Blekinge. Västkusten. Får se. Men det är väl mer än 2 timmar bort? Uppvuxen med camping men som barn var det väl ok. Som vuxen har jag inte provat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev rolba: Enis fyndhörna.😉🤣 Nu blev man lite gråtmild hittade barnbokslådan dvs dessa har jag läst för Pia och min mor för mig när jag var liten enis Ändrades Maj 21, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 56 minutes ago, HuaHindinnge said: Men det är väl mer än 2 timmar bort? Uppvuxen med camping men som barn var det väl ok. Som vuxen har jag inte provat. Ja, men jag är gravt kriminell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Just nu är det kaos, baka och laga mat samtidigt.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Man är tillbaka på brottsplatsen igen..... PD är och spelar långgolf, så det är tyst och skönt här......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Man är tillbaka på brottsplatsen igen..... PD är och spelar långgolf, så det är tyst och skönt här......😂 Aldrig för sent att börja spelade med två gubbar som var över 70 en var nybörjare Han sa fasiken att man skulle börja så sent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 På G i det underbara vädret.. 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Inte just nu , Men innan i dag,,, Besiktigat . Kanon besiktningskille hade själv motorcykel, Såg direkt att jag bytt avgasrör he he . Lite nya regler som man inte visste om innan bra o bli lite uppdaterad.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Vi blev lite peppade när vi såg ett recept på FB så vi prövade att göra chokladbiskvie i en form... Jäklar så gott det blev! 😋💕👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Många munkar som vill ha lite gåvor😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 22 timmar sedan, skrev rolba: Enis fyndhörna.😉🤣 Undrar om det finns några porr rullar 😙 Bland bröten mån tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 väntar på att få komma in på på återvinningen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Slit o släp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Slit o släp.. 😄 Ingen risk att smittas där inte. 😁 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Campar på femöre hamn i Oxelösund och letar efter kontroller som heter naturpasset. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Precis nyss, skrev FF: Campar på femöre hamn i Oxelösund och letar efter kontroller som heter naturpasset. FF Skall ni besöka "Femörefortet"? Det kan jag verkligen rekommendera om det är öppet....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Skall ni besöka "Femörefortet"? Det kan jag verkligen rekommendera om det är öppet....... Tänkte det samma, men det är corona stängt Atomsäkert men inte coronasäkert 😉 Ändrades Maj 22, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Ska ha köttkalas ikväll Fick tag på en 3kg bit till riktigt bra pris. Rikligt marmorerad. min kvinna är inte lika förtjust i nötkött så hon grillar lite Issankorv istället C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: väntar på att få komma in på på återvinningen enis 'Står det ATS på containrarna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 On 2020-05-21 at 14:42, skrev Kenneth4618: Grillar Polski korwski Jag har polsk öli hemma! Köpt på Systembolagettti*! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 On 2020-05-21 at 14:42, skrev Kenneth4618: Grillar Polski korwski Jag har polsk öl hemma! Köpt på Systembolagettti*! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 minut sedan, skrev audirs2: Jag har polsk öli hemma! Köpt på Systembolagettti*! Jag har en TT mellanöl kvar. Vill du smaka?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Slit o släp.. 😄 Bra jobbat! Vilket gym går du på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu