Abercrombie Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter och funderar lite........ Igår, så satt jag ju i soffan och softade lite med en gammal Buster från 1973 att avnjuta........ När man tittade på omslagets baksida, så började man fundera på vilken väg denna tidning har tagit under årens lopp??.... Den har ju rest runt i 47 år innan den hamnade i min ägo........ Ursprungligen adresserad till ovan person i Uddevalla och på ngt sätt hamnade den till slut hos @Tallviking på östkusten som nyligen sålde den till mig (å en massa andra Buster) och nu är den tillbaka på västkusten.......... Undrar vad som hänt på vägen under dess 47-åriga historia och vilka som har läst den på vägen fram till jag fick den i min ägo??.... Hmmm, tänker nog för mycket men jag är otroligt intresserad av historia och kanske inte alltid den officiella utan mer personliga händelser och öden genom tiderna....... Buster, Fantomen mfl. Varför gjorde man sig av med dom? Var man rädd att folk (tjejer) skulle tycka att man var töntig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Lastar mer ”bark” till de frusna sörlänningarna i hufvudstaden, säsongen var egentligen slut.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 57 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter och funderar lite........ Igår, så satt jag ju i soffan och softade lite med en gammal Buster från 1973 att avnjuta........ När man tittade på omslagets baksida, så började man fundera på vilken väg denna tidning har tagit under årens lopp??.... Den har ju rest runt i 47 år innan den hamnade i min ägo........ Ursprungligen adresserad till ovan person i Uddevalla och på ngt sätt hamnade den till slut hos @Tallviking på östkusten som nyligen sålde den till mig (å en massa andra Buster) och nu är den tillbaka på västkusten.......... Undrar vad som hänt på vägen under dess 47-åriga historia och vilka som har läst den på vägen fram till jag fick den i min ägo??.... Hmmm, tänker nog för mycket men jag är otroligt intresserad av historia och kanske inte alltid den officiella utan mer personliga händelser och öden genom tiderna....... Peter var min kompis i Uddevalla När jag växte upp där så inget komplicerat tyvärr Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Lastar mer ”bark” till de frusna sörlänningarna i hufvudstaden, säsongen var egentligen slut.. Nu blir Boa glad igen 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Lastar mer ”bark” till de frusna sörlänningarna i hufvudstaden, säsongen var egentligen slut.. Du är välkommen😉 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 44 minuter sedan, skrev Tallviking: Peter var min kompis i Uddevalla När jag växte upp där så inget komplicerat tyvärr Fan, man hade ju hoppats på en mer spännande historia men nu fick ju mina bryderier sig ett svar iaf och det tackar jag för..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Åsså bjöd favoritdottern på ölprovning.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 59 minuter sedan, skrev Soengsang: Lastar mer ”bark” till de frusna sörlänningarna i hufvudstaden, säsongen var egentligen slut.. Huuva för dessa barkbåtskaptener.....gå på sängen nu. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Precis nyss, skrev B747: Huuva för dessa barkbåtskaptener.....gå på sängen nu. Svara när man ringer din satans trähatt!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 6 minuter sedan, skrev B747: Huuva för dessa barkbåtskaptener.....gå på sängen nu. Gå på kojen heter det väll😱 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 16 minuter sedan, skrev ellim63: Åsså bjöd favoritdottern på ölprovning.. 😋 Borde väl stå trouble to sleep Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Små fina potatisar.. Oj så gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 18 minuter sedan, skrev ellim63: Små fina potatisar.. Oj så gott! 💕 Ser ut som köttbullar! Potatisbarnsmördare🤣 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Precis nyss, skrev Nineteen68: Ser ut som köttbullar! Potatisbarnsmördare🤣 Dom är från Egypten, vem bryr sig.. 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Barbecue with a view.. 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2020 Dela Inlagd Maj 17, 2020 Fixar lite kvällsgott enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 Frukost i vinterträdgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 Har precis stått stilla i rusningstrafik. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 Viker en förmiddag till övningar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 Bara så ni vet.. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Viker en förmiddag till övningar. Är det Greta i alldeles för stor overall? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 Nu kör vi, ända in i kaklet. Här ska det borras. Inget fjoll i någon fog. Å vilket fint hål det blev. Skruvat blev det åxå. Blev fantastiskt bra. Biltema har grejer de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 18, 2020 Dela Inlagd Maj 18, 2020 4 timmar sedan, skrev ellim63: Bara så ni vet.. 😀 Vadå, att du gömmer dig bakom en pelare?????...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 Tillverkar lite lördagsgodis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 19, 2020 Dela Inlagd Maj 19, 2020 2 timmar sedan, skrev Fredman: Tillverkar lite lördagsgodis! Fint men det räcker ju bara i en kvart........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu