Stoneys Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 En kopp choklad så här på tidiga morgonen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Rastar frugan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Slappar i soffan och njuter av Benny Guldfot......... 2:- kostade Buster tydligen 1973.......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Slappar i soffan och njuter av Benny Guldfot......... 2:- kostade Buster tydligen 1973.......💙 Kanon-Ken är en höjdare också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Tråkigt väder i Trosa, så vi tittar på film. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 @M33 och @hamnoi här skalas det banan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 31 minuter sedan, skrev Tallviking: Kanon-Ken är en höjdare också Visst é den och även Johnny Puma........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 29 minuter sedan, skrev FF: Tråkigt väder i Trosa, så vi tittar på film. FF Hur kan det vara tråkigt i en Trosa?????....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 22 minuter sedan, skrev Enis: @M33 och @hamnoi här skalas det banan enis Snuskhummer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 29 minuter sedan, skrev Enis: @M33 och @hamnoi här skalas det banan enis Ser ut som du skalar @bob banan! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Preppar käk......... Har ju varit lite missnöjd med den nya tjänsten i Dalsjöfors, men det funkar ganska så bra tycker jag....... Lite tradigt med den långa resvägen men tycker jag fått riktigt bra kollegor och platschefen är väldigt nöjd över att jag kommit dit... Fördelen numera är att man kan få göra personalköp igen iom att man sitter på produktionsanläggningen och inte på ett anonymt kontor........ Idag hade det blivit lite överproduktion av hamburgare som gick ut för en liten peng till personalen......... Är riktigt stolt över denna produkten som vi säljer på b.l.a. City Gross....... Helt okryddad och inga tillsatser och bara rent grovmalet kött som man får krydda själv efter smak........ Kan nog bli ett stycke matkoma lite senare........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Jäklar vilken fin bit benfri fläskkarré.. Marinerad, vi får väl se om dom hamnar på grillen i morgon eller på söndag.. Beror på vädret! Och frugan borstade svensk färskpotatis ren och fin.. Och jag fick en öl, fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Just nu.....lite musik och snacks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Preppar käk......... Har ju varit lite missnöjd med den nya tjänsten i Dalsjöfors, men det funkar ganska så bra tycker jag....... Lite tradigt med den långa resvägen men tycker jag fått riktigt bra kollegor och platschefen är väldigt nöjd över att jag kommit dit... Fördelen numera är att man kan få göra personalköp igen iom att man sitter på produktionsanläggningen och inte på ett anonymt kontor........ Idag hade det blivit lite överproduktion av hamburgare som gick ut för en liten peng till personalen......... Är riktigt stolt över denna produkten som vi säljer på b.l.a. City Gross....... Helt okryddad och inga tillsatser och bara rent grovmalet kött som man får krydda själv efter smak........ Kan nog bli ett stycke matkoma lite senare........... köper av detta märket när det ges tillfälle, klart bra kött, och hoppas det är okey på insidan av fabriken och att de har värdig hantering av djuren, men som sagt deras kött är alltid av bra kvalitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 @Enis kvällen är räddad.......! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: @Enis kvällen är räddad.......! nja... men ok då star wars är alltid star wars... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: köper av detta märket när det ges tillfälle, klart bra kött, och hoppas det är okey på insidan av fabriken och att de har värdig hantering av djuren, men som sagt deras kött är alltid av bra kvalitet. Jag har varit på två av KLS anläggningar, Dalsjöfors och Ugglarp. Sett bra ut på båda ställena och all personal jag har träffat har varit seriös... Då var det betydligt värre på Atria i Skena eller Ridderheims i Sisjön... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 8 minuter sedan, skrev samet: Jag har varit på två av KLS anläggningar, Dalsjöfors och Ugglarp. Sett bra ut på båda ställena och all personal jag har träffat har varit seriös... Då var det betydligt värre på Atria i Skena eller Ridderheims i Sisjön... 😱 Tack för informationen, värdesätter det då man sällan får veta nått vad som sker på insidan av såna ställen, trevligt att man köper från rätt ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 (ändrad) Njuter av den underbara tystnaden var lite högre ljudtryck för En stund sedan då mina två damer i familjen skulle bli klara. pappa var är mina jumpadojor gubbe var är mina jumpabyxor de borde ju vara glada och inte vresiga när de nu får jobba lite trots att de blivit uppsagda tidigare innan säsongen startade enis Ändrades Maj 16, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 14 minuter sedan, skrev Enis: Njuter av den underbara tystnaden var lite högre ljudtryck för En stund sedan då mina två damer i familjen skulle bli klara. pappa var är mina jumpadojor gubbe var är mina jumpabyxor de borde ju vara glada och inte vresiga när de nu får jobba lite trots att de blivit uppsagda tidigare innan säsongen startade enis Lugn här också då frugan är på torget och säljer godis. Dessutom ska hon jobba i morgon eftersom hon inte fick jobba igår. Någon blev sjuk där och innan de visste var det var så stängde de ner. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hur kan det vara tråkigt i en Trosa?????....... Here we go again Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 pysslar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Tagit en lång cykeltur runt Trosa, och letat hitta ut. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Satt fart på Webern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Sitter och funderar lite........ Igår, så satt jag ju i soffan och softade lite med en gammal Buster från 1973 att avnjuta........ När man tittade på omslagets baksida, så började man fundera på vilken väg denna tidning har tagit under årens lopp??.... Den har ju rest runt i 47 år innan den hamnade i min ägo........ Ursprungligen adresserad till ovan person i Uddevalla och på ngt sätt hamnade den till slut hos @Tallviking på östkusten som nyligen sålde den till mig (å en massa andra Buster) och nu är den tillbaka på västkusten.......... Undrar vad som hänt på vägen under dess 47-åriga historia och vilka som har läst den på vägen fram till jag fick den i min ägo??.... Hmmm, tänker nog för mycket men jag är otroligt intresserad av historia och kanske inte alltid den officiella utan mer personliga händelser och öden genom tiderna....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu