Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Jag hälsar tillbaka..Det här hade väl varit en utmärkt helg för dig att besöka götet med tanke på matchen imon.

Då kunde vi gått bakfulla/fulla ihop :y3: ..

 

Topic: Just nu är jag nyduschad och tar en öl i soffan, ska strax masa oss iväg till pizzan.

Innan det har det varit besök hos farmor på 96 vårar och sedan 3 timmar fotboll med James, lite extraträning.

Har varit kanonväder så gristrynet och dom likbleka benen har fått lite färg.

Det hade onekligen varit en trevlig helg att få tillbringa i Göteborg.Men jag är bara inne på steg 9 i uppladdningen och åka på en kulturhelg i Götet kräver fulladdat.Matchen i morgon följer jag på Tv och får vi med oss nåt därifrån så kan vad som helst hända.Med tanke på det spel som producerades mot Falkenberg så har jag inga större förhoppningar även om jag drömmer om 3 poäng.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Grillar lårfile och råsteker färskpotatis och njuter av ett glas rött och kvällssolen. post-7918-1399739232,56_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Dags att åka tåg igen

ma3yza4y.jpg

Blå Linjen ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Grillar lårfile och råsteker färskpotatis och njuter av ett glas rött och kvällssolen. attachicon.gifImageUploadedByMaipenrai1399739219.309867.jpg

 

D e fan inte sant vilken uppfinningsrikedom dom besitter, det finns bara två filéer på ett djur å ingen av dom sitter i låret.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varit på en av dom bästa ölställena i Stockholm nämligen Akkurat.

 

Hur smakade Trappen?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Letar efter ny hund på nätet  ...

 

Kolla på Hivlingens, Min tik därifrån har en underbar mentalitet, och är jävligt lovande jaktligt...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nuuuu grabbar och tjejor är det Melodifestivalen grand finale 2014

 

Hörlurar på och block och penna framtaget samt telefon inom räckhåll :thumbsup:

 

Vi hörs om 3 timmar och en kvart :y15:

 

Vi hejar på Austria förståss då vi inte vill ha finalen i Sverige (det blir för dyrt för SVT)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörlurar på
Ska du lyssna på Eric Clapton eller Sabaton?Det andra helvetet är ju bara för kärringar och nån sån är ju inte du. 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ska du lyssna på Eric Clapton eller Sabaton?Det andra helvetet är ju bara för kärringar och nån sån är ju inte du. 

Thor-Leifs :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud vart är mänskligheten på väg?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

D e fan inte sant vilken uppfinningsrikedom dom besitter, det finns bara två filéer på ett djur å ingen av dom sitter i låret.

Fläskkotlett utan ben är väl det rätta namnet

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fläskkotlett utan ben är väl det rätta namnet

 

Inte ens det min vän, filéerna sitter inne i bukhålan på var sida om ryggraden och vidare in i lårmuskeln där dom avslutas med filethuvudet... Men dom är i låret klart särskilda från övriga detaljer i rövva...

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom, om man gör sig besväret och går tillbaka till Fredamans bild, så ser man att det är kycklinglår utan ben han grillar :police:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom, om man gör sig besväret och går tillbaka till Fredamans bild, så ser man att det är kycklinglår utan ben han grillar :police:

 

Kanske det, men kan du snälla förklara för mej var själva ``lårfilen sitter rent geografiskt...

 

Idag käkade jag och HajKaj på Gunters... Han serverar div. korvar även kallade hackade och tarmomslutna kalvfileer... 

 

Kalla saker för vad dom är, eller håll truten.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

D e fan inte sant vilken uppfinningsrikedom dom besitter, det finns bara två filéer på ett djur å ingen av dom sitter i låret.

Sant i och för sig men visst är köttet innan det vi kallar lår så mycket saftigare än bröstet. Sedan är ju detta en tråd där man kan anamma en bild säger mer än 100 ord.
Link to comment
Dela på andra sajter

D e fan inte sant vilken uppfinningsrikedom dom besitter, det finns bara två filéer på ett djur å ingen av dom sitter i låret.

Jag trodde han slant på tangenten och menade fårfilë  :o

Link to comment
Dela på andra sajter

Sant i och för sig men visst är köttet innan det vi kallar lår så mycket saftigare än bröstet. Sedan är ju detta en tråd där man kan anamma en bild säger mer än 100 ord.

 

Helt rätt, men jag blir så jäkla irriterad... Solly

Jag äter hellre tex. Entrecote eller biff än file.. Å på Kycklilng är ju låren eller vingarna dom bästa bitarna.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt, men jag blir så jäkla irriterad... Solly

Jag äter hellre tex. Entrecote eller biff än file.. Å på Kycklilng är ju låren eller vingarna dom bästa bitarna.

För att inte tala om biten mellan låren.  :nyam:  Ja, på kvinnan då. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...