Abercrombie Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Imon? Vad betyder det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Funderar på om jag har råkat sprida min säd på olämpligt ställe ngnstans i Majorna eller Kungsladugårdsområdet för en si så där 8-9 år sedan.......... Promenerade ner till lokala ICA Nära (Effkå Livs) för att inhandla lite förnödenheter......... Å eftersom detta är en bildtråd, så ligger affären ungefär där pilen pekar (bakom träden) sett från min balkong (detta blir enda bilden 🤣)........ På väg dit ner, så sprang det ett par glada töser i 8-9 års åldern som var på väg mot samma håll...... Tyckte det var konstigt att de vände sig om hela tiden och tittade på mig, jag menar, så jäkla ful är man väl inte??.....😅 Väl inne i affären, så plockade jag det som jag ville ha men töserna sprang runt och kollade på mig då och då, vilket jag tyckte var lite konstigt....... De var före mig i kassan och sedan sprang de iväg i samma riktning som vi kom ifrån från början....... Tänkte inte mer på det utan promenerade hem igen........ Men vid en korsning längre fram, tittade töserna fram bakom ett hushörn och följande konversation utspelade sig.......... Töserna: -"Ursäkta oss, får vi fråga dig en sak"? Jag: -"Javisst"...... Töserna: -"Är du Tomas pappa"? Jag: -"Nä, jag har inga barn".... Töserna: -"Ok, vad konstigt, Tomas i våran klass ser precis ut som dig men det gör inte hans pappa som brukar komma på föräldramötena"......... Ridå, vad f*n är det frågan om??......🤔 Har jag en illegitim son i området som jag inte känner till??......🤔 Jag som alltid varit noga med att sprida min säd utanför kommungränsen.........🤣 🤣 Konstiga tankar just nu.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 3 minuter sedan, skrev Abercrombie: Imon? Vad betyder det? I morgon Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: I morgon Tack! Tror att jag måste börja köra trådarna på mpr genom ett Bollibompafilter för att förstå sammanhangen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 2 timmar sedan, skrev Tekkor: No sininen, voy satana...Hm Onka se one mosta ja vir polski shakki, Kanske ett finskt forum vore nått för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 No sininen, voy satana...Hm Onka se one mosta ja vir polski shakki, katella joutsen ja kettu joka päivä....[emoji6]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 25 minuter sedan, skrev Abercrombie: Imon? Vad betyder det? Göteborska!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 16 minuter sedan, skrev berlitz: Kanske ett finskt forum vore nått för dig? Han som äger forat är ju finsk!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Precis nyss, skrev audirs2: Han som äger forat är ju finsk!🤣 Å därför är det ett svenskt forum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 1 minut sedan, skrev berlitz: Å därför är det ett svenskt forum? Sverige - Finland har alltid samarbetat!🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Precis nyss, skrev audirs2: Sverige - Finland har alltid samarbetat!🤠 Å då ska man skriva på finska i ett svenskt forum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Precis nyss, skrev berlitz: Å då ska man skriva på finska i ett svenskt forum? Har sett mycket värre saker än finska på mpr, så inget att hänga upp sig på....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Precis nyss, skrev Soengsang: Har sett mycket värre saker än finska på mpr, så inget att hänga upp sig på....... Sant det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Har sett mycket värre saker än finska på mpr, så inget att hänga upp sig på....... Men att prata svenska i ett svenskt forum är väl inte så myckert begärt..eller? Ändrades Maj 9, 2020 av berlitz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 1 minut sedan, skrev berlitz: Men att prata svenska i ett svenskt forum är väl inte så myckert begärt..eller? Kan tycka så, men hälften av forumets skribenter har ju också problem med det Sorry, kunde inte låta bli då det var öppet mål Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Letar inspiration Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 43 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag har råkat sprida min säd på olämpligt ställe ngnstans i Majorna eller Kungsladugårdsområdet för en si så där 8-9 år sedan.......... Promenerade ner till lokala ICA Nära (Effkå Livs) för att inhandla lite förnödenheter......... Å eftersom detta är en bildtråd, så ligger affären ungefär där pilen pekar (bakom träden) sett från min balkong (detta blir enda bilden 🤣)........ På väg dit ner, så sprang det ett par glada töser i 8-9 års åldern som var på väg mot samma håll...... Tyckte det var konstigt att de vände sig om hela tiden och tittade på mig, jag menar, så jäkla ful är man väl inte??.....😅 Väl inne i affären, så plockade jag det som jag ville ha men töserna sprang runt och kollade på mig då och då, vilket jag tyckte var lite konstigt....... De var före mig i kassan och sedan sprang de iväg i samma riktning som vi kom ifrån från början....... Tänkte inte mer på det utan promenerade hem igen........ Men vid en korsning längre fram, tittade töserna fram bakom ett hushörn och följande konversation utspelade sig.......... Töserna: -"Ursäkta oss, får vi fråga dig en sak"? Jag: -"Javisst"...... Töserna: -"Är du Tomas pappa"? Jag: -"Nä, jag har inga barn".... Töserna: -"Ok, vad konstigt, Tomas i våran klass ser precis ut som dig men det gör inte hans pappa som brukar komma på föräldramötena"......... Ridå, vad f*n är det frågan om??......🤔 Har jag en illegitim son i området som jag inte känner till??......🤔 Jag som alltid varit noga med att sprida min säd utanför kommungränsen.........🤣 🤣 Konstiga tankar just nu.......... Man kan inte annat än älska dig🙏 Du får gärna vara min farsa också ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Kan tycka så, men hälften av forumets skribenter har ju också problem med det Sorry, kunde inte låta bli då det var öppet mål Öppet mål bjuder jag på Varför inte ett Finlands- forum som passar ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 47 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag har råkat sprida min säd på olämpligt ställe ngnstans i Majorna eller Kungsladugårdsområdet för en si så där 8-9 år sedan.......... Promenerade ner till lokala ICA Nära (Effkå Livs) för att inhandla lite förnödenheter......... Å eftersom detta är en bildtråd, så ligger affären ungefär där pilen pekar (bakom träden) sett från min balkong (detta blir enda bilden 🤣)........ På väg dit ner, så sprang det ett par glada töser i 8-9 års åldern som var på väg mot samma håll...... Tyckte det var konstigt att de vände sig om hela tiden och tittade på mig, jag menar, så jäkla ful är man väl inte??.....😅 Väl inne i affären, så plockade jag det som jag ville ha men töserna sprang runt och kollade på mig då och då, vilket jag tyckte var lite konstigt....... De var före mig i kassan och sedan sprang de iväg i samma riktning som vi kom ifrån från början....... Tänkte inte mer på det utan promenerade hem igen........ Men vid en korsning längre fram, tittade töserna fram bakom ett hushörn och följande konversation utspelade sig.......... Töserna: -"Ursäkta oss, får vi fråga dig en sak"? Jag: -"Javisst"...... Töserna: -"Är du Tomas pappa"? Jag: -"Nä, jag har inga barn".... Töserna: -"Ok, vad konstigt, Tomas i våran klass ser precis ut som dig men det gör inte hans pappa som brukar komma på föräldramötena"......... Ridå, vad f*n är det frågan om??......🤔 Har jag en illegitim son i området som jag inte känner till??......🤔 Jag som alltid varit noga med att sprida min säd utanför kommungränsen.........🤣 🤣 Konstiga tankar just nu.......... Stackars Tomas, 8 år och tunnhårig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 6 minuter sedan, skrev berlitz: Öppet mål bjuder jag på Varför inte ett Finlands- forum som passar ... Tror du stångar dig blodig nu, forumägaren är nog lite partisk och kommer nog inte att döma till bifall i dina krav. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 4 minuter sedan, skrev GreenValley: Stackars Tomas, 8 år och tunnhårig! Det där är bara "Fake news".........🤣 Bevisa motsatsen........ Än kan jag lägga an en lejonman även om jag är för lat för det........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Man kan inte annat än älska dig🙏 Du får gärna vara min farsa också ☺ U2.......💚 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 24 minuter sedan, skrev Nakhon: Letar inspiration https://en.wikipedia.org/wiki/Hideki_Matsutake Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 18 minuter sedan, skrev berlitz: Öppet mål bjuder jag på Varför inte ett Finlands- forum som passar ... På MPR förekommer Svenska Finska Dunkiska Thailändska Fredagsfylliska Obegripliga där kodnyckel behövs Engelska Albanska (tror jag det var) Och en del annat också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: På MPR förekommer Svenska Finska Dunkiska Thailändska Fredagsfylliska Obegripliga där kodnyckel behövs Engelska Albanska (tror jag det var) Och en del annat också. "Fredagsfylliska".......... Magiskt........🤣 🤣 🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu