andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 34 minuter sedan, skrev audirs2: Njuter av min nya pension!🤣 Du får ringa mig om du behöver låna lite stålar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 On 2020-05-07 at 11:03, skrev clion: Sitter och skiter en kung gör susen sen morgonbadet Jag hade varit sa stolt om en blablodig delade min tid pa skithuset och om madde hade hoppat i badkaret med mig allt fullandat 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Campar på Djulö igen Ea o hennes son. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Jaha, vilken tar vi? Den från vänster eller höger, dom som är silver färgade? Vita är inte snyggt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev audirs2: Jaha, vilken tar vi? Den från vänster eller höger, dom som är silver färgade? Vita är inte snyggt! Helt klart den snygga till hoger Ändrades Maj 8, 2020 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Retar mig på att folk inte kan stava längre.Negerbollens dag stavas det ju.Skickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Efter att ha gymmat, tvättat och städat så drömmer jag mig bort. Har lite svårt att hitta livsmotivationen när jag inte vet om/när jag kan återvända till Thailand. Rätt så patetiskt att hänga upp livet på 6 av de veckor jag årligen är i LOS, istället för tvärtom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Kollar på ett redigt furubord från Tavelsjö. Undrar ifall @Boa52 känner han som gör dem där? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 14 timmar sedan, skrev audirs2: Fyra källare i Gamla Stan? Sue Ellen tulegatan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Fyra källare i Gamla Stan?Vad är det för restaurang i Gamla Stan?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad är det för restaurang i Gamla Stan? Skickat från min iPhone med Tapatalk Heter typ det, länge sedan jag gick förbi där. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Lapar sol & Sparken. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Idag har man på den Thailändska landsbygden långkokat en färsk höna. Serverades med currysås och jasminris. Gott så in i h-e. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 34 minuter sedan, skrev audirs2: Heter typ det, länge sedan jag gick förbi där. Fem Små Hus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 (ändrad) Fel tråd Ändrades Maj 9, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Rätt tråd! Vad blir nästa färg månntro? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Rätt tråd! Vad blir nästa färg månntro? ehkä sininen ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 57 minuter sedan, skrev audirs2: Rätt tråd! Vad blir nästa färg månntro? Polsk plå? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 27 minuter sedan, skrev Bibben: Polsk plå? Påålks vart! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Fikar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Kollar på ett redigt furubord från Tavelsjö. Undrar ifall @Boa52 känner han som gör dem där? Blev du inspirerad hemma hos mig? 😉🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 29 minuter sedan, skrev audirs2: Påålks vart! No sininen, voy satana...Hm Onka se one mosta ja vir polski shakki, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Marinerar kycklingben och sidfläsk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Rätt tråd! Vad blir nästa färg månntro? Terrakotta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Rätt tråd! Vad blir nästa färg månntro? Matt schack eller nått! Nästa lager imon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu