audirs2 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 1 timme sedan, skrev clion: Gå och jobba mu gubben jag sitter hemma och ock tar nån porr från favoritetna och runkar och tar nån pillssner Och chattar med stollarna på mpr 😜 Testa med vänstern ibland, känns som nytt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Stolle gå och svetsa nu 😜 Skojar bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Fixar frukosten En pling om man ska åka på något och har kokat nytt ris .Så gör så här ta upp bunken lägg ett lock från nån kastrull och stoppa in i kylskåpet håller sig i 3 4 dar Och nu har jag fått igång tv ock fixat frukost Och fyllt kaffe kokarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Slut på medikamentet igen? Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 2 minuter sedan, skrev clion: En pling om man ska åka på något och har kokat nytt ris .Så gör så här ta upp bunken lägg ett lock från nån kastrull och stoppa in i kylskåpet håller sig i 3 4 dar Och nu har jag fått igång tv ock fixat frukost Och fyllt kaffe kokarn Ja kylskåp o täcka maten är ett okänt supertips Snyggt porslin👍👍👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Får på nytt gummi på en av släddarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 (ändrad) Hej. Vad jag gör just nu, är livrädd för att åka ambulans i Thailand.. Ha en kanonbra dag! Ändrades Maj 7, 2020 av stjp8729 Bajs Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 (ändrad) Dubbelkolla, och ta bort och glöm.. Ändrades Maj 7, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Händer bara i Thailand. 555 BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej. Vad jag gör just nu, är livrädd för att åka ambulans i Thailand.. Ha en kanonbra dag! Sluta med motorsyckeln Så ärjag glad Du har en sånn fin familj skulle alldrih riskera att familjern får problem Ha det vänen Ändrades Maj 7, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 5 minuter sedan, skrev clion: Sluta med ****** Så ärjag glad Du har en sånn fin familj skulle alldrih riskera att familjern får problem Ha det vänen Bra tips bara att fylla i valfritt ord i istället för ***** enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 54 minuter sedan, skrev smaland: Händer bara i Thailand. 555 Ja åka ambulans är riskabelt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Skyggar lite men en säl-fi är det.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 13 minuter sedan, skrev ellim63: Skyggar lite men en säl-fi är det.. 😄 Finns det ingen pelare?😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 10 minuter sedan, skrev audirs2: Finns det ingen pelare?😂 Inte i min storlek.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 (ändrad) Slappnar av på stans trevligaste restaurang Ändrades Maj 8, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 On 2020-05-07 at 06:56, skrev Soengsang: Slut på medikamentet igen? Tror jag inte. Han hade väl varit på ”apoteket” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Meckar lite mat ädelostfylld lövbiff samt sparris och rödlök enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 Njuter av min nya pension!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 7 minuter sedan, skrev audirs2: Njuter av min nya pension!🤣 Det är bara att fortsätta svetsa med min favorit svets nämligen KJÄMPPIN. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 5 minuter sedan, skrev B747: Det är bara att fortsätta svetsa med min favorit svets nämligen KJÄMPPIN. Nä nä, inte din svets,,,,MIN SVETS!!!!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 15 minuter sedan, skrev audirs2: Njuter av min nya pension!🤣 Har du jobbat svart hela ditt liv eller visar du inte hela bilden för att framstå som en ????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Boa52: Har du jobbat svart hela ditt liv eller visar du inte hela bilden för att framstå som en ????? Det där är från AMF! Dom riktiga miljarderna kommer från folkpensionen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 2 timmar sedan, skrev Mankan: Slappnar av på stans trevligaste restaurang Fyra källare i Gamla Stan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2020 Dela Inlagd Maj 8, 2020 2 minuter sedan, skrev audirs2: Det där är från AMF! Dom riktiga miljarderna kommer från folkpensionen! Då ville du bara lura oss att tro på vad du visade, inge bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu