ellim63 Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 Utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 On 2020-05-02 at 13:22, skrev Boa52: Finns det kvar vilken kanal det var ju toppen för länge sen Hasse Tellemar, ställde klock radion varje lördags morgon Jo,men Tellemar är inte kvar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 4 minuter sedan, skrev B747: Jo,men Tellemar är inte kvar. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 grillar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 Kikar på film med Uma Thurman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 (ändrad) Tog permobilen till lokalhaket. 🍺 Ändrades Maj 3, 2020 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 Permobilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 4, 2020 Dela Inlagd Maj 4, 2020 Att det behövs så mycket maskiner och grejer för att bli vacker.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 I väntans tider vid Järva närakut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 Tjackat lamjai till gumman.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 Tar mig en slurk ägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 On 2020-05-04 at 15:34, skrev ellim63: Att det behövs så mycket maskiner och grejer för att bli vacker.. 😄 Behövs inte........ Du är vacker som du är...........💕 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 6, 2020 Dela Inlagd Maj 6, 2020 Inte precis just nu men visst är det mysigt.. Nu sköter det sig själv en stund.. Njuta! 😎🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Sitter och skiter en kung gör susen sen morgonbadet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Sitter och skiter en kung gör susen sen morgonbadetMysig morgon rutin.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Peolito: Mysig morgon rutin. Skickat från min iPhone med Tapatalk Käkade som fan i går nu ska det ut Ändrades Maj 7, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Käkade dom fan i går nu ska det ut Ont ska med ont fördrivasSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Vår 10-årige vän som har gett oss varmt o kallt vatten gick hädan idag på morgonen. Var en sväng in till stan och handla en ny! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 2 minuter sedan, skrev thomas001: Vår 10-årige vän som har gett oss varmt o kallt vatten gick hädan idag på morgonen. Var en sväng in till stan och handla en ny! VA VAD HÄNNDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 (ändrad) Gå och jobba mu gubben jag sitter hemma och ock tar nån porr från favoritetna och runkar och tar nån pillssner Och chattar med stollarna på mpr 😜 Ändrades Maj 7, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 8 minutes ago, clion said: VA VAD HÄNNDE Smittad av Corona.....dog snabbt utan plågor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 4 minuter sedan, skrev clion: Gå och jobba mu gubben jag sitter hemma och ock tar nån porr från favoritetna och runkar och tar nån pillssner Och chattar med stollarna på mpr 😜 Slut på medikamentet igen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Fixar frukosten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 1 timme sedan, skrev thomas001: Smittad av Corona.....dog snabbt utan plågor! Tråkigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 1 timme sedan, skrev clion: VA VAD HÄNNDE Begravning på g! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu