Soengsang Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha, jag såg det nu........🤣 Ja, blev lite chockad vid första anblick, tänkt vad fan håller ni på med, PD på knä med rumpa i vädret? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 5 timmar sedan, skrev stefan5300: Ligger och njuter av livet när jag lyssnar på Ring så spelar vi👍 Finns det kvar vilken kanal det var ju toppen för länge sen Hasse Tellemar, ställde klock radion varje lördags morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: Finns det kvar Var min tanke också..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Nästa stopp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 6 minuter sedan, skrev Boa52: Finns det kvar vilken kanal det var ju toppen för länge sen Hasse Tellemar, ställde klock radion varje lördags morgon Ja det är ett trevligt program när jag ligger på sofflocket med Pernilla Månsson-Colt och Christer Lundberg som programledare varannan vecka men ibland kan det vara någon annan vikarie, ställer aldrig klockan det börjar 12;00. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nästa stopp Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Dags att gå på sängen....... Fy va blek man är.......😂 Vart väldigt mycket kallare inatt å elementet glömde jag höja värmen på men som tur är, så har man extratäcke som matchar furupanelen.....😂 Rätt nöjd med bilden jag tog på dig!!!! Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 20 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Rätt nöjd med bilden jag tog på dig!!!! Vi är tacksamma för att batteriet tog slut där, räcker så 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Är inne i bokhandeln och ”råkade” säga till frun ”titta familjealbumet ”...Kan jag sova på din soffa denna veckan@m33? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Nu j*vlar är det kvartsfinal😷 Med tillbehör. Tror på straffavgörande😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 2 timmar sedan, skrev frogfish: Nu j*vlar är det kvartsfinal😷 Med tillbehör. Tror på straffavgörande😜 Det är spännande nu...... Kanske blir avgörande på straffar ändå...😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Det är spännande nu...... Kanske blir avgörande på straffar ändå...😂 Sitter på nålar.....😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Frugan har planterat penséer...💕🌹🇸🇪 Och nu ska det mekas punch-russinglass.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Skålar med Boa52...... SKÅL min käre vän och inspiratör.......🙋💕 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det är spännande nu...... Kanske blir avgörande på straffar ändå...😂 Hoppas inte den där Sillstryparen Håkan Mild ska slå någon straff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 19 minuter sedan, skrev frogfish: Sitter på nålar.....😎 13 minuter sedan, skrev GreenValley: Hoppas inte den där Sillstryparen Håkan Mild ska slå någon straff! Jäklar va spännande det var och tyvärr fick ju Sillstryparen (som egentligen är från Trollhättan) en sådan dålig träff på första straffen men en annan invandrad Sillstrypare räddade ju allt........ Tänk att Ravelli håller ännu........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Pissar på restaurang Bryggvingen...... Jäkla bra placering av skethusstolen...🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Kör nedkyling på en ipa efter jäsning till minus en på ca 48 timmar , efter det tappning på fat o kolsyra på , Sen tappning på flaskor efter behag . Smakade naturligtvis när jag gjorde fg prov,,,, O tror nog att jag kan bjuda på vissa MPR medlemmar som gillar IPA utan att skämmas..😉 Humle Cascade o Galena Jäst safale american….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Pissar på restaurang Bryggvingen...... Jäkla bra placering av skethusstolen...🙏 Den faciliteten har jag utnyttjat.. Kan rekommenderas! 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Å så avslutade vi med en kaffestout från Göteborg.. Nu är det matlagning på G med en Old ox.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Verkställer sommarplågan 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 1 timme sedan, skrev Nakhon: Verkställer sommarplågan 2020 med en ullmanstol kan det inte gå fel... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: med en ullmanstol kan det inte gå fel... Enis HÅG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 1 minut sedan, skrev Nakhon: HÅG Ok... påminde mycket om ullmans design från 80-talet när jag jobbade med kontorsmöbler Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 3, 2020 Dela Inlagd Maj 3, 2020 Dags för semi, sjukt spännande😰 Men jag ger mig f*n på att de lille j*veln Romario sabbar festen...🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu