wavis Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Ja va f@n tvungen o brygga en Sommaröl , Kölsch ale pilsner typ , Börjar bli fyllt i jästunnerna nu ...😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 För att? Dra runt dig o släktens svartjobbare ?Nej, bara jag och frugan.Ibland min dotter + 4 barnbarn.5 pax.Men jag gillar bilen mycket.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 1 timme sedan, skrev hamnoi: För att? Dra runt dig o släktens svartjobbare ? Alla vet varför... jag har fyra skåpbilar... Ful farbror, godispåse, skummadrass... så är kvällen räddad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Back in the wild frontiere och skall väl sova lite nu.....😷 Denna gång utan strumpbyxor.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 On 2020-04-29 at 17:48, skrev B747: Kanske liiite mindre än Emma Maersk,men tikkurilla koskenkorva färgen gör den lite större. Ju mer kosken desto säkrare kommer den att upplevas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Campar på Djulö utanför Katrineholm regnar gör det också. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 För att dämpa suget på resa så blev det badbaljan och pimpla vin med passande passande musik! https://youtu.be/7cB5VQAAOYk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Back in the wild frontiere och skall väl sova lite nu.....😷 Denna gång utan strumpbyxor.....😂 Förstår det blir så "statiskt" att ta av dem allt fastnar då bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Förbereder för punch-russinglass.. 😋 Och så blev det gofika.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Efter 6 timmars spikande, sågande, isolerande och spacklande.....så blir det nu paus i byggandet - med lite musik och sådant trevligt..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 kollar youtube Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 48 minuter sedan, skrev kenke: kollar youtube Åkomma som inte är ovanlig på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Känns som vi är i fas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 3 timmar sedan, skrev kenke: kollar youtube Ojoj vilken pärs och leva så ett rent helvete, men visst för en själv är det bara roligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 A men då var väl hjärntrusten samlad...... Dårar.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Tar oskulden av en gammal coronamedicin. går ner med ett par droppar vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 37 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: A men då var väl hjärntrusten samlad...... Dårar.......😂 känner bara igen en dåre.... känns orättvist mot de andra 🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 32 minuter sedan, skrev Enis: känner bara igen en dåre.... känns orättvist mot de andra 🤣 Enis Tur för dig....... De andra två envisades med att denna låten skulle spelas via Youtube hela tiden.......😜 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tur för dig....... De andra två envisades med att denna låten skulle spelas via Youtube hela tiden.......😜 De svänger ju.... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Enis: De svänger ju.... Enis Mmmm, jag kan tyvärr inte förneka att jag fick en sådan flashback till 80-talet när jag hörde den och dessutom så gillade jag det....... Lät lite Agneta Fältskog över det hela samt en skvätt Abba som när de var som bäst........ Ändrades Maj 1, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2020 Dela Inlagd Maj 1, 2020 Dags att gå på sängen....... Fy va blek man är.......😂 Vart väldigt mycket kallare inatt å elementet glömde jag höja värmen på men som tur är, så har man extratäcke som matchar furupanelen.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Dags att gå på sängen....... Fy va blek man är.......😂 Hahaha den bilden kan lätt missuppfattas, före man ser att det är ett knä som är korslagt....tänkte först det var en jäkla hårig rygg Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 Ligger och njuter av livet när jag lyssnar på Ring så spelar vi👍 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 På utflykt med gumman 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 2, 2020 Dela Inlagd Maj 2, 2020 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Hahaha den bilden kan lätt missuppfattas, före man ser att det är ett knä som är korslagt....tänkte först det var en jäkla hårig rygg Ha ha ha, jag såg det nu........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu