audirs2 Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Jaha, audis båt varf i farten igen! Bort med rosten och på med färg! Ms Titanic! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Dags att fylla på gurkburken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Far prova denna idag i dessa torra tider Forstar nu varfor den stod langst inne i skapet testar att blanda med ginger ale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 40 minuter sedan, skrev kenke: Far prova denna idag i dessa torra tider Forstar nu varfor den stod langst inne i skapet testar att blanda med ginger ale Vad tyckte far din om drickat? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Nu är det dags att börja skotta snö om man ska bli klar till sommarn. Kompisen har sommarstuga några mil österut, mäktigt har varit 3m snö vid midsommar. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/plogningen-av-vildmarksvagen-i-stekenjokk-ar-paborjad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 14 minuter sedan, skrev audirs2: Vad tyckte far din om drickat? Ingen hojdare med ginger ale smakar som en mindre sot variant av marinella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 Letar desperat efter inlägg från min husgud och bäste vän på MPR.......... Tänkte vi skulle skåla lite.......... Nåväl, skål min käre vän.......... Eller om jag börjar planera för lite bottenmålning av yachten till helgen........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Letar desperat efter inlägg från min husgud och bäste vän på MPR.......... Tänkte vi skulle skåla lite.......... Nåväl, skål min käre vän.......... Eller om jag börjar planera för lite bottenmålning av yachten till helgen........ Jag kan skala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Letar desperat efter inlägg från min husgud och bäste vän på MPR.......... Tänkte vi skulle skåla lite.......... Nåväl, skål min käre vän.......... Eller om jag börjar planera för lite bottenmålning av yachten till helgen........ Hälsning till Tavelsjö? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2020 Dela Inlagd April 28, 2020 12 minuter sedan, skrev B747: Hälsning till Tavelsjö? Kanske liiiiiite......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 Emma "Mäsk" har fått lite Tikkurila 2 comp grundfärg, ok International då! Inget månlandskap i denna plåt, nej då!🤣 Luktar apa om denna färg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 20 minuter sedan, skrev audirs2: Emma "Mäsk" har fått lite Tikkurila 2 comp grundfärg, ok International då! Inget månlandskap i denna plåt, nej då!🤣 Luktar apa om denna färg! Kanske liiite mindre än Emma Maersk,men tikkurilla koskenkorva färgen gör den lite större. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 On 2020-04-28 at 18:43, skrev Kötthandlarn: Letar desperat efter inlägg från min husgud och bäste vän på MPR.......... Tänkte vi skulle skåla lite.......... Nåväl, skål min käre vän.......... Eller om jag börjar planera för lite bottenmålning av yachten till helgen........ On 2020-04-28 at 18:51, skrev kenke: Jag kan skala On 2020-04-28 at 18:54, skrev B747: Hälsning till Tavelsjö? On 2020-04-28 at 19:09, skrev Kötthandlarn: Kanske liiiiiite......... Faan, va é han??...... Tänkte skåla idag också......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 29, 2020 Dela Inlagd April 29, 2020 Skal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Ny leksak, obs med burkhållare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Testar mjuka turkiska peppar. Inte så dumma.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Fikatajm.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 1 timme sedan, skrev Nicholas: Fikatajm. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Och du blev insläppt, vad gör inte ett fik för lite pengar😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Fikatajm. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Du är jävligt nära mig nu där jag bor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 33 minuter sedan, skrev Boa52: Och du blev insläppt, vad gör inte ett fik för lite pengar😕 Har du inget jävligare att komma med? Försök en gång till,huva! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 43 minuter sedan, skrev audirs2: Har du inget jävligare att komma med? Försök en gång till,huva! Det var väl inget jävligt som du skriver det var en fräga Vad gör inte folk för pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev audirs2: Har du inget jävligare att komma med? Försök en gång till,huva! Vissa skulle ju bli avstängda om de hoppades att någons morsa hade tagit självmord. Verkar som om du klarade dig. Men du är väl för dum för att förstå det övertrampet. edit: vi var några som han se ditt inlägg.... Ändrades April 30, 2020 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Fikatajm. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Nöjd med bilen? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 Nöjd med bilen? EnisBilen är inte min.Jag åker multivan, och den är jag nöjd med.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 30, 2020 Dela Inlagd April 30, 2020 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Bilen är inte min. Jag åker multivan, och den är jag nöjd med. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk För att? Dra runt dig o släktens svartjobbare ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu