Soengsang Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Boa52: Nä men du tror ju på allt som skrivs på facebook ock tvitter eller hur, att det är sant Jisses...... Åter igen så påminns man om varför det finns skor med kardborreband för vuxna.... Ändrades April 25, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Karantän sysselsättning i Norrlands inland Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 1 timme sedan, skrev Tallviking: Var i där i förrgår också men kunde bara konstatera att dom inte hade ett enda plagg i vuxenstorlek ! 1 timme sedan, skrev Tallviking: Får ta fram bensågen isåfall för det är inte bara i färdriktningen dom är för små. Jeans som knäbyxor är inte min modell Kan bara hålla med....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 1 timme sedan, skrev Tallviking: Var i där i förrgår också men kunde bara konstatera att dom inte hade ett enda plagg i vuxenstorlek ! Det är väl Nisses som gäller för dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Är oerhört stolt att jag varit en del av detta fantastiska engagemanget som IFK-supportrar bidragit till för att stötta sin favoritförening i dessa tider.......👍 Var lite spännande idag för att se om vi kom upp till målet men glädjande nog, så gjorde vi det och med råge också.......💙 Många fiktiva biljetter köpte jag........ https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/over-52-000-fiktiva-biljetter-ifk-goteborg-slog-rekordet/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Grillar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Joggar/går/kryper just nu Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Huset mittemot där jag bor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Mycket jobb med eftersläckning kan jag tänka mig. En kusin och två jobbarkompisar bor i huset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Hej Idag har man passat på att fixa en del.. Åkte till Honda och gjorde 6000 Km's service på Forzan, sen passade jag på att byta ut den skramlande nummerplåtshållaren till en riktigt bra premium variant, nu ser man en ren nummerplåt utan en massa skräp runt nummerplåtshållaren. Det blev så bra, så åkte in med Yamahan och lät dom göra en likadan nummerplåtshållare. Och när jag ända var i farten, så åkte jag tillbaka en tredje gång och bytte ut orginaldäcken på Honda Clicken, blev sportiga Pirelli Diablo Rosso Sport allt för höga kurvhastigheter med den sportiga Honda Click 125cc Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Fikar med gumman på Långbros bakficka.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Idag har man passat på att fixa en del.. Åkte till Honda och gjorde 6000 Km's service på Forzan, sen passade jag på att byta ut den skramlande nummerplåtshållaren till en riktigt bra premium variant, nu ser man en ren nummerplåt utan en massa skräp runt nummerplåtshållaren. Det blev så bra, så åkte in med Yamahan och lät dom göra en likadan nummerplåtshållare. Och när jag ända var i farten, så åkte jag tillbaka en tredje gång och bytte ut orginaldäcken på Honda Clicken, blev sportiga Pirelli Diablo Rosso Sport allt för höga kurvhastigheter med den sportiga Honda Click 125cc Ha en kanonbra dag! Jag är orolig för dig köra hoj i den Bkk trafiken så kör lungt du har en fin familj Ha dett bra Mvh Clion Ändrades April 26, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 45 minuter sedan, skrev Peolito: Fikar med gumman på Långbros bakficka. Skickat från min iPhone med Tapatalk Hawaii öl , aldrig sett i sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 3 minuter sedan, skrev Naam jai: Hawaii öl , aldrig sett i sverige? Finns även på Krubb på Valhallavägen. Helt ok lager👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Hej Fasen... Man kan aldrig lita på leveranser i Thailand... Beställde lite Lactasoy till barnen, och hämtade upp beställningen.. Ser bra ut.. Och familjen var glad.. Fasen, ytterligare en felleverans.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 4 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Fasen... Man kan aldrig lita på leveranser i Thailand... Beställde lite Lactasoy till barnen, och hämtade upp beställningen.. Ser bra ut.. Och familjen var glad.. Fasen, ytterligare en felleverans.. Ha en kanonbra dag! Ha Ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Tar en spaten i solen med frugan. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Nytt ställe o ny spaten, smakar bättre på flaska imo. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 On 2020-04-25 at 16:56, skrev Knasen: Ibland läser jag Travronden och lyckas därefter sätta 7 rätt på V75 så helt hopplöst fall kan jag ju ändå inte vara Jag försöker lista ut din avatar, är det en intrasslad hund eller?😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 12 timmar sedan, skrev audirs2: Jag försöker lista ut din avatar, är det en intrasslad hund eller?😅 Borde väl framgå med all tydlighet att det är en väldigt suddig kebabpizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 Idag blir det sushi.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 47 minuter sedan, skrev ellim63: Idag blir det sushi.. 😄 Rejäla bitar skall det vara /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 Precis nyss, skrev Enis: Rejäla bitar skall det vara /Enis Ajjemen! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 On 2020-04-25 at 18:02, skrev Kötthandlarn: Är oerhört stolt att jag varit en del av detta fantastiska engagemanget som IFK-supportrar bidragit till för att stötta sin favoritförening i dessa tider.......👍 Var lite spännande idag för att se om vi kom upp till målet men glädjande nog, så gjorde vi det och med råge också.......💙 Många fiktiva biljetter köpte jag........ https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/over-52-000-fiktiva-biljetter-ifk-goteborg-slog-rekordet/ Det är supporterhjärta det 😊. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 27, 2020 Dela Inlagd April 27, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Rejäla bitar skall det vara /Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu