hamnoi Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Praktiserar som parkbänksfyllo, inga spår av bibben o kuppari dock. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 25 minuter sedan, skrev hamnoi: Praktiserar som parkbänksfyllo, inga spår av bibben o kuppari dock. Olskrokstorget? Torget i Kortedala är för riktiga proffs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 25 minuter sedan, skrev Muimatt: Olskrokstorget? Torget i Kortedala är för riktiga proffs. Japp, lilla fyllot öppnar inte förrän kl13 så fick sitta på bänken. Men nu så! OBS OBS, är såklart sparken i glaset o inte spymästarns! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Påskamiddag på den thailändska landsbygden i dessa tider! Janssons frestelse,skinka, hemmarullade köttbullar, lax,prinskorv m.m GLAD PÅSK till er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 En vandring i vårens tecken med frugan.En härlig dag med hopp om sommaren. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 (ändrad) Mår illa, halvligger i stolen & försöker smälta mathelvetet. Ändrades April 11, 2020 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Fick en bild på vår gamla ungdoms gård i Borgå där man rände runt på slutet av 60 talet och då fattade man inte hur vackert huset egentligen är! Där blev man ju "kär" (kåt) första gången i Maja som hon hette då![emoji7]Vad heter Maja nu då [emoji23] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad heter Maja nu då Skickat från min iPhone med Tapatalk När man e död, heter man nått då?🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad heter Maja nu då Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Då skall vi se om det går att laga till mammas revbensspjäll av @Kötthandlarns revben enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Nu kom utsädet....[emoji6]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Ja nu får det stå och puttra någon timme enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Kollar när Glenn levererar.........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 On 2020-04-11 at 11:57, skrev audirs2: Fick en bild på vår gamla ungdoms gård i Borgå där man rände runt på slutet av 60 talet och då fattade man inte hur vackert huset egentligen är! Där blev man ju "kär" (kåt) första gången i Maja som hon hette då!😍 Vad heter hon nu? Frågar för en kompis... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 On 2020-04-11 at 11:45, skrev IsaanWarrior: Ja fyfan tänk att springa på dessa idoler mitt ute i ingenstans 😁❤ Om du någonsin är på Rindö, strax bortom Vaxholm, och hör banjospelande, SPRING, SPRING,SPRING!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Tommy: Om du någonsin är på Rindö, strax bortom Vaxholm, och hör banjospelande, SPRING, SPRING,SPRING!!! MVH Jag visste inte att det var där "Den sista färden" utspelade sig. 🤣 Ändrades April 12, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Inte precis just nu men... Jobbat hela helgen, tror ni jag får vila idag..😥 Janssons frestelse på G.. Sen var det dags för rakning och tvagning för min del , ingen bild på det.. 😁🙏 Äntligen, en shot mot corona och en öl för yrseln! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Tar en gofika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Tar en gofika Ett inlägg till, det lär du få skit för...... 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Ett inlägg till, det lär du få skit för...... 5555555 Ja det är ju lite trist att ha ett bra liv, bättre med jämer och elände 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 Renskavsgryta och små fina färskpotatisar på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Tar en gofika 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Ett inlägg till, det lär du få skit för...... 5555555 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja det är ju lite trist att ha ett bra liv, bättre med jämer och elände 😀 Pappmugg anstår väl inte en miljonär. 😇😎😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 14, 2020 Dela Inlagd April 14, 2020 3 minuter sedan, skrev rolba: Pappmugg anstår väl inte en miljonär. 😇😎😉 Är inte så högfärdig av mig 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Vilken jäkla dimma.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 15, 2020 Dela Inlagd April 15, 2020 Fullt upp hela dagen.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu