Knasen Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, det fanns en stund då jag trodde att jag var din favorit.......🤣 Du kanske är hans nya eftersom jag var den gamle 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 (ändrad) Hemma igen, det var nog ca 15 st thaifolk där i mörkret och alla fick mer än de behövde 😉 Ändrades April 7, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 30 st ihopträngda och incheckningen öppnar om en halvtimme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En lycklig fru Ser kallt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: 30 st ihopträngda och incheckningen öppnar om en halvtimme Vad ska du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 2 minuter sedan, skrev clion: Ser kallt ut Hon hade 4 par byxor på sig 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 3 timmar sedan, skrev clion: Vad ska du Doha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Boarding completed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 Inte idag men jag tänker lämna MPR har några saker att säga först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 8 minuter sedan, skrev Boa52: Inte idag men jag tänker lämna MPR har några saker att säga först Nej! Vem ska då sätta alla oss korkade sörlänningar på plats? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Knasen: Nej! Vem ska då sätta alla oss korkade sörlänningar på plats? 😉 Tycker synd om er Sörlänningar idag med Corona skiten. Ni är så många och hoppackade som en myrstack som jag skrivit förut om gjäng bråken, bo inte i en myrstack flytta till ett lungnare ställe, jobb finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Inte idag men jag tänker lämna MPR har några saker att säga först Så var det med det norrlänska virket! inte mycket !? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Tycker synd om er Sörlänningar idag med Corona skiten. Ni är så många och hoppackade som en myrstack som jag skrivit förut om gjäng bråken, bo inte i en myrstack flytta till ett lungnare ställe, jobb finns Redan laddat inför 2020 års stolpskotts priset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Boa52: Tycker synd om er Sörlänningar idag med Corona skiten. Ni är så många och hoppackade som en myrstack som jag skrivit förut om gjäng bråken, bo inte i en myrstack flytta till ett lungnare ställe, jobb finns Tyvärr lär ufon som du och dina gelikar i obygden också drabbas. Och för multisjuka är det ju rätt farligt, så lycka till, inte särskilt trevligt skulle jag tro. Lider med de som drabbas. Ändrades April 8, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 12 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Hon hade 4 par byxor på sig 😀 Jaha, då vet vi vem som har byxorna i er familj. 😉😁😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Gofika med gifflar och en finwirre för att skrämma bort corona.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Tänkte ta mig en liten virre, det är ju semester😉 Hade även några öl i kylen där bäst före dag var 3/4 2020. Får prova dem sedan. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Fullt upp, tur att man är högerhänt.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 36 minuter sedan, skrev ellim63: Fullt upp, tur att man är högerhänt.. 😄 Vilken patina❤️ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 1 minut sedan, skrev hamnoi: Vilken patina❤️ På potatisen??....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Väntar på att helveteslågan skall dämpa sig lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Testar lite nytt på kallrökningen , olika saltmängder , två olika socker,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 En ”irish” Vitvinsglas( visste redan de gamla grekerna) Wirre, Drambuie, socker, grädde o en kaffekapsel. Socker i koppen, rör om i kaffet från kapseln! Skaka till en bra grädde! Häll i 6cl Tulla o 2cl Drambuie, blanda kaffe/socker med spriten, häll ner halva grädden o rör om! Häll i resten av grädden o njuuuut! Så gör man ” a proper irish”😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Hälsokontroll efter 33 timmars resa följt av en god natts sömn. I hemmet förståss. På Arlanda var det svängdörrar efter passkontrollen. Måste ställa klockan och damma av den efter 7 månader på rumsbordet ser jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Träffade Nilsson68 på Parma igår. Det blev en del MacAllan och öl kan jag säga. Vinkade av Nilsson68 när han tog en taxi till sina vilda uppväxttrakter. Han var glad då. Tror inte han dricker Äggtoddy idag. Tackar gudarna att jag inte följe med.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu