ellim63 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 (ändrad) Pizza på G.. Ändrades April 5, 2020 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Latte och lyxbulle på kontoret.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Latte och lyxbulle på kontoret. Skickat från min iPhone med Tapatalk Byråkrat kaffe!😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Latte och lyxbulle på kontoret. Skickat från min iPhone med Tapatalk Investera i ett nytt tangentbord kanske.... verkar väl använt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Nej det är som en kär gammal vän. Kletig och luktar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 15 minuter sedan, skrev audirs2: Byråkrat kaffe!😜 Hur går det på lödda fronten eller har du gått i pension? Kan du inte komma till Gamla Stan och lödda bort den eländiga corona bron en mörk natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 52 minuter sedan, skrev Peolito: Hur går det på lödda fronten eller har du gått i pension? Kan du inte komma till Gamla Stan och lödda bort den eländiga corona bron en mörk natt. Den där bron hade Audirs lött ihop på två veckor för halva priset och skattebetalarna sparat en jäkla massa pengar😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Den där bron hade Audirs lött ihop på två veckor för halva priset och skattebetalarna sparat en jäkla massa pengar😃 Det e jag som byggt alla Finlands färjor, så det så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Hur går det på lödda fronten eller har du gått i pension? Kan du inte komma till Gamla Stan och lödda bort den eländiga corona bron en mörk natt. Pension e "föl" tunnisar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 4 timmar sedan, skrev Peolito: Latte och lyxbulle på kontoret. Skickat från min iPhone med Tapatalk Det senaste gjord på bröstmjölk, patte latte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Investera i ett nytt tangentbord kanske.... verkar väl använt Enis 4 timmar sedan, skrev Peolito: Nej det är som en kär gammal vän. Kletig och luktar lite. Inget slår ett väl inkört tangentbord. Hatar när man måste byta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Fixar till en picknick korg. Blir tydligen ett återbesök i kväll för kvällsfiske. iallafall om HSB får bestämma😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 (ändrad) Tittar på frugan som pysslar inför kvällen. Skrotat ett stänkskydd för stekpanna och en sopkvast. Fram med symaskin och vips så har en man fångsthåv tillverkat 🙂 Ändrades April 7, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Avslutar bilaffären med en latte...👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 10 minuter sedan, skrev ellim63: Avslutar bilaffären med en latte...👍 Bjuder de inte på Bollinger när du flashade med plunkan... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 10 timmar sedan, skrev Peolito: Hur går det på lödda fronten eller har du gått i pension? Kan du inte komma till Gamla Stan och lödda bort den eländiga corona bron en mörk natt. En svetsare och plåtslagare ger aldrig upp!!!!!! När gastuben tar slut beställer man genast en ny. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 42 minuter sedan, skrev ellim63: Avslutar bilaffären med en latte...👍 Ny bil....... igen😲 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Frugan gjorde en håv men en del ska ju alltid överdriva😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Avslutar bilaffären med en latte...👍 Vad blev det för bil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 40 minuter sedan, skrev B747: En svetsare och plåtslagare ger aldrig upp!!!!!! När gastuben tar slut beställer man genast en ny. Jaså inte lika förutseende som när det gäller öl, för då beställer du väl ny redan när den är halvtom för att inte lida av produktionsstopp? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 En lycklig fru “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Bjuder de inte på Bollinger när du flashade med plunkan... /Enis Var ju tvungen att köra hem min bil... 😥 Blev till slut tre stycken så nu har jag hjärtklappning.. 😄 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ny bil....... igen😲 Favoritdotterns som hon hade förra veckan, skulle besiktigas, rekondas och fixas nya sommardäck, klart nu.. Ska även fixas hjulinställning senare men hon behöver bilen nu! 46 minuter sedan, skrev Knasen: Vad blev det för bil? Honda civic som för övrigt månes son haft före. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 52 minuter sedan, skrev Knasen: Jaså inte lika förutseende som när det gäller öl, för då beställer du väl ny redan när den är halvtom för att inte lida av produktionsstopp? 😉 Du är lika korrekt som alltid min gamle favorit😀 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Visst nappar det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 14 minuter sedan, skrev B747: Du är lika korrekt som alltid min gamle favorit😀 Fan, det fanns en stund då jag trodde att jag var din favorit.......🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu