Tommy Inlagd Mars 20, 2020 Dela Inlagd Mars 20, 2020 (ändrad) Sysslat med tecken tolkning, inför en avhandling @rolba ´s bekanta beställt... "Up yours": "Victory": Ändrades Mars 20, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 10 timmar sedan, skrev Tommy: Sysslat med tecken tolkning, inför en avhandling @rolba ´s bekanta beställt... "Up yours": "Victory": Inget sånt gäller ju asiater, det borde du ha koll på.🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Dagens uppdrag, karré och salciccia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 5-6 öl till så är det nog färdigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Säger adjö till Kenny Rogers! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Gofika i växthuset efter trädgårdsarbete i det fantastiskt fina vädret! 💖🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 13 minuter sedan, skrev ellim63: Gofika i växthuset efter trädgårdsarbete i det fantastiskt fina vädret! 💖🇸🇪 Ser gött ut! Men kortbyxor....du är en fighter! Solen lyser exemplariskt på himlen, men det är dock bara noll grader. Men sol - betyder okay att grilla. Nu tänder vi på! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Säger adjö till Kenny Rogers! Lärde mig idag att det var han som sjöng denna låt. I en av mina absoluta favoritfilmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Nu preppas det. Fick vara med på ett hörn. Tur man har en billig sambo. Mest vatten 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Ja vi var tvungna att åka hem. Näringsidkarna jublade. Not. Mr Police desto mer. Endast jycken fick vara kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 16 minuter sedan, skrev Khonis: Lärde mig idag att det var han som sjöng denna låt. I en av mina absoluta favoritfilmer. Grym låt och grym film........ Fan va man drack White Russian efter den kom.........🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Gör mitt bästa för att hejda bristen på skithuspapper[emoji28]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Grym låt och grym film........ Fan va man drack White Russian efter den kom.........🤪 Ja herregud. Top 3 drink fortfarande. Älskar WR 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 44 minuter sedan, skrev Khonis: Lärde mig idag att det var han som sjöng denna låt. I en av mina absoluta favoritfilmer. Haha instämmer. Bra låt och bra film. Fast vete sjutton om inte Goodman hade en coolare roll än Bridges. Hur som helst - Coen levererar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 50 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Haha instämmer. Bra låt och bra film. Fast vete sjutton om inte Goodman hade en coolare roll än Bridges. Hur som helst - Coen levererar! Det var nog Coen som levererade och gjorde både Goodman & Bridges så bra som de var i den filmen via underbar regi........ Har nog aldrig sett Goodman så bra som i denna men även om Bridges har gjort mycket bra, så var nog denna film hans mest episka rolltolkning även om man sett honom i flera underbara roller....... Hade inte väntat mig att Goodman som gjort sig känd som Rosanne Barrs fru i sitcomen "Rosanne" kunde spela så bra som han gjorde....... Mycket imponerande......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Grym låt och grym film........ Fan va man drack White Russian efter den kom.........🤪 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Haha instämmer. Bra låt och bra film. Fast vete sjutton om inte Goodman hade en coolare roll än Bridges. Hur som helst - Coen levererar! 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Det var nog Coen som levererade och gjorde både Goodman & Bridges så bra som de var i den filmen via underbar regi........ Har nog aldrig sett Goodman så bra som i denna men även om Bridges har gjort mycket bra, så var nog denna film hans mest episka rolltolkning även om man sett honom i flera underbara roller....... Hade inte väntat mig att Goodman som gjort sig känd som Rosanne Barrs fru i sitcomen "Rosanne" kunde spela så bra som han gjorde....... Mycket imponerande......... Vad heter filmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 25 minuter sedan, skrev ellim63: Vad heter filmen? The Big Lebowski....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Idag blir det reker, såna som maneter.. Dags att starta grillen! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Hälsar på mamma......😢 Gravstenen blev bra...... Bohusgranit för hon älskade havet och lapporten för hennes kärlek till fjällen...... Grät en skvätt och saknar henne.....🌹 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Medans jag och favoritdottern pysslade i trädgården var frugan upptagen med att fixa thaikäk till veckan och några matlådor till morsan.. Och jag blev satt i jobb direkt när jag kom in, champinjoner skulle delas och stekas i rapsolja tillsammans med salt nymalen svartpeppar, vitlök och balsamico.. Tror att det blir fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Tittar på flaskorna efter gårdagens öldrickning😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Som sagt, blev lite snabba kast med hemresan i år. Men han med Taxfree, och hämtat matriel igår för arbeten hemma första veckan. Så nu har man riggat upp ny arbetsplats.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Tar en läsk i medicinskt syfte. Frugan tar en Leo. På Paradise beach bar. Rawai Beach är vackrare i verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Tja om inte vaderna blivit lite grövre sen sist.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Hej på er Grevar och Baroner Nu sitter man och njuter en kopp kaffe i loungen i Doha och väntar på flyget hem till Svedala efter en tur till mitt paradis Ao Nang. Näst intill ensam på en mycket stor flygplats känns det som. Märklig känsla. Trevlig kväll/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu