andrejsdenruskige Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 3 minuter sedan, skrev samet: Tar en sväng i @andrejsdenruskige favvo... Så långt fram som möjligt utan att få bulkhead, så blir det kletiga kalsonger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Så långt fram som möjligt utan att få bulkhead, så blir det kletiga kalsonger 5C idag... hade 3C först, men gillar när A är tom, så bytte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 Kämpar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 3 timmar sedan, skrev Captain Morgan: Då ska jag utvärdera under en tid och återkomma på MPR. Jag har kört med samma lampor som du har, inköpt via Lazada i ett år nu utan att se någon försämring i tid. Dom går igång vid ungefär 18.00 och stängs vid 06.00. Jag har ställt dom påom jag inte missminnar mej på 50 0/0 för att inte störa grannarna föööör mycket.555 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 1 timme sedan, skrev samet: 5C idag... hade 3C först, men gillar när A är tom, så bytte... Rad 3 är min favorit, då man slipper Bulkhead som oftast. Rad 3 får jag sitta på 1 gång /år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 3 timmar sedan, skrev M33: Då tar jag för givet att, du i sann Mpr-anda, postar den i alla 4 trådar. Han verkar sitta i bilen, så det går nog att placera i ngn restråd också........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 21 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Han verkar sitta i bilen, så det går nog att placera i ngn restråd också........ Dagens bild, 10kg klubben, vilken random tråd som helst med en bifogad youtube av Bruce. Oändliga möjligheter nu när jag släpper på tyglarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 52 minuter sedan, skrev M33: Dagens bild, 10kg klubben, vilken random tråd som helst med en bifogad youtube av Bruce. Oändliga möjligheter nu när jag släpper på tyglarna Du glömde John Fogerty..........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 Hostar skiten ur lungorna.... inget ni vill se.... Först influensa.... sedan en period med bara djävla hosta .... och nu lunginflammation... Som lök på laxen stöder man väl ihop med någon skidresenär från Italien.... och blir inlagd tillslut Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: Hostar skiten ur lungorna.... inget ni vill se.... Först influensa.... sedan en period med bara djävla hosta .... och nu lunginflammation... Som lök på laxen stöder man väl ihop med någon skidresenär från Italien.... och blir inlagd tillslut Enis Du slipper ju karensdagen. win-win Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2020 Dela Inlagd Mars 13, 2020 2 minuter sedan, skrev M33: Du slipper ju karensdagen. win-win Sjukskrivning is for pussys.... Bra muta när hostattackerna kommer... Har inte tid att ligga hemma och mesa /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Nu skall det badas!Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Halvvarmt på landsbygden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Inväntar solnedgången och spanar efter köpetuttar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Tar en kall! Klass på lilla fyllstället.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 14, 2020 Dela Inlagd Mars 14, 2020 Lunch på IKEA i Uppsala Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 15, 2020 Dela Inlagd Mars 15, 2020 Svär över att inte Audi, Andrejs, Ragson eller annan som kan - är här och hjälper till med dotterns gitarr.... suck Sedan skall eländet stämmas också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2020 Dela Inlagd Mars 15, 2020 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Svär över att inte Audi, Andrejs, Ragson eller annan som kan - är här och hjälper till med dotterns gitarr.... suck Sedan skall eländet stämmas också. Börja med den tjockaste längst ner på greppbrädan, G asså!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 15, 2020 Dela Inlagd Mars 15, 2020 Sitter på kudden ett öra på nyheterna är ju medlem i Sweden road och har läst resentionerna om nya galaxys s 20 serie det blir inte ulltran inte mellantinget heller Utan s 20 som får välldigt bra reklam Nypris nu 9900på Inet Har nog sjunkt mer tills jag kommer hem 1 maj Den ska jag köpa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 16, 2020 Dela Inlagd Mars 16, 2020 Kärleken påbörjar hemtaget, skall tydligen torkas innan hemfärd. Svärfar påväg på dagliga em turen.Så lika bra och ta sig lite egentid.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 16, 2020 Dela Inlagd Mars 16, 2020 Förfriskar mig lite innan utgång för middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2020 Dela Inlagd Mars 17, 2020 Nä nu jävlar, nu ska någon mobbas ned till fotknölarna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 17, 2020 Dela Inlagd Mars 17, 2020 (ändrad) . Ändrades Mars 17, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 17, 2020 Dela Inlagd Mars 17, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Nä nu jävlar, nu ska någon mobbas ned till fotknölarna. Ägget har ju gråstarr!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 17, 2020 Dela Inlagd Mars 17, 2020 Ut och handla lite, det ena är sambons och det andra mitt. Svårt att gissa vilket. Saknas 40 kilo ris till sambon som jag ska hämta på eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu