Captain Morgan Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Nu tar vi en svinkall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Jösses vilken dimma som drar in över jakan nu.Du har druckit för många Veteöl ser ju glasklart ut [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du har nära till Sibylla om du blir hungrig ser jag 😉 Krypavstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Och nu?[emoji41]Skickat från min SM-G975F via TapatalkÄr ni på beachen [emoji16]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Punch russinglass på G.. Äntligen en finöl i soffan.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 En liten tur vart det, dimma som sagt där första bilden är tagen, nästa bild så ser man att Thui har landat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2020 Dela Inlagd Mars 8, 2020 Live from Las Vegas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 8, 2020 Dela Inlagd Mars 8, 2020 Hej Just sitter på ett café hemmavid och tar det lungt. Igår tog jag en liten tur med motorcykeln. Uppe i Khao Yai, och kallt bara 29 grader här uppe. Fin utsikt här, och bra MC vägar. På norra sidan av Khao Tai så blir det att äta lunch. Cowboy stället, och då inte Soi Cowboy. Blev en äkta Khao Yai biff. I Nakhon Nayok tittade vi på en damm. Och tog en kaffe. Sen hem igen till lokala puben och belönade oss med en massa Carlsberg. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 8, 2020 Dela Inlagd Mars 8, 2020 Knuffar barkpråm så 08:orna inte ska frysa IMG_5075.mov Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Mars 8, 2020 Dela Inlagd Mars 8, 2020 I morse installerade jag en liten solpanel med tillhörande 10W strålkastare på ytterväggen. Nu har den laddat sig hela dagen och ikväll blir det funktionstest. Funkar den som den ska och lyser hela natten så blir det fler, till Gretas förtjusning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 8, 2020 Dela Inlagd Mars 8, 2020 Pysslar i köket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 9, 2020 Dela Inlagd Mars 9, 2020 Dags att banka igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Mars 9, 2020 Dela Inlagd Mars 9, 2020 Räknar ölkapsyler, för 3 kapsyler med en 8:a som sista siffra får man köpa 1 stor Chang för 5 Baht, växlar in mina hos en öl / läsk depot. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 9, 2020 Dela Inlagd Mars 9, 2020 Formen är på uppåtgående så idag bjuder jag på en selfie.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 9, 2020 Dela Inlagd Mars 9, 2020 Testar sungen’s instagramfilter IMG_9321.MOV "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 10, 2020 Dela Inlagd Mars 10, 2020 Morgonkaffe!Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Dags att jobba lite igen... gott om plats på flygplatser och flygplan nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Tar igen mig efter lunchen på balkongen. Lite ljummet men det beror på att solen legat på hela förmiddagen. 32 grader nyss på andra sidan. Men dit kommer solen nu och snart visar nog den termometern 45 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Det hade varit trevligt... men tyvärr inte idag... 😥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Glasstime!Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Det gick snabbt som flickan sa Halva försvann i en provslurk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 Ingen Kines i sikte. o här skall kinesbron placeras C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 4 minuter sedan, skrev C-dude: Ingen Kines i sikte. o här skall kinesbron placeras C;D Strax framme vid Lidingös östra del https://www.vesselfinder.com/?imo=9808223 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 folket väntar C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Mars 11, 2020 Dela Inlagd Mars 11, 2020 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu