svampen Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 12 timmar sedan, skrev audirs2: Fast jag är hårdrockare sedan 1970 typ så var denna disco brud nått speciellt! Körde denna på hotell Karelia på Snickar backen vid Sture plan så mycket det gick när jag var Dj! Vad gör man åt denna Lackmästarn ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 (ändrad) Utflykt.. Ändrades Mars 7, 2020 av ellim63 Glömde bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Loungar med@spooncreek och vän[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Bantar idag åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: Bantar idag åxå. Som den gamla Esso reklamen "In med en tiger i tanken" “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 14 minuter sedan, skrev rolba: Bantar idag åxå. 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Som den gamla Esso reklamen "In med en tiger i tanken" En öl att svenskifiera Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Hårdbantar. Tar en till trots att det inte är mörkt än. Det var bättre i november när solen gick ner kl 18. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 14 timmar sedan, skrev audirs2: Fast jag är hårdrockare sedan 1970 typ så var denna disco brud nått speciellt! Körde denna på hotell Karelia på Snickar backen vid Sture plan så mycket det gick när jag var Dj! Härlig disco låt när det begav sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Åker spårvagn...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Vi kämpar på[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 47 minuter sedan, skrev Peolito: Härlig disco låt när det begav sig. Japp,lite Diana Ross eller Donna Summer över den fast hon är bättre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 2 hours ago, Nilsson68 said: Loungar med@spooncreek och vän Skickat från min SM-G975F via Tapatalk @samet @M33. Vart har vi hamnat nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 ätit en lättare måltid på Basta samt släppt av Pia på tåget för vidare färd mot Arlanda och åter till London enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Kollar på skidskytte. Och hittar en ryska med ett namn som sticker ut😎 Nästan bättre än gamle tjecken Korunka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Dricker...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Kollar håckey..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 En heldag på Munktells i Eskilstuna; https://www.munktellmuseet.com/ Forts..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 3 minuter sedan, skrev koppar55: Pratar med några ur personalen på Pullman Hotel G i Pattaya. De permiterar ett visst antal under mars och april. Ser ut Thailand går emot en recession nu. Bara att hoppas att det repar sig igen inom en snar framtid. Jag verkligen lider med dom som blir uppsagda eftersom det drabbar hårdast de med minst inkomst och som har minst buffert att klara månader av permitering.😓😥 Tråkig utveckling som tyvärr kommer att sprida sig.😣😓 Går som ringar på vattnet finns inga jobb för släkten hemma i Sukhothai förutom de egna risfälten. De brukar resa inom Thailand var de behövs arbetskraft enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Forts..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 VIDEOS IMG_7198.MOV IMG_7207.MOV IMG_7205.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 [mention=12301]samet[/mention] [mention=6130]M33[/mention]. Vart har vi hamnat nu? Och nu?[emoji41]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 Jösses vilken dimma som drar in över jakan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2020 Dela Inlagd Mars 7, 2020 7 minuter sedan, skrev MickeN: Jösses vilken dimma som drar in över jakan nu. Du har nära till Sibylla om du blir hungrig ser jag 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu