Enis Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 😱 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Loungar!Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 4 timmar sedan, skrev Peolito: Snart kommer väl guldbron till Slussen. Har dom inte kontrakterat dig för att lödda fast den Tar inte så små jobb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Hilton? Holiday Inn[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 6 timmar sedan, skrev Enis: 😱 enis Jag fick åxå blåsa förra veckan. Klarade mig galant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 (ändrad) Väntar........👏 Ändrades Mars 4, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Yes👏💗💗💗 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Slappar med en kall.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Hej Just nu äter vi på lokala pizzan.. Lite Parama smakar alltid gott.. Till ett glas vin.. Det är för barnen.. Frugan tog lamm.. Jag fisk.. Leo och Leoina gjorde sin egen pizza bakad i riktig ugn. Och allt detta i Min Buri. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Möcke bira finns det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Kvällens första öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 On 2020-03-04 at 10:40, skrev Enis: 😱 enis 22 timmar sedan, skrev rolba: Jag fick åxå blåsa förra veckan. Klarade mig galant. Det ringde Och blev kallad på återbesök på Hälsocentralen så doktorerna måste ha konfererat ihop nått vi blev sedan skicka på sjukhus för lungröntgen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Nattamat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 22 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Yes👏💗💗💗 Vadå Yes, det var väl Simple du skulle gå på? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 4 timmar sedan, skrev Enis: Det ringde Och blev kallad på återbesök på Hälsocentralen så doktorerna måste ha konfererat ihop nått vi blev sedan skicka på sjukhus för lungröntgen enis Vart på röntgen själv idag........ Hoppas på positivt resultat eller rättare sagt negativt........ I vården är ju ett negativt svar alltid positivt..........👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Tänkte vara först av vid ankomst... så fick ta @andrejsdenruskige favvoplats! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 5, 2020 Dela Inlagd Mars 5, 2020 Hemma igen efter ett tråkigt möte.... Dags för lite kvalitetstid, helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Sitter o väntar på ingenting,tar en ÖL under tiden😀👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Typ som Pust, väntar på ingenting [emoji6][emoji41]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 Letat klockan i typ 15 min tills jag gav upp, men hitta den just Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 15 timmar sedan, skrev Enis: Det ringde Och blev kallad på återbesök på Hälsocentralen så doktorerna måste ha konfererat ihop nått vi blev sedan skicka på sjukhus för lungröntgen enis Båda två?? Har ni fått något smittsamt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 44 minuter sedan, skrev Soengsang: Letat klockan i typ 15 min tills jag gav upp, men hitta den just Du får slänga ut en årslön på någon Patek så lär du inte slarva bort den i första taget. En bättre begagnad Nautilus kanske kan vara något om ekonomin är ansträngd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 26 minuter sedan, skrev rolba: Båda två?? Har ni fått något smittsamt? Bara frugan som har svårt med andningen.. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du får slänga ut en årslön på någon Patek så lär du inte slarva bort den i första taget. En bättre begagnad Nautilus kanske kan vara något om ekonomin är ansträngd. Allvarligt så har jag inget intresse av det, klockor 2020 är egentligen passé, särskilt analoga. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2020 Dela Inlagd Mars 6, 2020 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Allvarligt så har jag inget intresse av det, klockor 2020 är egentligen passé, särskilt analoga. Läs på Expressen om hur NHL gubbarna vräker sig i klockor! Klart att om man har 900 mille i årslön så why not!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu