Peolito Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 Jag känner inte igen dig på fotot. Ibland vill jag se ut som jag hejar på Bajen [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Tittar på den nya restaurangen som bryggeriet Stigberget från Göteborg öppnat på Götgatsbacken i STOCKHOLM[attachment]IMG_5065.jpg[/attachment] . Skickat från min iPhone med Tapatalk Är det lokalen där Papagallo huserade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 Är det lokalen där Papagallo huserade? YesSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Är det lokalen där Papagallo huserade? Kom å minnas ett lite annorlunda ställe, nära gamla "Nid bar" så mycket bättre än NID, inte bara för att de hade AC... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 3 minuter sedan, skrev Tommy: Kom å minnas ett lite annorlunda ställe, nära gamla "Nid bar" så mycket bättre än NID, inte bara för att de hade AC... MVH Vilken hemsk musik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Vilken hemsk musik! Jag vart nog fokuserad på annat, tondöv som jag är... Fast det är kanske inte ett musikställe i första hand??? @GreenValley MVH Ändrades Mars 3, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Är lat, mer än vanligt😀. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 1 timme sedan, skrev stefan5300: Är lat, mer än vanligt😀. Bra benutrymme i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 (ändrad) Med tanke på den mobbing som vissa ägnat sig åt här på forumet så har jag slutat lagt ut mina äggbilder men idag gör jag ett undantag. 🤣 Ändrades Mars 4, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 10 minuter sedan, skrev Mankan: MAD tanke på den mobbing som vissa ängnat sig åt här på forumet så har jag slutat lagt ut mina äggbilder men idag gör jag ett undantag. 🤣 Kan upplysa dig om att det finns en liten magnetiskt metallbit som man kan skjuta framför webkameran så slipper man använda en avriven liten bit postitlapp /Enis - i allafall på min zbook "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Vilken okristlig tid att försöka bli stark och vacker på... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: Kan upplysa dig om att det finns en liten magnetiskt metallbit som man kan skjuta framför webkameran så slipper man använda en avriven liten bit postitlapp /Enis - i allafall på min zbook Ja jag tar gärna emot tips men vad menar du. Detta är en gammal elitebook Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Precis nyss, skrev Mankan: Ja jag tar gärna emot tips men vad menar du. Detta är en gammal elitebook Aha tänkte det var din nya enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: Aha tänkte det var din nya enis Nej den fina jag fick av dig har jag inte vid frukostbordet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Morgonfika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Som hemma![emoji41]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 22 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 😋 Ahlsell öppnar nytt i Upper sale snart, gratis fika och korv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 17 timmar sedan, skrev Peolito: Yes Skickat från min iPhone med Tapatalk Säkert 20 år sedan jag gick runt på den gatan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 26 minuter sedan, skrev Nilsson68: Som hemma! Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Ingen grogg på balkongbordet? Är frugan med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 Ingen grogg på balkongbordet? Är frugan med Frugan med! Men vi rusa ner till Poolen för mat o kall[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 19 minuter sedan, skrev audirs2: Säkert 20 år sedan jag gick runt på den gatan! Snart kommer väl guldbron till Slussen. Har dom inte kontrakterat dig för att lödda fast den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 22 minuter sedan, skrev audirs2: Ahlsell öppnar nytt i Upper sale snart, gratis fika och korv! Öppnade i måndags. Erbjudanden osv. hela veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 1 timme sedan, skrev Mankan: Nej den fina jag fick av dig har jag inte vid frukostbordet. Dubbla datorer ajabaja smisk på fingrarna om det är en företagsdator enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev audirs2: Ahlsell öppnar nytt i Upper sale snart, gratis fika och korv! Idag får jag betalt för att äta både frukost och lunch 🙂 Ändrades Mars 4, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 4, 2020 Dela Inlagd Mars 4, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Snart kommer väl guldbron till Slussen. Har dom inte kontrakterat dig för att lödda fast den På väg över Biscaya nu efter legat och väntat på bättre väder...nästan 11 knop nu så beräknad ankomst 10/3 20.00, men det kan så klart spricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu