65Selander Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Klämmer en pilsner i Maria Alm/Hochkönig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Frugan överraskade med varsin semla när hon kom hem från jobbet så jag plockade upp finhojtet från källaren till fusklatten.. Lite baktanke hade hon nog eftersom hon frågade vad hon ska ha i matlådan i morgon.. 😄 Blev att ställa sig vid spisen och kocka pasta och en sås med bacon, trattkantareller och krossade tomater, fast då är ju även min lunch i morgon fixad.. Perfekt! 🙏😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Vaknat för att åka över till kompisen. Fortsättning Tambon som starta igår. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Så var det huset invigt[emoji846]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Och hemma pågår förberedelserna för fullt. Den stora dagen imorgon. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Hunnit med mycket redan idag, lämnat hyrbilen, hämtat min bil från verkstad. Nu är det fest innan jag åker till Vällingby för att skriva under överlåtelse av hyreskontrakt. Kanske blir två tre öl på eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 10 minuter sedan, skrev Nilsson68: Och hemma pågår förberedelserna för fullt. Den stora dagen imorgon. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Då hinner du med en blecka i Pattaya ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Då hinner du med en blecka i Pattaya ikväll Vad är en blecka i Pattaya, när man kan sitta här och...[emoji4]Pattaya hinns med nästa vecka. Blir några dagar på Holiday In som vanligt. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 bevistar mig i Norrköping C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Discofredag, Jag är skeptisk... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Måste ju titta på Columbo när Johnny Cash är med If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 28, 2020 Dela Inlagd Februari 28, 2020 Uppe i ottan[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Vaknat upp efter en mycket lyckad dag igår.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Kollar på Vasaloppet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Checkar in på nytt hotell i gammal stad... Det är inte stort men företaget snålar.... Å den här skethustronen får inte höga poäng...... Inget ordentligt svängutrymme.......😠 Känns som man har skethuspappershållaren i käken....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 (ändrad) Kollar på en häftig video från Cornwall där Rausing har skänkt en bro! Vikingarna kom ju dit för länge sedan och nu i modern tid så är det en svensk som bygger en bro så man kan gå ända ut på ön! Blir nog en resa dit i sommar! Ändrades Mars 2, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fast "skita & spy" positionen på tron och handfat är ta mig fan perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 Sitter på beachen i Bangsarsy6.med ett psr gps chang nu är köockan 09.30 klockan 12r det incheckningen i Naklua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Checkar in på nytt hotell i gammal stad... Det är inte stort men företaget snålar.... Å den här skethustronen får inte höga poäng...... Inget ordentligt svängutrymme.......😠 Känns som man har skethuspappershållaren i käken....😉 Minimal risk att trilla av i sidled i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 2, 2020 Dela Inlagd Mars 2, 2020 Kör en sista sväng på stamstället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 En öl i Naklua Soi 15.Självklart måste det åkas hit för klippning[emoji4][emoji481]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 Tittar på den nya restaurangen som bryggeriet Stigberget från Göteborg öppnat på Götgatsbacken i STOCKHOLM[attachment]IMG_5065.jpg[/attachment].Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 3, 2020 Dela Inlagd Mars 3, 2020 49 minuter sedan, skrev Peolito: Tittar på den nya restaurangen som bryggeriet Stigberget från Göteborg öppnat på Götgatsbacken i STOCKHOLM[attachment]IMG_5065.jpg[/attachment] . Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag känner inte igen dig på fotot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu