Abercrombie Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Är på väg till HKT... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Kontorsfika Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Kontorsfika Du får va med om mycket i ditt liv! Man blir avis! Men träffade Bergas nya chef i lördags, en viss Patrick! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 (ändrad) Äter brunch på Lasarettet i Enköping Ändrades Februari 25, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 9 minuter sedan, skrev audirs2: Du får va med om mycket i ditt liv! Man blir avis! Men träffade Bergas nya chef i lördags, en viss Patrick! Gamla chefens fru är en kollega till mig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Spanar lite och se där. Två H-brudar på vift. 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Nu väntar jag på att få träffa Demostenis Kiritopoulos på kirurgmottagningen Forhoppningvis blir det en ny höftled i år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Möblerar om i fikarummet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu väntar jag på att få träffa Demostenis Kiritopoulos på kirurgmottagningen Forhoppningvis blir det en ny höftled i år Kolla på Biltema om dom har någon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Kolla på Biltema om dom har någon! Det var en sån jag fick och den var inte bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 idag i Gerlos/Zillertal och flaxar runt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 timme sedan, skrev Tallviking: Möblerar om i fikarummet Lägger du till vaktmästare eller något på ditt cv nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Bara för dig @andrejsdenruskige har jag valt bulk på två av dagens flyg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Lägger du till vaktmästare eller något på ditt cv nu? Nej. Man måste hålla isär jobba och tjänstgöra..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 2 timmar sedan, skrev MickeN: Det var en sån jag fick och den var inte bra. Då provar jag Julas istället😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 (ändrad) Nu blir det Kålpudding Ändrades Februari 25, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Njuter av vinsten mot Brynäs och det nya klubbrekordet med hemmavinst i rad.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Cateringfirman var förbi, och snabbt skulle Uteköket flyttas till ena Carporten.Livliga diskussioner om upplägget. Så drar iväg med Blå faran en stund.De lyckliga tu slapp arbeta, klädkontroll i Chonburi. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Klämmer öl i Kitzbühel. ca 2dm nysnö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 40 minuter sedan, skrev 65Selander: Klämmer öl i Kitzbühel. ca 2dm nysnö. Forats egen Stenmark!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 (ändrad) Två spindelleder vart det! På en tio år gammal bil, bra jobbat Nissan! Bara å byta då dom två! Ändrades Februari 26, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Tar en solnedgångsläsk och tittar efter köpetuttar på McFly's bar. Inget silicon i sikte 24 år och jag har inte den minsta tanke på hur hennes mor kan se ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Forats egen Stenmark!🤣 Om det vore så väl. Har jagat pistmaskiner idag (skönt att åka bakom). Lite tungt med felskidor i lössnön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 Trädbeskärar-Tomas har varit här, jäklar vad han stökade till det i trädgården.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 27, 2020 Dela Inlagd Februari 27, 2020 Förberedelserna rullar vidare.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu