ellim63 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Så stolt, oerhört glad och lycklig.. Bara så ni vet! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev ellim63: Så stolt, oerhört glad och lycklig.. Bara så ni vet! ❤️ Om man bara läst texten och inte sett bilden kunde man trott att du blivit morfar.😉😎🤣😇😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Hej Just nu.. Tittar på vågorna.. Frugan beställer frukost, och barnen leker i bakgrunden. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 8 timmar sedan, skrev Oskarudon: Det där ser ju väldigt smidigt ut. Själv måste man använda en dator med Windows 95 samt citroens senaste programvara för att överföra till en hårddisk i bilen med hjälp av kabel. Sedan om den hårddisken råkar krascha så här man ingen färdator.. För dessa går inte få tag i nu mera.... Men helt magiskt med navi då det fungerar... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Hej I bilen jag kör så uppdateras kartorna automatiskt (OTA). Dvs om man inte glömmer att trycka för "automatiskt uppdatering karta och APPar" Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 8 timmar sedan, skrev Tommy: Vad tycker den unge herr LEO om detta? Eller har han bytt till unge herr Chang??? MVH Hej Tommy, Leo tar detta med ro, och inte kan man byta namn efter vilken öl man dricker eller vilken bil man kör. Blir många namnbyte då. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej I bilen jag kör så uppdateras kartorna automatiskt (OTA). Dvs om man inte glömmer att trycka för "automatiskt uppdatering karta och APPar" Ha en kanonbra dag Skulle just pma dig om vilken karta du har Jag har Googles mapp och den är inte tillförlitlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Tänkte Fiska lite.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Inga flyg från metropolen Sundsvall dag. Sitter istället på ett fullsatt tåg mot Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Lite gate häng på Arlanda igen. Hade varit trevligare vid den där gaten //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Dags att jobba lite igen... börjar med lunch på Landvetter. Inom de kommande 60 timmarna skall jag hinna med 7 flyg... #flygskam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Duggregnar så det blir nog en öldag här Kaprun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Benutrymmet godkänt trots CityJet som kör åt SAS. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 7 timmar sedan, skrev clion: Skulle just pma dig om vilken karta du har Jag har Googles mapp och den är inte tillförlitlig Hej Clion Säga vad man vill.. Men idag litar jag bättre på Here och Google Maps än mig själv. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Tog denna plats bara för din skull @andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 20 minuter sedan, skrev samet: Tog denna plats bara för din skull @andrejsdenruskige Bästa platsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 3 timmar sedan, skrev M33: Bästa platsen! Fast den saknar usb. Å det är inte så bra. Kuben var inget vidare idag med chokladen var bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Nu är det så där körigt igen.. Tur att det finns lite nervlugnande! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Iväg i ottan för att komma i tid o vänta[emoji849]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 17 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Clion Säga vad man vill.. Men idag litar jag bättre på Here och Google Maps än mig själv. Ha en kanonbra dag Ha Ha det blev en del hetsiga diskusioner igår til slut gav jag upp Och hon fick fråga sig fram Hem komm vi till slut Och i morgon blir det 10 timmars körning till Pattis och 1 timma till airnibs bokningen i Bangsale Blir 4 5 veckor med pattis 5dar hos Rollba sen 1 eller 2 dar i bkk Damen som hjälpte gumman med visat förra året (ambasadbygnaden) har ju lite kontakter både på ambasaden och migr Hon ska tydligen kunna ordna intervju tiden mot en slant Och nu gör jag en rekond på pärlan tvätt Dammsugning mm mm för 140 bath som hittat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Har precis varit och tankat moppen på kvarterets mini mack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Lämnat bilen på verkstad, långpromenad för att hämta hyrbil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Tänker på gårdagen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Väntar på syster Sara 👩🔬 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar på syster Sara 👩🔬 Årlig besiktning och Sara var inte så upphetsande då pulsen var 60 och blodtrycket 115/62. 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Exmågen har gjort det som bowlare drömmer om. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu