Avregistrerad clion Inlagd Maj 6, 2014 Dela Inlagd Maj 6, 2014 Vaknat och nu detta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 7, 2014 Dela Inlagd Maj 7, 2014 Varit och lagat ett spabad just ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 I väntrummet... snart ska 50 botox-sprutor injeceras... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 I väntrummet... snart ska 50 botox-sprutor injeceras... 1399531490575.jpg Är det bihanget som ska växa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Håller ett getöga på grannen (troligen farang) som tydligen tätar taket med något som liknar tjära, hoppas att det grejar sig och ev. vattenläckor försvinner nu inför regnperioden. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Är det bihanget som ska växa Hehe njae. blev 25 stick i var armhåla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Hehe njae. blev 25 stick i var armhåla 1399537069376.jpg Såg inte så skönt ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Såg inte så skönt ut Sprutor är skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Hehe njae. blev 25 stick i var armhåla 1399537069376.jpg mot armsvett ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 mot armsvett ?? Precis! Gör det var sjätte månad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Hehe njae. blev 25 stick i var armhåla 1399537069376.jpg Är det sköterskan som har tagit fotot? Snygg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Är det sköterskan som har tagit fotot? Snygg? Hon var skitsnygg och mycket trevlig... Dock vääääldigt svensk konversation... om vadå? Jo VÄDRET!... Men bilden e tagen av j666 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Inspekterar dagens livsviktiga inköp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Inspekterar dagens livsviktiga inköp. IMG_1428.jpg Italienskt hantverk? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Inspekterar dagens livsviktiga inköp. IMG_1428.jpg Nya bögslungor ..Ska du till Gretas i helgen igen?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Italienskt hantverk? Precis det var en snubbe på parkeringen som varit på årliga väsk, skärp och korthållarmässan i Balltorp som nästan gav bort dessa inför sin hemresa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Hon var skitsnygg och mycket trevlig... Dock vääääldigt svensk konversation... om vadå? Jo VÄDRET!... Men bilden e tagen av j666 Ja det behöver man ju inte snacka om i Los! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Nya bögslungor ..Ska du till Gretas i helgen igen?? Japp, borde ju du veta som har bjudit med mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Nya bögslungor ..Ska du till Gretas i helgen igen?? Tjenis håller på å byte påse på Dammsugarn kan EJ!!!!! Please Call!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Japp, borde ju du veta som har bjudit med mig... Endast för att du innehar "Gretas Goldcard" vip:are som du är, man vill ju inte köa och gratis drinkar är ju fint Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Endast för att du innehar "Gretas Goldcard" vip:are som du är, man vill ju inte köa och gratis drinkar är ju fint Tänk nu på att inte dricka för mycket Pisang Ambon denna gången, du får ju så svårt att sova när du fått i dig för mycket socker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Laddad inför en "mellan terminaler löprunda" med flygplatsens rödaste skor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Laddad inför en "mellan terminaler löprunda" med flygplatsens rödaste skor Ja dom är nog söta på dig.Men du skulle ha köpt vindrutetorkare istället. På väg hem eller till Norge? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Ja dom är nog söta på dig.Men du skulle ha köpt vindrutetorkare istället. På väg hem eller till Norge? På väg hem. Dessa skor fick jag på köpet när jag köpte senaste paret med vindrutetorkare. En man i min kaliber vet hur man prioriterar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Trodde inte matchen skulle visas, inte enligt tablån i varje fall men hittade den på TV4 Sport på internet. Så nu är kvällen räddad och jag och PiBaeng ska se matchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu