Abercrombie Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 Dem här sedeln fick jag ur en bankomat i Sverige innan jag for. Växlingskontoren vägrar att ta emot den., pga att någon har ritat på den. Som konsument är man ju chanslös när Bankomat använder sina maskiner som slasktratt. Jag har förvisso mer pengar, men detta irriterar mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Intar en frukost öl vid poolen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Blev lite mat också vid poolen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 41 minuter sedan, skrev Broskan: Intar en frukost öl vid poolen. //Broskan Bikini Contest i eftermiddag ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Gott med glass i värmen. Blev en Banana split på Phillies Bar. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Spänning stiger inför Miss Bikini. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Lite dans innan deltagarna kommer in på scen. Hoppas batteriet räcker //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Då är vi igång. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Dags att få lite pisk😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 24 minutes ago, hamnoi said: Dags att få lite pisk😂 Vilken klubb tränar sonen på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: Spänning stiger inför Miss Bikini. //Broskan Ingen CJ Miles på listan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 1 timme sedan, skrev bob: Vilken klubb tränar sonen på? Vi kör på https://fit4fightgym.se/ Nära, bra tider och dygnetruntkort så man kan få smörj tidiga lördagsmorgnar😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 11 minuter sedan, skrev hamnoi: Vi kör på https://fit4fightgym.se/ Nära, bra tider och dygnetruntkort så man kan få smörj tidiga lördagsmorgnar😉 Har han lagt ner fotbollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 5 minuter sedan, skrev clion: Har han lagt ner fotbollen Ja tyvärr. Han tröttnade, men huvudsaken är att han gör något fysiskt. Fördelen är att man slipper tillbringa helgerna genomfrusen på olika planer och att vi kan träna ihop. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Vart är @Boa52 när man behöver honom? Snö som tusan här bland renarna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 För @L200 blev Tavelsjö snurrigt, men nu har jag vart där, men såg inte till @Boa52 Men fick ett träbord inhandlat som gör @M33 grön av avund 🤣🤣🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Soengsang: För @L200 blev Tavelsjö snurrigt, men nu har jag vart där, men såg inte till @Boa52 Men fick ett träbord inhandlat som gör @M33 grön av avund 🤣🤣🤣🤣 Boa52 är i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Precis nyss, skrev L200: Boa52 är i Thailand. Aha, för han var inte på ICA/Tavelsjö 😁 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Soppan är 1 krona dyrare per liter där än här ser jag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Köttfärssås, lugnt i köket då frugan är på Budda spektakel 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 On 2020-02-05 at 14:26, skrev Kenneth4618: Försöker lära 3 Örebroare lite kylteknik samt några Stockholmare. Kia rekommenderar att man skall låta Ac,n va på hela tiden så att oljan smörjer all packningar! Bra vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Vart är @Boa52 när man behöver honom? Snö som tusan här bland renarna. Gå in på baksidan och kolla om dom har en comprimator med med min firma reklam på = Svetsservice! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 (ändrad) On 2020-02-05 at 19:39, skrev Peolito: På långbro värdshus med gumman och provar viner från Portugal och käkar sjötunga mm Prosciutto den skinkan har jag aldrig gillat! Skickat från min iPhone med Tapatalk Gillar du den skinkan? Ändrades Februari 8, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 11 minuter sedan, skrev audirs2: Kia rekommenderar att man skall låta Ac,n va på hela tiden så att oljan smörjer all packningar! Bra vah? Det är packboxen på kompressorn som måste ha smörjning, annars kan den börja läcka. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är packboxen på kompressorn som måste ha smörjning, annars kan den börja läcka. Do fixa? $$$$$$$😂 Såg en video om att det sitter en säkring precis där el kabeln går in i pumpen och att den går ibland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu