Peolito Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 På långbro värdshus med gumman och provar viner från Portugal och käkar sjötunga mmSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 On 2020-02-04 at 14:52, skrev olle042: då hon tycker jag ska se ut som Anthony Hopkins. Tycker att det är mer likt Jonas Gardell... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Fixar frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Blev en blöt första kväll I Barretto så nu repareras bakruset. Den här tjejen var trevlig men jag fastnade för en med en välgjord gaddning på låret. Fyllmat är viktigt //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Fikar på Sri Pattana Hotel efter kopierat en del dokument.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Har ju haft 3BB som leverantör av vårt internet nu i snart 2 år. Igår ringde dom och frågade om det var ok att komma hem till oss och dra in ny lina plus uppgradera. Frugans första fråga var ju: Vad kostar det? Det är gratis blev svaret. Vi har ju haft 30/30 med fiber till en kostnad av 600baht/månad, så vi var ju nyfikna på vad uppgraderingen skulle ge oss! Idag kom dom. Här dras det ny fiber. Här kopplas det. Nytt modem. Fick ett kvitto på den ord. kostnaden plus att vi får behålla samma månadsavgift som tidigare. Test. Ser ju ok ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Efter en super god lasanga och några öl är på G igen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Vi har väl ingen "Dagens toalett" va. Flott med havsutsikt när pissar Sen ett par från gårdagen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Lunchar på Klong Phrao Beach. "Chefen" åt thaislafs mellan telefonstunderna. Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Tillbaka på White Sand Beach och slappar vid poolen.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 (ändrad) Träffade en tjej som har lärt sig Volvo-engelska //Broskan Ändrades Februari 6, 2020 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Ätit god lunch med Boa i Nong O. Haft en trevlig eftermiddag. Tack tack, det får vi göra om. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Kvällsmat i Barretto //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Köper mjölk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 6, 2020 Dela Inlagd Februari 6, 2020 Limousinen är skitig men det funkar utmärkt.. Nu börjar det ordna till sig! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 Här i Posai lunkar det på ska till Laos den 21 för 2 månaders visum så 23 blir det tillbaks har tröttnat på isan livet nu kan inte äta deras mat så jag tar en resa till Bangsale tills vi får en intervju tid på ambasaden skickade in en webbansökan 27 oktober 2019 och har intr hört nått mejlar migg mer och mer nu Kan ju inte fixa 3 månaders visum och köpa biljet hon måste göra intervjun först Jai exets mamma bor ju inte i Bangsale längre hon är väll 87år nu så det är bara en bror som bor i huset och bröderna är dysfukonelle mrn jag känner ju dem En av bröderna får ta mig till henne då blir hon glad och exet lika så Så jag inväntar tid för intervjun och sen fixa visum flygbilljet det måste bli en 3 månaders nu om jag tar 6 månaders så finns det en ruta om vi har något ärene kontrollnr måste skrivas Sen ringer migr och frågar villket ärende de ska jobba med phu Men migr har en avd i Götet jag ringde dem innan resan och frågade om msn kan förlänga 3 månader det svar jag fick var att de ger ut dagar ett par ggr i veckan så på den vägen är jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Köper mjölk Ja det är gott idag ska familjen äta höns fötter hmm maten skiljer sig lite väl mycket från isan och chonburi phuket öarna mm stefan 5300 lagar ju sin egen mat och jag också det blir köttfärssås mackaroner en och snnan kao man gai Bakbekuspett och kinia och bananer mjölk från seven Nu är de ett par dagar men var helt gula för 3 dars sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 2 minuter sedan, skrev koppar55: Läser om vad Thailands ”Health minister” tycker om västerlänningar. Farangs who don’t wear face masks should be kicked out of Thailand says health minister https://thai.vi/2OB6uFF Farangs who don’t wear face masks should be kicked out of Thailand says health minister video screenshot Any ‘farangs’ who do not wear face masks should be kicked out of the country, that’s according to Thailand’s health minister, Anutin Charnvirakul. Speaking on Friday as he, along with o... Han är nog inte riktigt frisk 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 Om man inte orkar ta sig till beauty-salon för att fixa till sina händer och fötter på den Thailändska landsbygden. Då ringer men in den ambulerande experten. Hon fixar rubbet för det facila priset av 120 Baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 1 timme sedan, skrev thomas001: Om man inte orkar ta sig till beauty-salon för att fixa till sina händer och fötter på den Thailändska landsbygden. Då ringer men in den ambulerande experten. Hon fixar rubbet för det facila priset av 120 Baht. för jävla dyrt däruppe, jag gick till frisören klippning o rakning öron o näsa fick sig en putsning oxå.....han snodde mig på 50 baht..Christian. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 Lunch på Akkurat. Musslor och pommes Belgien style.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 En vecka går an för o göra darlingen glad Blir spagetti i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 4 timmar sedan, skrev clion: Här i Posai lunkar det på ska till Laos den 21 för 2 månaders visum så 23 blir det tillbaks har tröttnat på isan livet nu kan inte äta deras mat så jag tar en resa till Bangsale tills vi får en intervju tid på ambasaden skickade in en webbansökan 27 oktober 2019 och har intr hört nått mejlar migg mer och mer nu Kan ju inte fixa 3 månaders visum och köpa biljet hon måste göra intervjun först Jai exets mamma bor ju inte i Bangsale längre hon är väll 87år nu så det är bara en bror som bor i huset och bröderna är dysfukonelle mrn jag känner ju dem En av bröderna får ta mig till henne då blir hon glad och exet lika så Så jag inväntar tid för intervjun och sen fixa visum flygbilljet det måste bli en 3 månaders nu om jag tar 6 månaders så finns det en ruta om vi har något ärene kontrollnr måste skrivas Sen ringer migr och frågar villket ärende de ska jobba med phu Men migr har en avd i Götet jag ringde dem innan resan och frågade om msn kan förlänga 3 månader det svar jag fick var att de ger ut dagar ett par ggr i veckan så på den vägen är jag Förstår dig fullständigt, jag klarade av 2-4 dagar i obygden när jag inte hade något eget där jag bestämde, hopplöst att vara bland bröder och systrar hela tiden vara beroende och ta hänsyn till dem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 (ändrad) Dagens middagkyckling ungar Bakelser såg goda ut såg ätbart ut lika så det här räkerna kanche är goda men insekterna hoppar jag över Ja och maten de äter idag käkade de kyckling fötter med nånting undra hur de andra pojkarna klarar av det nu har ju gst vart ute och fått en paus surin brukar ju åka pp fyllefester ha ha det är bara khemarat men han bor ju i en större stad som.heter khemarat så det går ju lättare Ändrades Februari 7, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2020 Dela Inlagd Februari 7, 2020 Här kan det bli dyrt.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu