ellim63 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Idag bjuder jag på en selfie.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 "Chefen" har fått nys om Yaowarat road. Då är det bara till att pynta och se glad ut.Dock svårt då hon tycker jag ska se ut som Anthony Hopkins.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Jag beklagar det bor varken en Flickr eller pojke Herr Enis du får vara hemma i morgon med... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Kollar på World Grand Prix i snooker.. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Kollar på Teslaaktien,upp 15% idag,man tackar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 On 2020-02-01 at 16:39, skrev Enis: jäser för korven är redan tillagad och uppäten enis Upp med TV:n på väggen,du ser ju knappt förbi dom bladen hihi Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 9 timmar sedan, skrev Mankan: Lite väl optimistiskt klädsel i Stockholm idag kan jag tycka. Det där är Ellim63:s åretruntkostym.Han är helt okänslig för kyla. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Kvällens mat blev i en Cadilac -59 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 (ändrad) Fick paket av @Enis idag. Ändrades Februari 4, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Tidig frukost. Sen vidare till Koh Chang.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Äter lunch på Johans krog Baloy Beach. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Snart framme på Koh Chang.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Security idag igen. Måste nog skaffa VP så jag kan få lön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Nu måste jag kommit väldigt fel... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Sitter å blänger på en pumpjävel som kilat vidare...😬 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Pumpmaestro är på G. Så jag tar något lungnande å svalkande på en och samma gång...😁 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 55 minuter sedan, skrev samet: Nu måste jag kommit väldigt fel... 😮 Du anar inte hur rätt du är😍 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 (ändrad) Klockan är fyra... it's TQ time... Ändrades Februari 5, 2020 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 1 timme sedan, skrev samet: Nu måste jag kommit väldigt fel... 😮 Är det nära Maitans? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Pumpmaestro är på G. Så jag tar något lungnande å svalkande på en och samma gång...[emoji16]Brukar vara en startkondensator som brukar gå sönder i dessa (kostnad ca 200 baht) kolla detta innan dom försöker lura dig att köpa en ny....Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Slappar vid poolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Försöker lära 3 Örebroare lite kylteknik samt några Stockholmare. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Oskarudon: Brukar vara en startkondensator som brukar gå sönder i dessa (kostnad ca 200 baht) kolla detta innan dom försöker lura dig att köpa en ny.... Skickat från min SM-G950F via ...hehe gick exakt på 200 bath. Nu funkar pumperiet igen 😉 Ändrades Februari 5, 2020 av Nineteen68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 Har suttit med Alexa halva kvällen. Jobbigt förhållande. Både älskar och hatar henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 5, 2020 Dela Inlagd Februari 5, 2020 7 timmar sedan, skrev Oskarudon: Brukar vara en startkondensator som brukar gå sönder i dessa (kostnad ca 200 baht) kolla detta innan dom försöker lura dig att köpa en ny.... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk 1 timme sedan, skrev Nineteen68: ...hehe gick exakt på 200 bath. Nu funkar pumperiet igen 😉 Ett annat tips om pumpen slutar att fungera. Tryckströmbrytaren kan vara utsliten, har för mig att jag betalade 180 Baht för den. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu