Broskan Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 1 timme sedan, skrev Mankan: SML och LD är väl lite samma sak😎 Nu är har vi fått ordning på bordet //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 Fotboll tarvar öl.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2020 Dela Inlagd Februari 2, 2020 Leker husdoktor, flunsan har slagit till med full kraft så det blir till att göra avkok på ingefära och citrongräs, hämta kalla handdukar etc enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Funderar på att "bada" efter frukost.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Tar en morgonbärs i väntan på flyget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Ajjemen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Tar en morgonfika hos Dahl “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Lunchar på Terminal21.Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 20 timmar sedan, skrev IsaanWarrior: Mediterar Värmdö? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Röda faran 2.0 blev ju som ny! 👍😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Väntar Tyckte nog att den var lite seg, dock var skyttegravsscenerna realistiska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Fick in fläsk med löksås här på G-point Manila. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 tog ett par nätter på Koh Jum....alldeles för lugnt för mig Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Nu är det så där körigt igen.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 19 timmar sedan, skrev Enis: Leker husdoktor, flunsan har slagit till med full kraft så det blir till att göra avkok på ingefära och citrongräs, hämta kalla handdukar etc enis Om man är så här djävla kass av vanlig Influensa, frugan ligger tamejfan och yrar och skakar krampaktigt när febern trycker på och Alvedonens verkan släpper. Betvivlar inte för en sekund de så kallade läcka coronavirus filmerna från Kina där man ser patienter skaka så de trillar av britsarna /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Sitter på ett kängruhak i Manila och äter lunch, Chicken Cordon. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Fikar...och njuter av en duvfri balkong😉 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Lite väl optimistiskt klädsel i Stockholm idag kan jag tycka. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 2 minuter sedan, skrev Mankan: Lite väl optimistiskt klädsel i Stockholm idag kan jag tycka. Det fanns ju en lirare som ķnatade runt i bara kortbyxor mitt i vintern i innerstan föŕ några år sedan. Stort svart hår och stort skägg. Undrar vart herrn tagit vägen...kanske fick flunsan.😯 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Plogar snö Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 30 minuter sedan, skrev Nineteen68: Det fanns ju en lirare som ķnatade runt i bara kortbyxor mitt i vintern i innerstan föŕ några år sedan. Stort svart hår och stort skägg. Undrar vart herrn tagit vägen...kanske fick flunsan.😯 Jag minns honom. Borde ha frusit ihjäl vid det här laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 44 minuter sedan, skrev Mankan: Lite väl optimistiskt klädsel i Stockholm idag kan jag tycka. Ser ut som en som kör åt DHL enl klädseln. Finns en brevbärare på Östermalm som kutar omkring i kortbyxor och lp-skivor under armarna, brukar se han när man är ner mot Ö-torg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 Var och körde några rundor på rinken men ismaskinen kom och avbröt då blev det till att åka till krogen LA-Cafe. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 1 timme sedan, skrev Nineteen68: Det fanns ju en lirare som ķnatade runt i bara kortbyxor mitt i vintern i innerstan föŕ några år sedan. Stort svart hår och stort skägg. Undrar vart herrn tagit vägen...kanske fick flunsan.😯 En likadan eller samma höll även till i Uppsala för ett antal år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 1 timme sedan, skrev Mankan: Lite väl optimistiskt klädsel i Stockholm idag kan jag tycka. I lördags så badade vi bastu hos polarn och jag ute i Tyresö och efter det så simmade vi i hans ute pool, och det var helt ok! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu