Muimatt Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 1 minute ago, broder tuk tuk said: Faktiskt inte. Backpacker har jag aldrig varit. Mina första resor till Bangkok tillbringades visserligen runt Khao San Road men flummiga trashankar och trashankor umgicks jag aldrig med. Senare när jag förvandlats till bargubbe i Pattaya blev även platsen Khao San ett trist och intetsägande ställe där jag aldrig skulle ha tagit med mig mina dåvarande flickvänner. Mest för att slippa menande blickar från dryga backpackers. BTT Har du packat väskan? Det är väl nu till helgen det bär av till LOS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Precis nyss, skrev Muimatt: Har du packat väskan? Det är väl nu till helgen det bär av till LOS? Precis nyss, skrev Muimatt: Har du packat väskan? Det är väl nu till helgen det bär av till LOS? Blir tyvärr ingen resa nu eftersom jag skulle ha åkt via Peking. Som tur är får jag pengarna tillbaka av China airlines så det blir en ny resa längre fram. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 3 minutes ago, broder tuk tuk said: Blir tyvärr ingen resa nu eftersom jag skulle ha åkt via Peking. Som tur är får jag pengarna tillbaka av China airlines så det blir en ny resa längre fram. BTT Åh nej........ Men Qatar airways har ganska billiga biljetter på samma datum som dig, kolla med dom och boka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 5 minuter sedan, skrev Muimatt: Åh nej........ Men Qatar airways har ganska billiga biljetter på samma datum som dig, kolla med dom och boka! måste fråga Berit först. Hon som betalar. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Äter frulle “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Inte idag, men igår checkade vi in på "Sleep with me" i Fiskebyn. Splirrans hotell och riktigt bra bang for the buck. Här är välkomstkommittén😀 Och nedan är rummet. Stort med liten balle, sittgrupp och den numera obligatoriska fönsterbekläddda muggen (vem f*n kom på det...). Finns även 2 pooler och parkering. Och bra positionerat på en sidosoi till buckan. Detta inhandlas i standardutförande för under 1000 baht/natt. En ny favvis😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Väntar på Bryssel-planet Bra att du åker och fixar så man får mera jobb!😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 (ändrad) Hej Äter ute på gräsmattan.. Trots AC och TV inne.. Ja du.. Ha en kanonbra dag! Ändrades Januari 31, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 (ändrad) Funderar på om jag ska göra en Gulasch till morgondagen. Då den blir godare om den får gotta till sig ett dygn Ändrades Januari 31, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Studerar öltillverkning i Brygge på ”De Halve Mann” eller Henri Maes Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Så satt man i vinnarhålet igen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Pitstop i Helsinki... resesällskapet ville ha en burgare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 De obligatoriska bilderna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Checkat in i Brügge Rummet har en egen liten ”courtyard” samt skylight över sängen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Jobbar 0730 till ca 2400 idag men övertid är aldrig fel. Enkel till 1900 men sedan ramlar det in kosing från 1900 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 @hamnoi tror jag är här för att smörja kråset, men Hamnoi är en amatör så jag förväntar mig inte så mycket av den gubben... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 10 minuter sedan, skrev bob: @hamnoi tror jag är här för att smörja kråset, men Hamnoi är en amatör så jag förväntar mig inte så mycket av den gubben... Helvete vad gammal du är gubbe! Du kan ju inte ens tagga ordentligt @bob Själv fick man hålla tillgodo med en pizza efter thaiboxen, inga kulinariska rester som du får äta efter katten tagit sitt. Men frugan överraskade med en Hp som stod i skåpet, bra kärring! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 10 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: måste fråga Berit först. Hon som betalar. BTT En låtsaskompis som bjuder på flygbiljetter skulle alla ha🤔 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 Njuter av hotell frullen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 Min gamla printer har lagt av. Beställde en ny plus extra Toner från Lazada. En s.k laserskrivare med multi-function. Kom idag på förmiddagen. Väl inplastad. Utan plast. En liten detalj. Fick medskickat kontakter av alla slag. Installerad och provkörd på kontoret. Verkar bli bra detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 Är på Home Pro i Korat och äter innan shopping... Och så kaffe på maten... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 (ändrad) Badat med ankor och enhörningar. Bara i Fiskebyn.....😎 Ändrades Februari 1, 2020 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 Hittade precis @Broskan dubbelgångare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 6 minuter sedan, skrev samet: Hittade precis @Broskan dubbelgångare... Ja han var väldigt lik mig "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 14 minuter sedan, skrev Broskan: Ja han var väldigt lik mig forfarande span på grannstället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu