Kenneth4618 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Gratisäter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Checkar in! Sedan in till kollegan på förfriskningar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Frugan tyckte vi var värda en gofika och strykrädd som jag är så blev det så... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 52 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan tyckte vi var värda en gofika och strykrädd som jag är så blev det så... 😄 Något måste blivit konstigt med ljuset för ditt bord ser väldigt mörkt ut. Se vad fint det skulle bli med en brunbets, då slipper du dölja det med alla prylar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 (ändrad) 5 hours ago, flebbe said: Gick väl ca 13 tusen plus Fan vad skoj! Härligt att höra! Ändrades Januari 24, 2020 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 1 timme sedan, skrev M33: Något måste blivit konstigt med ljuset för ditt bord ser väldigt mörkt ut. Se vad fint det skulle bli med en brunbets, då slipper du dölja det med alla prylar Ber om ursäkt, jag är ju bara en vanlig arbetare..och väldigt ovan i dom finare salongerna! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 17 minuter sedan, skrev ellim63: Ber om ursäkt, jag är ju bara en vanlig arbetare..och väldigt ovan i dom finare salongerna! 🙏 Jo, alla kan ju inte vara chefer. Hur skulle det se ut... Men du ser väl kanske skillnaden, var bara ett enkelt tips. Inget hårdare än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Ett evigt slit o släp är det för oss löneslavar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 56 minuter sedan, skrev M33: Jo, alla kan ju inte vara chefer. Hur skulle det se ut... Men du ser väl kanske skillnaden, var bara ett enkelt tips. Inget hårdare än så. Säga vad man vill om furu, inte är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 6 minuter sedan, skrev ellim63: Säga vad man vill om furu, inte är det vackert! Vackrare finns inte! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 tittar på divan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 4 timmar sedan, skrev M33: Jo, alla kan ju inte vara chefer. Hur skulle det se ut... Men du ser väl kanske skillnaden, var bara ett enkelt tips. Inget hårdare än så. Ena stunden sitter man i köket och nästa så är man helt plötsligt inkastad i biblioteket...livet är inte helt lätt att leva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 7 minuter sedan, skrev ellim63: biblioteket Ojoj oj vilket herresäte /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Ojoj oj vilket herresäte /Enis Välkommen att botanisera! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Tar en kall i värmen på Mulligans (Central Festival) //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Ja så blev det Hooters för fula farbrorn //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Tar en kaffe och en jack&coke på balkongen. Ballen är kanske lite väl tilltagen, men frugan är nöjd😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Vi får väl bjuda på dagens team. Tack till Stoneys som tog bilden 👍 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Jag själv som fotograf. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 15 timmar sedan, skrev Soengsang: Ett evigt slit o släp är det för oss löneslavar. Jobba på så du får råd att besöka dyra Phuket någon gång. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Pysslar på det gamla sättet, notera det vackra bordet😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 12 minutes ago, koppar55 said: Lördagskväll och dags för en riktig gourmetmiddag.😀 Ajajaj, du får komma över om du behöver lite mat. Ta med en Dalahäst så bjuder jag på lite pad priaow waan från middagen 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 (ändrad) Nu blir det Monte Carlo rally Ändrades Januari 25, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 On 2020-01-24 at 16:03, skrev Broskan: Gick förbi Tossan och dött som alltid. Vänta några veckor till, då jäklar blir det liv bland stenborden😜 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Ok Stefan jag kommer tillbaka om ett par veckor om jag överlever flappis //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu