samet Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 @andrejsdenruskige 😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Var idag till en rofylld plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev GreenValley: Väntar på att filmen ska börja. Skulle vara intressant att veta vad @L200 inte förstår? Ändrades Januari 23, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 35 minuter sedan, skrev Soengsang: Skulle vara intressant att veta vad @L200 inte förstår? Exakt min undran också har det snurrat fullständigt i kolan på @L200? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Skulle vara intressant att veta vad @L200 inte förstår? Enklare att räkna upp det han förstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Enklare att räkna upp det han förstår. Blir en kort lista kanske? Var filmen bra på bio? Ändrades Januari 23, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Blir en kort lista kanske? Var filmen bra på bio? Filmen var ok, 3D blir lite jobbigt i längden. Texten hamnar ju 10 m framför filmduken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 4 minuter sedan, skrev GreenValley: Filmen var ok, 3D blir lite jobbigt i längden. Texten hamnar ju 10 m framför filmduken. Jo, föredrar 3D utan text..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Var idag till en rofylld plats. Smart att besöka orten under icke myggsäsong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Idag firar vi att det var 25 år sedan vi träffades,Vilken fantastisk tur hon hade som fick en sån fullträff 😘Ett genuint par som strävar vidare mot nya härliga år. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Var idag till en rofylld plats. 56 minuter sedan, skrev GreenValley: Smart att besöka orten under icke myggsäsong. Tack @Naam kaeng för att du hittade dit åt mig igen.... kommer i håg magiska vattenspeglar i skogen någon stans i närheten och funderat i många år var var det... där jag var med mor och far som yngre.... där är det ju. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 4 timmar sedan, skrev GreenValley: Väntar på att filmen ska börja. 1 timme sedan, skrev Soengsang: Var filmen bra på bio? 1 timme sedan, skrev GreenValley: Filmen var ok, 3D blir lite jobbigt i längden. Texten hamnar ju 10 m framför filmduken. 1 timme sedan, skrev Soengsang: Jo, föredrar 3D utan text..... Måste ha text jag även på svenska filmer annats tappar jag kontexten pga av mina hörselnedsättningar på båda öronen. Såg den på 2D ... upplevde den som grynig. Filmen nja.... ingen riktigt trilogi dessa tre sista filmer /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Kollar att Alva sköter sig.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Nu är det nog dags att byta ut käringa... 😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 On 2020-01-23 at 15:53, skrev kungchristian: Bara en? Japp drog till Pattaya sen men det blir fler nätter i BKK nästa vecka. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Gick förbi Tossan och dött som alltid. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: Gick förbi Tossan och dött som alltid. Skönt att vara sig själv för en stund! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Hej Just nu tittar jag på lammkött.. Som frugan slukade i sig med gott humör, själv tog jag en pizza på världens bästa pizza hemma i Min Buri. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 3 timmar sedan, skrev ellim63: Nu är det nog dags att byta ut käringa... 😄😉 Hej ellim63 Byt aldrig ut något du inte kan få tillbaka! Själv är jag sammlare av diverse.. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 29 minutes ago, stjp8729 said: Hej ellim63 Byt aldrig ut något du inte kan få tillbaka! Själv är jag sammlare av diverse.. Ha en kanonbra dag Man kan väl hålla sig till sin gamla Volvo men det är ju alltid kul att kolla på beg. marknaden när det gäller sportbilar, har man även möjlighet att provköra....varför inte??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 19 timmar sedan, skrev Enis: Exakt min undran också har det snurrat fullständigt i kolan på @L200? Enis Har väl vart sönderbränt i den kolan länge, är väl därför han inte jobbar som jag förstått det... Men enl mig kan de flesta sköta ett jobb, istället för att vara bidragsberoende, i Vietnam löser man det bra, detta borde alla miffon klara? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Vi var på Cosmopol inatt, kom hem 4,30. Gick väl ca 13 tusen plus . Spelar bara slots nu för tiden, skönt att slippa tänka ! Vi spenderar några nätter varje månad på Cosmopol vi tycker det är skön avslappning. Vi har en liten Thairestaurang som går bra , men satan så mycket slit. Inatt såg jag mängder av allvarliga Thaibrudar där, ser dom varje gång. Dom kommer dit med sina kompisar som kan vara ladyboys, flator, gamla luder från Pattaya eller nån brutta från Issan eller Bangkok. Gammal och ung. Dom spelar för många tusen ibland. Men tycker inte mig har sett nån som förlorat massa tusen gå till närmaste arab eller svensk och be om att få bli påsatta för en tusing, är ju ingenting i sammanhanget. Blev tvingad på en liten spliff tidigare 😲och nu dricker jag några bärs. Skål och trevlig helg 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej ellim63 Byt aldrig ut något du inte kan få tillbaka! Själv är jag sammlare av diverse.. Ha en kanonbra dag Risken finns ju att hon byter ut mig efter gråstarrsoperationen när hon ser bättre.. 🙄😉 1 timme sedan, skrev thomas001: Man kan väl hålla sig till sin gamla Volvo men det är ju alltid kul att kolla på beg. marknaden när det gäller sportbilar, har man även möjlighet att provköra....varför inte??? Är på tok för stor och tjock för att komma in i en liten sportbil.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Skall bläddra i helgläsningen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 8 minuter sedan, skrev 65Selander: Skall bläddra i helgläsningen 😉 Kioskvältare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu