Stoneys Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Käkade friterade räkor och en stor bira på det, fanns ej små. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Gör som @samet och slår till på first class. men inte tycker jag Caviar och Champagne (Kullamust är det ett bra märke?)var så märkvärdigt. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Frukost på SJ ser jag. Kullamust är rätt dyrt i affären 25 30 spänn flaskan. Visst är det ganska gott men det är ju bara äppeljuice med lite lingon i. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Tåg som går under marken vad är det för påfund enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Enis: Tåg som går under marken vad är det för påfund enis Kom ut till Orminge så får du se på svetspinnar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 47 minuter sedan, skrev Enis: Tåg som går under marken vad är det för påfund enis "Under cover" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 På begäran kommer här 2020 första 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Hej Äntligen tillbaka i Seoul och Gangnam-gu. Betydligt bättre på Imperial Palace Seoul än Ramada i en hamn. Lite underlig stil i hotellrummet. Men betydligt bättre utsikt här. Nu ett problem, hur använder jag toaletten? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 42 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Äntligen tillbaka i Seoul och Gangnam-gu. Betydligt bättre på Imperial Palace Seoul än Ramada i en hamn. Lite underlig stil i hotellrummet. Men betydligt bättre utsikt här. Nu ett problem, hur använder jag toaletten? Ha en kanonbra dag! Akta sig för Kim un Fjong, han leker med stora röda avfyrar knappen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: På begäran kommer här 2020 första 😉 Lättrostat bröd, vilken lyx.....det fick man inte i Malmö! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 17 timmar sedan, skrev Benriach: Ja, den stollen har väl detta i frukostflingorna... Vilken jäkla bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats-oland-loei Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Nu har man varit ock kollat skogsbranden i berget bredvid och bambuträden smäller som skott när brinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Middag och gate häng. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Sista matchen för denna säsong. Best of the best double players. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Alltid bra med en kylväska när man handlar på systemet.. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Tar en fika efter middagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Mys på G... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 9 minuter sedan, skrev ellim63: Mys på G... Ordnar det till sig nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 7 minuter sedan, skrev audirs2: Ordnar det till sig nu? Hoppas, håll alla tummar! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 Hat Yai på väg till Pattaya. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 En fika hos Kylma i Spånga “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 Inte just nu men ett par timmar tidigare, innan 2 km på gångmattan. Puh Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 Tar över efter Hamnoi //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 Köttgryta på G.. FB_20200121_141708.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 21, 2020 Dela Inlagd Januari 21, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: Tar över efter Hamnoi //Broskan Nästan, Fitzgeralds häckade jag mest på Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu