L200 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 8 minuter sedan, skrev rolba: Om ett par timmar skall jag ut i natten. Är det nattsudd så kan det bli ett par suddiga bilder. Men det är ju bara att scrolla förbi om man inte gillar dem. Jag ser det som ett socialt mission att förmedla verkligheten till de stackare som inte blir utsläppta på grönbete och har tröttnat på google. 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 19 minuter sedan, skrev rolba: Om ett par timmar skall jag ut i natten. Är det nattsudd så kan det bli ett par suddiga bilder. Men det är ju bara att scrolla förbi om man inte gillar dem. Jag ser det som ett socialt mission att förmedla verkligheten till de stackare som inte blir utsläppta på grönbete och har tröttnat på google. Om nu dina bilder är så "jobbiga" för "norra-isaan-medlemmarna-vi-som-på-så-stort-allvar-själva" och andra så kan man ju köra en TV och ignorera din tråd, eller rent utav hela dig...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Jobbar och sliter som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 12 minuter sedan, skrev M33: Jobbar och sliter som vanligt. Ser ut som jag behöver skapa mig ett tjänsteärende åt ditt håll och slå några bollar på en "långlunch"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 38 minuter sedan, skrev samet: Ser ut som jag behöver skapa mig ett tjänsteärende åt ditt håll och slå några bollar på en "långlunch"... I Malmö idag... lokalen skall möbleras och då behövdes min expertis 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Nytt år med slit å släp. Nya stora fina lokaler är ett plus. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Blev allt ett par suddiga bilder till. Om batteriet pallar kan det bli fler när kärringarna supit sig snygga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Hej Befinner mig på Ramada Pyeongtaek Hotel i Pyenongtaek, och skall vara här tills på tisdag. Eftersom som har en viss position så tar jag hissen till sextonde våningen och executive loungen. Ser ju inte så bra ut, men.. Ja, där var micron i loungen. Men finns inget att lägga i micron. Då besöker rooftop baren istället. Nej, till och med soffan har vält. Så går och lägger mig istället. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nytt år med slit å släp. Nya stora fina lokaler är ett plus. Vi är alla olika, tur är väl det. Jag vill inte gärna titta på en sådan röv 😋 Ändrades Januari 15, 2020 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 6 timmar sedan, skrev Thure: Sedan THE Mall för lite "Banking"....  Saknar dina berättelser från förr när du var på allehanda uppdrag i Korat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Vi är alla olika, tur är väl det. Jag vill inte gärna titta på en sådan röv 😋 Tja för 10000 om dagen skulle jag till och med kunna titta på buffelrövar 🙂 Ändrades Januari 15, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 42 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tja för 10000 om dagen skulle jag till och med kunna titta på buffelrövar 🙂 Ja, för 10.000 SEK om dagen kan jag också tänka mig det. Har dock aldrig provat att titta på buffelröv och inte heller få 10000 om dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev M33: Jobbar och sliter som vanligt. Trevligt! 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Befinner mig på Ramada Pyeongtaek Hotel i Pyenongtaek, och skall vara här tills på tisdag. Eftersom som har en viss position så tar jag hissen till sextonde våningen och executive loungen. Ser ju inte så bra ut, men.. Ja, där var micron i loungen. Men finns inget att lägga i micron. Då besöker rooftop baren istället. Nej, till och med soffan har vält. Så går och lägger mig istället. Ha en kanonbra dag! Undras om M33 varit med och designat loungen på Ramada, bild nummer 2 har minst ett designelement som påminner starkt om M33s bild... Är Pingislover också konsult??? MVH Ändrades Januari 15, 2020 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 51 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ja, för 10.000 SEK om dagen kan jag också tänka mig det. Har dock aldrig provat att titta på buffelröv och inte heller få 10000 om dagen. Nä du gillar tydligen andra rövar eftersom det var den du reagerade på 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Konstaterar att Pia nog aldrig kommer att flytta tillbaka till Valbo och slå ner bopålarna här. På Bali bor de i en av hennes skolkamraters lilla sommarhus. IMG_8943.mov IMG_8944.mov "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Nä du gillar tydligen andra rövar eftersom det var den du reagerade på 😀 Japp, helt rätt. Vill titta på andra rövar än den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Handlar bananer och allehanda banan godis. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 (ändrad) Blev en bild till på andra sidan. Regnar, skönt när man är ute och reser. Ändrades Januari 16, 2020 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 11 timmar sedan, skrev Enis: Konstaterar att Pia nog aldrig kommer att flytta tillbaka till Valbo och slå ner bopålarna här. På Bali bor de i en av hennes skolkamraters lilla sommarhus. IMG_8943.mov 2 MB · 20 downloads IMG_8944.mov 2 MB · 9 downloads I Valbo har hon väl allt det där 24/7 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Sitter och väntar på att borda flyget till Ubon på Donnan sen bila ner till Posai och vattna syster nr 1 bananplantage mm😗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Hej. Just nu läser jag svaret på emailet jag skrev till customer service efter resan med Thai Airways till Korea. "Reference : BKKS4 16 January 2020 Dear Mr. Xxxxxx Thank you for your email written regarding your flight TG654 from Bangkok to Seoul on 14 January 2020. We are pleased to receive a note of commendation about our cabin attendant that made a great impression on you during your flight. We have passed a copy of your kind comment to the staff concerned, as it gives them well-deserved recognition for their work and thus a real lift. For this, your commendation counts for much. THAI aims to create an experience the passengers will remember as a popular choice of airline. We will do all we can to make your next flight with us as enjoyable as possible. With every good wish, we extend our warmest thanks. Sincerely yours, Xxxxxxxxx Xxxxxx Manager Customer Relations Service Department" Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Sitter på min sista flight för denna vecka. Nymålat flyg dessutom. en golvbild får ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Nu börjar det ordna till sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 21 timmar sedan, skrev Enis: Konstaterar att Pia nog aldrig kommer att flytta tillbaka till Valbo och slå ner bopålarna här. På Bali bor de i en av hennes skolkamraters lilla sommarhus. IMG_8943.mov 2 MB · 34 downloads IMG_8944.mov 2 MB · 21 downloads Ja nu kommer du att få det körigare med curlingen framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Omlokalisering! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu