stefan5300 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Kollar nhl hockey. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Efter emigration i Korat blev det lunch på Siri Hotell... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Ja där fick jag ett bu från snurrgubben som gav Benraich en skrattgubbe när han tyckte att jag skulle släppa tasken och lägga in suddiga bilder, jag följde Benraich råd och gjorde det, ja herre gud vad snurrigt5555555555555555555555555. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja där fick jag ett bu från snurrgubben som gav Benraich en skrattgubbe när han tyckte att jag skulle släppa tasken och lägga in suddiga bilder, jag följde Benraich råd och gjorde det, ja herre gud vad snurrigt5555555555555555555555555. Förstår inte meningen med att lägga in bilder som inte går att tyda, har du det så satans tjatigt på din veranda? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 19 minuter sedan, skrev Soengsang: Förstår inte meningen med att lägga in bilder som inte går att tyda, har du det så satans tjatigt på din veranda? Du gillar rolbas barbilder??. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev L200: Du gillar rolbas barbilder??. Absolut, oftast också mer eller mindre live and direct, inget gammalt skit. Tycker du inte om dem? Ändrades Januari 15, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Absolut, oftast också mer eller mindre live and direct, inget gammalt skit. Tycker du inte om dem? Suddiga bilder kan jag vara utan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Sedan THE Mall för lite "Banking"....  The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev L200: Suddiga bilder kan jag vara utan... Men S53:s otydbara ”bilder” tycker du är bra?😦 Inte undra på man tycker du är snurrig. Ändrades Januari 15, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Förstår inte meningen med att lägga in bilder som inte går att tyda, har du det så satans tjatigt på din veranda? Nä jag följer råd och är rätt så road. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 6 timmar sedan, skrev stefan5300: Kollar nhl hockey. Zvamptelefon 3310?😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) Fantastiskt mogna män i Bitterfittklubben på MPR.... /Enis själv så följer jag Pias andra leg. @M33 och @samet räknas det som ett tredje om man inte behöver kliva av planet alt om det är samma flygplan om man kliver ur och i inför sista hoppet. Ändrades Januari 15, 2020 av Enis Bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Fikar på Auntie Anne's... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 12 minuter sedan, skrev Enis: Fantastiskt mogna män i Bitterfittklubben på MPR.... /Enis själv så följer jag Pias andra leg. @M33 och @samet räknas det som ett tredje om man inte behöver kliva av planet alt om det är samma flygplan om man kliver ur och i inför sista hoppet. Ja, det blir nytt leg. Ett leg definieras som en start och en landning. Ett plan som gör tekniskt stopp för t.ex. tankning och sedan fortsätter med samma flightnummer blir ändock 2 legs. Dock är det bara ett segment. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 46 minuter sedan, skrev Thure: Sedan THE Mall för lite "Banking"....  Är du ute och flänger nu igen 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Men S53:s otydbara ”bilder” tycker du är bra?😦 Inte undra på man tycker du är snurrig. Får jag skit för att jag lagt in suddiga foton och de flesta av dem är gamla skannade pappersfoton som inte blir lika klara och tydliga som de som är tagna med digitalkamera så kommer jag fan i mig inte att lägga in fler "vettiga" foton, så enkelt är det och sedan får andra tycka vad de vill. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev stefan5300: Får jag skit för att jag lagt in suddiga foton och de flesta av dem är gamla skannade pappersfoton som inte blir lika klara och tydliga som de som är tagna med digitalkamera så kommer jag fan i mig inte att lägga in fler "vettiga" foton, så enkelt är det och sedan får andra tycka vad de vill. In med bilder på kokta ägg för i H-vette..... och på bardiskar med eller utan pepparkakor Lätt och klaga på andra men inte ta andras synpunkter på egna alster. /Enis Ändrades Januari 15, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 24 minuter sedan, skrev stefan5300: Får jag skit för att jag lagt in suddiga foton och de flesta av dem är gamla skannade pappersfoton som inte blir lika klara och tydliga som de som är tagna med digitalkamera så kommer jag fan i mig inte att lägga in fler "vettiga" foton, så enkelt är det och sedan får andra tycka vad de vill. 8 minuter sedan, skrev Enis: In med bilder på kokta ägg för i H-vette..... och på bardiskar med eller utan pepparkakor Lätt och klaga på andra men inte ta andras synpunkter på egna alster. /Enis Skämt och sido Kan väl knappt vara någon som klagat på dina trådar med hur man lagar och bakar svenskt/internationellt i obyggden. Om så är fallet så är det väl bara att ignorera den knäppjöken och suga i sig alla positiva kommentarer istället. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Panorerar och längtar efter vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 38 minuter sedan, skrev Enis: In med bilder på kokta ägg för i H-vette..... och på bardiskar med eller utan pepparkakor Lätt och klaga på andra men inte ta andras synpunkter på egna alster. /Enis Vet inte vem jag klagat på som lagt in gamla skannade bilder. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Vad är det för fel på folk? Är väl inget att hänga läpp för om 1 av 20 klagar, släpp sargen! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 Jobbar... hemifrån idag... skall snart ta mig i kragen och starta datorn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 2 minuter sedan, skrev samet: Jobbar... hemifrån idag... skall snart ta mig i kragen och starta datorn... Fått igång datorn i alla fall jag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 22 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad är det för fel på folk? Är väl inget att hänga läpp för om 1 av 20 klagar, släpp sargen! 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 3 timmar sedan, skrev L200: Du gillar rolbas barbilder??. 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Absolut, oftast också mer eller mindre live and direct, inget gammalt skit. Tycker du inte om dem? 3 timmar sedan, skrev L200: Suddiga bilder kan jag vara utan... Om ett par timmar skall jag ut i natten. Är det nattsudd så kan det bli ett par suddiga bilder. Men det är ju bara att scrolla förbi om man inte gillar dem. Jag ser det som ett socialt mission att förmedla verkligheten till de stackare som inte blir utsläppta på grönbete och har tröttnat på google. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu