Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Avnjuter en kopp kaffe. Skickat från USS Enterprise NCC-1701 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Gottar mig på McFly's bar Blir tydligen grillat tilltugg till ölen idag Som vanligt en fantastisk solnedgång. Mmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 åker tåg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 (ändrad) Badar jävligt varmt efter att ha huttrat i 20h🥶 Fy fan vilken hemresa när man mår pyton! Men allt flöt på som det skulle så det var skönt. Och när jag satt o klämde i wien så fick jag se ett riktigt svin😉 Och så var Polens landslag med på planet till Gbg, men polska handbollsspelare är inte min paradgren. Ändrades Januari 8, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 22 minuter sedan, skrev Enis: åker tåg enis Tuff tuff tuff tuff tuff tuff,,,,,,,tuuuuuuut! Halsberg nästa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 8, 2020 Dela Inlagd Januari 8, 2020 Badar jävligt varmt efter att ha huttrat i 20h[emoji3063] Fy fan vilken hemresa när man mår pyton! Men allt flöt på som det skulle så det var skönt. Och när jag satt o klämde i wien så fick jag se ett riktigt svin[emoji6] Och så var Polens landslag med på planet till Gbg, men polska handbollsspelare är inte min paradgren.Det där rövollade du väl, hoppas jag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Tar en Fredags-te... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Bytte till en Barbados Rum Punch. Sött o sliskigt, ångrar mig redan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 30 minuter sedan, skrev Bibben: manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats-oland-loei Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 lugn dag i provinsen ,är wang sa pung ( nära loei) hårklippning är väll det ända som är på schemat idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Tar dom sista ölen innan hemfärd till svedala i natt Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 lyssnar på rock i värman med en sprite grogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Satt vid datorn och surfade runt lite,helt plötsligt blev skärmen kolsvart. Fick den inte att funka igen. In till vår lokala data-butik. Efter koll var deras råd att köpa en ny. Den var ju även mer än 5 år gammal. Så det blev denna till det facila priset av 3.200 Baht. Bra pris eller inte....det vet inte jag. På plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 3 timmar sedan, skrev thomas001: Satt vid datorn och surfade runt lite,helt plötsligt blev skärmen kolsvart. Fick den inte att funka igen. In till vår lokala data-butik. Efter koll var deras råd att köpa en ny. Den var ju även mer än 5 år gammal. Så det blev denna till det facila priset av 3.200 Baht. Bra pris eller inte....det vet inte jag. På plats. Har på kontoret skärmar som är ca 15" och över 15 år gamla, drog igång en häromdagen på skoj, funkade fortfarande! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Testar guds svar till mänskligheten.... kanske 🤣 pling där kör vi igång eggs are now soft boiled eggs are now medium boiled eggs are now hard boiled fick ju genast modda maskinen för detta duger ju inte eggs are now green boiled...... no I thai boiled enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Dubbla rullar gillar nog @Kötthandlarn Men ingen rövdusch... big no-no för mig... papper har inte rört min ädla skärt på länge nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Står här och beundrar vårt fantastiska kranvatten! Tänkte passa på att ta en dusch nu när det är så här klart och rent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 (ändrad) Nu har jag precis ringt Willy Wonka och sagt till att vi har flytande choklad så vi klarar oss ett bra tag framöver. Så nu fick jag satt mig på golvet här hos våra nyanlända och överväger hur många som egentligen ska få uppehållstillstånd här i dödskallegrottan och hur många som ska slängas ut på gatan och tvingas be om socialbidrag... Ändrades Januari 10, 2020 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Pysslar lite i köksregionerna........ Skall väl tydligen bli lite föda här i Majorna ikväll.........👍 Å så undrar jag vad som hänt med emojisfunktionen? Tidigare så fanns det "de senast använda" men inte nu längre....... Störande I-landsproblem........ @Surin P3 Vad beror det på? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Rensat bläckfisk, fick en liten pyttefisk på köpet 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 A men, jag fräser lite då........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 A men jag puttrar lite då......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 A man jag "gratängar" lite då......... Skjuts in in ugnen........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 "Gratängat" klart......... Snart skall man väl kunna äta också....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu