hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Tillbaka på rummet! Intressanta promenader till hotellet när man bor på Nana. Aldrig sett innan... Brud i nästan full is-mundering som säljer mus😂 Som singel hade jag nappat bara för att..: När man tror man sett allt, gå på Nana🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Tillbaka på rummet! Intressanta promenader till hotellet när man bor på Nana. Aldrig sett innan... Brud i nästan full is-mundering som säljer mus[emoji23] Som singel hade jag nappat bara för att..: När man tror man sett allt, gå på Nana[emoji85]Det känns angeläget att påpeka att det är en bildtråd, is? En bild från CPH. Live and direct. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 2 timmar sedan, skrev L64: Förut så tog jag en grogg Nu när det blivit mörkare här tar jag en ny grogg. Totalt rogivande. Zansibar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Tar en caipirinha... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Precis nyss, skrev Benriach: Tar en caipirinha... Konstigt namn på tjejen. men jag hade också tagit henne. BYW, vad är det du dricker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Konstigt namn på tjejen. men jag hade också tagit henne. BYW, vad är det du dricker?Det där är dreggelkoppen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Kollar in benutrummet Det är helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 4 timmar sedan, skrev hamnoi: Tillbaka på rummet! Intressanta promenader till hotellet när man bor på Nana. Aldrig sett innan... Brud i nästan full is-mundering som säljer mus😂 Som singel hade jag nappat bara för att..: När man tror man sett allt, gå på Nana🙈 Jadu Nana har man haft mycket trevligt på och sen den treviga utsikt plattsen till bar när man tar till höger ftån entrén sett 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 3 timmar sedan, skrev kenneth073: Zansibar? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 1 hour ago, clion said: Jadu Nana har man haft mycket trevligt på och sen den treviga utsikt plattsen till bar när man tar till höger ftån entrén sett 😋 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 4 timmar sedan, skrev Benriach: Tar en caipirinha... Skit i groggen... mer bilder på servitrisen... ser INTRESSANT ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 3 timmar sedan, skrev swedenfarang: Vi flyger till Bkk den 13 och det ingår ett besök på Ambasaden så den turen är inbokad nu sist så satt jag för långt ifrån högtalarna bara eller så börjar bli döv Får ta med mig min höraparat 15 oktober 2020 För den rösten ger mig skakningar 😍😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 (ändrad) Satt runt stenbordet nu på morgon och tog morgonkaffet och såg snutbilen komma på håll de var nog de som roppade och skratade vilken liten falangen i förra veckan Nu var jag bered jo visst rutan vevades ner och en skrattande konstapeln hejjade.och skrattade. Så nu är man känd i byn alla har glott i ett par veckor nu Ändrades Januari 5, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 (ändrad) Solar o poolar, såhär ska livet vara som sämst😉 Och för den som ev undrar var så. ... https://all.accor.com/hotel/A246/index.en.shtml Helt ok ställe för pengarna, passar plaststekare😉 Ändrades Januari 5, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 En iskall fanta lockar mer än bira😱 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 2 minuter sedan, skrev hamnoi: En iskall fanta lockar mer än bira😱 10/10 . Tillräckligt eller.😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev Nakhon: 10/10 . Tillräckligt eller.😎 Nja 6/10 skulle jag säga. 10/10 kommer nog min allt magrare plånka inte tillåta mig att bo på😉 Ändrades Januari 5, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Dags för en kall chang till thaislafset! Igår var en ny upplevelse efter wine connetion och pissandet i barnens handfat..... kattcafe.... Liveband på 5pers, en jävla massa katter och fullt med vad jag tror medelklass thai. Skumt ställe med virrig service och en förnimmelse av katthår i halsen satt kvar. Blir inget återbesök! Observera entrén, frugan mäter 149cm😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 12 timmar sedan, skrev kenneth073: Zansibar? Yes Varmt nu så unnar mig en kall i skuggan Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 1 minut sedan, skrev L64: Yes Varmt nu så unnar mig en kall i skuggan Drömresmål för mig kombinerat med safari i Tanzania. Är det så trevligt som det ser ut? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Nytt sunkhak, Fitzgeralds. Men det finns GlenMorangie och BeerLao, bra skit! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 23 minuter sedan, skrev hamnoi: Drömresmål för mig kombinerat med safari i Tanzania. Är det så trevligt som det ser ut? Tycker det är riktigt nice här.Jag åker alltid till Nungwi längst i norr för här finns lite liv&rörelse men ändå fjärran från Mallorca.Finns lite små barer och ett gäng restauranger här.En trevlig bar är Cholos på stranden 200 meter bort ungefär och dit tänkte jag gå nu och se om det finns nån att prata med Sen finns det ju en hel drös ställen runt ön som passar turturduvor och liknande men dom är för mig helt obekanta. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Solar o poolar, såhär ska livet vara som sämst😉 Och för den som ev undrar var så. ... https://all.accor.com/hotel/A246/index.en.shtml Helt ok ställe för pengarna, passar plaststekare😉 Och klöverna ser frächa ut😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 Precis nyss, skrev clion: Och klöverna ser frächa ut😆 Nytvättade nu 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2020 Dela Inlagd Januari 5, 2020 51 minuter sedan, skrev L64: Tycker det är riktigt nice här.Jag åker alltid till Nungwi längst i norr för här finns lite liv&rörelse men ändå fjärran från Mallorca.Finns lite små barer och ett gäng restauranger här.En trevlig bar är Cholos på stranden 200 meter bort ungefär och dit tänkte jag gå nu och se om det finns nån att prata med Sen finns det ju en hel drös ställen runt ön som passar turturduvor och liknande men dom är för mig helt obekanta. Mao bo på en resort för turturduvor och sightseeing i norra delen själv😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu