Stoneys Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Gick precis in och tog en bira. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Fick precis levererat en öl till mig av härliga Zee, en riktig oldtimer här Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Fick precis levererat en öl till mig av härliga Zee, en riktig oldtimer här Vilken trevlig inställning av Hooters som låter de boende på stadens ålderdomshem komma in och extraknäcka emellanåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Tar en stenbordsglass... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 7 minuter sedan, skrev Benriach: Tar en stenbordsglass... Njae, bränd lera ser det ut att vara! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 18 minuter sedan, skrev Fantomen: 37 minuter sedan, skrev L64: Fick precis levererat en öl till mig av härliga Zee, en riktig oldtimer här Visa mer Vilken trevlig inställning av Hooters som låter de boende på stadens ålderdomshem komma in och extraknäcka emellanåt! Tror inte du skulle vilja se vad staden här gör för sina gamla...jag har sett... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Eftersom det var så jävla kul i Addis Ababa i morse så drar jag dit igen om en timme drygt...bara 5 timmars njutning i luften Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 3 hours ago, L64 said: Tror inte du skulle vilja se vad staden här gör för sina gamla...jag har sett... Nu förstår jag inte riktigt för det där låter för mig som en paradox. Men det spelar ju inte så jävla stor roll. Huvudsaken är ju att Zee fick fram ölen till dig utan att spilla ut merparten av den pga sina Parkinsonskakningar. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 3 minuter sedan, skrev Fantomen: Nu förstår jag inte riktigt för det där låter för mig som en paradox. Men det spelar ju inte så jävla stor roll. Huvudsaken är ju att Zee fick fram ölen till dig utan att spilla ut merparten av den pga sina Parkinsonskakningar. 😉 Förstår att du inte förstår Ha en bra dag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 Mycket Tuben just nu........ Det här måste vara en av världens sämsta filmer och sämsta redigering och sämsta skådespelarprestation någonsin......... Även sämsta casting (rollbesättning)......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 3, 2020 Dela Inlagd Januari 3, 2020 (ändrad) 1 hour ago, L64 said: Förstår att du inte förstår Ha en bra dag Tack detsamma! 4 hours ago, L64 said: Tror inte du skulle vilja se vad staden här gör för sina gamla...jag har sett... Skriver man "tror inte du skulle vilja se....." så åsyftas ju oftast något negativt så då är det för mig lite märkligt att använda ordet "för" i samma mening som ju används i en positiv bemärkelse. Bara det och därav min oförståelse men... skit samma. 😉 Ändrades Januari 3, 2020 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Ska käka frukost innan vi tar en cab för o handla thaiboxningsgrejer. Då snubblar fyllegänget som inte lagt sig ännu in från Hillary2😂 Kör jäger till frukost, mitt blir ett hälsosammare alternativ 😉 Men morgonlugnet är som bortblåst! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 6 timmar sedan, skrev Fantomen: Nu förstår jag inte riktigt för det där låter för mig som en paradox. Men det spelar ju inte så jävla stor roll. Huvudsaken är ju att Zee fick fram ölen till dig utan att spilla ut merparten av den pga sina Parkinsonskakningar. 😉 Vi Afrika utforskare har sett och gjorr sådant som inte försvinner ur kolan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 9 minuter sedan, skrev hamnoi: Ska käka frukost innan vi tar en cab för o handla thaiboxningsgrejer. Då snubblar fyllegänget som inte lagt sig ännu in från Hillary2😂 Kör jäger till frukost, mitt blir ett hälsosammare alternativ 😉 Men morgonlugnet är som bortblåst! Du behöver reseledaren m33 som styr upp🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Fan vad krokiga de är, ser ju ut som en martall. Testa att knö in dig i min Anglia en gång så får vi se om du kan räta ut dig efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Jag själv gör en Stefan 5300 och relaxar i morgon solen ock cga cha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Tar det lungt och studerae gängen äter Lynch och då dyker alla flugorna och hppas på nåt Sen kommer snigeln på 3 varvet och blänger i krita boken nu på sissta varvet gick det tudligen inte ihop Har alldrig sett någon som går så sakta så han får heta snigeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Åker tuk-tuk efter en billig shoppingtur😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Käkar thaislaffs, ganska gott! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Käkar thaislaffs, ganska gott! Känt ställe, för sin genuina thaimat[emoji6][emoji106]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Nu filas klövarna o sen ska dom knådas i 1h, underbart! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Något säger mig att fotmassagen kommer kännas 😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 En liten liten krasch utanför här. Men en av de inblandade var utan hjälm så skallen sprack sa sjukvårdaren på moppe som var först här. Sen kom ambulansen i 180 och höll på att köra över ett par stycken. Polisen på plats och dokumenterar. Brandkåren är upptagna men ska komma och spola gatan sägs det men det är väl risk att några strykarhundar hinner före med saneringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Dags att resa till Kina.Omvägen över cph, sedan bejing och till schenzen.Hemresan via Thailand en vecka.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Förut så tog jag en grogg Nu när det blivit mörkare här tar jag en ny grogg. Totalt rogivande. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu