Mankan Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 2 timmar sedan, skrev L64: Eftersom man är både snygg och manlig så flockas anställda och bandmedlemmar runt en...2 av mina favoriter är sångerskan Onah och den anställda Daisy Kungligt Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Har hittat den perfekta lösningen för oss som vill äta frukost i lugn o ro. En separat restaurang gör kineser, hmmmm undrar om det skulle funka i Sverige.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 8 timmar sedan, skrev audirs2: Har Direktörn flyttat ned för gott? Nej. Det är ett par år kvar att jobba hemma. Åker hem ikväll Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Dricker en kaffe på balkongen Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Hej Just nu ser vi på en massa fula fiskar. Och detta på Muang Roi Et Municipal Aquatic Animals Center. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Hej Skumt utsiktstorn i Roi Et. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Sitter på USM på väg till Phuket. Eländet tar aldrig slut. Glömde hämta ut savety boxen. Med 30'000 svenska. Men det löser sig. Dom sätter in pengarna på mitt konto hos Katsikorn. Å ingen alkohol som jag kan skylla på. Jag får åberopa demens.😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 (ändrad) Hej Idag en kort spännande dagstur med road rage. Vissa i Thailand borde inte ha körkort, men som tur fick den drabbade med allt på DVR. Här checkat in på X2 Vibe Buriram Hotel โรงแรมครอสทูไวบ์บุรีรัมย์ ett hotell helt i min smak. Det första man möts av är detta i receptionen. En trevlig bar. Man kan sitta ute också.. Men inte jag. Dom har motorsport på alla TV-skärmar, så sitter inne. Detta uteslutet. Äter och tittar på motorsport istället. Barnen verkar ha kanonroligt och spelar Playstation PS4, medans deras far tittar på motorsport. Va en kanonbra dag! Ändrades December 31, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Kom precis hem efter en promenad och lite bar kollande. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Tar en nyårsgrogg! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Tar en nyårsgrogg! Men vafan!! Pepsi? Man kan göra så, men det är inte rätt....😉 Skål och gott nytt🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 25 minuter sedan, skrev frogfish: Men vafan!! Pepsi? Man kan göra så, men det är inte rätt....😉 Skål och gott nytt🍻 Soda o pepsi funkar över förväntan, goaste blandningen😜 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Väntar på att piloten skall lyfta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Campingtema på nyårsafton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Precis nyss, skrev Surin P3: Campingtema på nyårsafton. Är man van o slagga i cykelstället så är väl ett tält som Hilton! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Något alla känner igen gissar jag! Hehe blir några ompackningar och huvudbry innan allt är med..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Är man van o slagga i cykelstället så är väl ett tält som Hilton! Träning inför ålderdomen skadar aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 1 timme sedan, skrev hamnoi: Tar en nyårsgrogg! Nu är du ju en i gänget ,hehe Men hos M33 är du väl körd på livstid😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 1 timme sedan, skrev kenneth073: Nu är du ju en i gänget ,hehe Men hos M33 är du väl körd på livstid😄 Hade han vetat att jag duschade med skopa o gick runt i flip-flops så.....😱 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Super nån stans, med Boys and girl and everytihng betven. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Väntar på att piloten skall lyfta Ringer Hemvärnet så det blir salut på Arlanda! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Huva, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Batteriet tog slut. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Hej Tog en nyårstur på hojen idag. -2 grader. Frisk luft i Småland idag. I Sverige igen efter 800 mil på Thailändska vägar. Det är 40 graders skillnad mellan de 2 bilderna. ***** Gott Nytt År ***** /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 31, 2019 Dela Inlagd December 31, 2019 Gjort min första Räktjohejsan , 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu