måne Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Inte just nu men för 3 timmars sedan gav jag gumman lite telefon s´´´´ så nu sover hon avslappnat MVH Bocken Bruse De du Måne ha ha Ligger du där och kramar dammsugaren Nä,jag kramar gumman live. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Lite o riva för att komma åt förgasaren MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Kontorsjobb här också... Har du beslagtagit passen he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Ser lite oroande snett ut redan nu tycker jag! Det blir nog bättre när du nyktrat till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Väntar på att dagen skall gå så man får gå och knyta sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Traveling man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Thai Fong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Traveling man. Ha en trevlig hemresa och tack för senast! Vi löste ju nästan Världsproblemen,hastigheten i trafiken,politiken i Thailand samt alla våra fighter med både Svenska kvinnor och damer med utländskt ursprung! Men det krävdes god mat,Vodka,Apelsinjuice och x-antal stora Chang. Du är en go gubbe som vi säger på Västkusten. Så välkommen tbx alla dagar i veckan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Nu blir det problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Hmmm. Vad kan det där vara då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Ha en trevlig hemresa och tack för senast! Vi löste ju nästan Världsproblemen,hastigheten i trafiken,politiken i Thailand samt alla våra fighter med både Svenska kvinnor och damer med utländskt ursprung! Men det krävdes god mat,Vodka,Apelsinjuice och x-antal stora Chang. Du är en go gubbe som vi säger på Västkusten. Så välkommen tbx alla dagar i veckan! Ja det var jätte trevligt. Välkommen till Lampang nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Varmfodrad sits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Ha en trevlig hemresa och tack för senast! Vi löste ju nästan Världsproblemen,hastigheten i trafiken,politiken i Thailand samt alla våra fighter med både Svenska kvinnor och damer med utländskt ursprung! Men det krävdes god mat,Vodka,Apelsinjuice och x-antal stora Chang. Du är en go gubbe som vi säger på Västkusten. Så välkommen tbx alla dagar i veckan! västkusten du är väl en landkrabba från borås on jag inte är alldeles fel ute he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Utedass med kabel-tv is da shit... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Hmmm. Vad kan det där vara då? en parabolantenn och en väldig oreda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Frihetskänsla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 en parabolantenn och en väldig oreda Blir lätt lite oreda när man gör ett större ingrepp under knappa förhållanden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 västkusten du är väl en landkrabba från borås on jag inte är alldeles fel ute he he Är ju bara 6 sketna mil till havet! Vi har ju Ellos,Halens m.m som säljer både badringar och bad-dräkter. Så kalla inte mig för landkrabba! Har ju varit på Ellos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Beundrar slånbärsbuskarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Är ju bara 6 sketna mil till havet! Vi har ju Ellos,Halens m.m som säljer både badringar och bad-dräkter. Så kalla inte mig för landkrabba! Har ju varit på Ellos. Och Borås är väl Sveriges regn huvudstad?! Så vatten som vatten ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Och Borås är väl Sveriges regn huvudstad?! Så vatten som vatten ju. Förr i tiden fanns det en jäkla massa sömmerskor där Örebrograbbarnas helgresmål för fiske med säker fångst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Inväntar fotbollen som jag tänkte se i direktsändning så jag kan tyvärr inte tala om slutresultatet ännu Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Blir tydligen många inlägg idag. Kollar just nu när frugan har lagat Kao pat mo till barnen på våran soi! Själv dricker jag Chang och väntar på travet. 3 av ung-jävlarna sover hos oss inatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Du tittade på en repris Match 7:7. New York Rangers-Philadelphia Flyers. Från Madison Square Garden. Från 30/4. [/q men jag la väll in nån repris rulle uote] Nä match 1 av 7 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu