65Selander Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Var i Tallin i Jul på kryssning, nu på väg över nyår med två hotellnätter. Orkar inte med min hemby Vemdalen. Bilden med Deniss är från i Julas och han träffade jag i oktober flera gånger. Smart kille att bjuda på några glas Viru Valge då blir man återkommande gäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förstår lidandet........ Förutom att skethuset är för trångt i bredd, så lider det även av en helt omotiverad lucka under dörren (den gör ju inte ens ngn rengöringsnytta)........ Skethus skall vara stängda från tak till golv oavsett väggar eller dörrar och med god ventilation....... Till kritik kan jag säga att du bryter mot en oskriven regel.......... Man drar alltid ner byxor och kallingar till anklarna, så att man kan få en rejäl "manspread" vilket hjälper "passerandet".......... Man bryter endast den regeln om golvet är nerpissat och allmänt smutsigt......... Från en rent personlig känsla, så lider jag med dig........... Att vara "i smeten, bokstavligen talat" i ett underklassigt skethus är ett lidande utan dess like........ Hoppas det ordnar sig till det bättre snart iaf.........💙 Sköt om dig....... Du sätter alla rätt. Man drar ner byxorna så pass man kan göra sitt UTAN att byxorna tar i golvet. Det viktigaste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förstår lidandet........ Förutom att skethuset är för trångt i bredd, så lider det även av en helt omotiverad lucka under dörren (den gör ju inte ens ngn rengöringsnytta)........ Skethus skall vara stängda från tak till golv oavsett väggar eller dörrar och med god ventilation....... Till kritik kan jag säga att du bryter mot en oskriven regel.......... Man drar alltid ner byxor och kallingar till anklarna, så att man kan få en rejäl "manspread" vilket hjälper "passerandet".......... Man bryter endast den regeln om golvet är nerpissat och allmänt smutsigt......... Från en rent personlig känsla, så lider jag med dig........... Att vara "i smeten, bokstavligen talat" i ett underklassigt skethus är ett lidande utan dess like........ Hoppas det ordnar sig till det bättre snart iaf.........💙 Sköt om dig....... Därav alltid stretch-material på byxor och kalsonger. Det är en av orsakerna att jag alltid går klädd i spandex. Ändrades December 30, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Var i Tallin i Jul på kryssning, nu på väg över nyår med två hotellnätter. Orkar inte med min hemby Vemdalen. Bilden med Deniss är från i Julas och han träffade jag i oktober flera gånger. Smart kille att bjuda på några glas Viru Valge då blir man återkommande gäst. Där har man suttit några gånger! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 28 minuter sedan, skrev 65Selander: Var i Tallin i Jul på kryssning, nu på väg över nyår med två hotellnätter. Orkar inte med min hemby Vemdalen. Bilden med Deniss är från i Julas och han träffade jag i oktober flera gånger. Smart kille att bjuda på några glas Viru Valge då blir man återkommande gäst. Vemdalen....... Är du bekant med släkten Gradin? Alf & Sivan i Vemdalen samt Conny i Östersund numera och Gittan i Svenstavik numera?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Åker tunnelbana till baren. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Käkar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vemdalen....... Är du bekant med släkten Gradin? Alf & Sivan i Vemdalen samt Conny i Östersund numera och Gittan i Svenstavik numera?..... Inte släkt men känner till alla väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 2 minuter sedan, skrev swedenfarang: Åker tunnelbana till baren. Jamen Nok verkar ju road......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 2 minuter sedan, skrev Benriach: Käkar... Fett* kan man äta ofta....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 3 minuter sedan, skrev 65Selander: Inte släkt men känner till alla väl. Ibland är världen liten...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Vi kör på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 2 minuter sedan, skrev Khonis: Vi kör på. Chansa inte........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Chansa inte........ Stolpiller ja 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 14 minutes ago, Kötthandlarn said: Jamen Nok verkar ju road......... Tror hon är trött på mig att jag vill dricka öl trots en vecka i turkland där jag drack dygnet runt. Hehe Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 11 minuter sedan, skrev Khonis: Stolpiller ja 😂😂😂 Nja, det handlar om att stoppa läckan på mest effektiva sätt......... Man "pluggar" helt enkelt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 12 minuter sedan, skrev swedenfarang: Tror hon är trött på mig att jag vill dricka öl trots en vecka i turkland där jag drack dygnet runt. Hehe Som en vanlig helg alltså?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Är nära att trycka på knappen där det står cape town ,men ärtvungen kolla upp en grej imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nja, det handlar om att stoppa läckan på mest effektiva sätt......... Man "pluggar" helt enkelt........ Jo ett brännvinsarele som vi säger. Den är obligatorisk som turist. Tur man är bofast 😂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Eftersom man är både snygg och manlig så flockas anställda och bandmedlemmar runt en...2 av mina favoriter är sångerskan Onah och den anställda Daisy Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Efterrätt är inte fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Blev sugen på polkagrisar nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Väntar på frugan som meckar Hamburgare där inne enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 3 timmar sedan, skrev Khonis: Själv är man i smeten. Bokstavligen. Fan. 1 timme sedan, skrev Khonis: Efterrätt är inte fel. Så det kanske fanns ett legitimt själ att du "hamnade i smeten"?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 30, 2019 Dela Inlagd December 30, 2019 Välkomnar alla till Hållö i det underbara Bohuslän........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu