Tommy Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Nineteen68 Ser ju nästan likadant ut för mig. RD125, RD350LC, Lambretta 150, Z50, TZ250, XT400, GSX550E, GSX1100E, XJ600, FZ750, TT600, RM250, Beluga125, ZXR750, ZZR1100, 2 x V-MAX, GSX900R, GPZ750Turbo, Triumph 900, ZX9-R, Honda Click-i, Honda Click-i 125, Forza 300. (ej i ordning) Man blir ALDRIG för gammal Har nog glömt någon hoj.. Ha en kanonbra dag! Jag glömmer aldrig en hoj! Min Lista: 1. Cresent Compact 2. Yamaha 1300 XJR. Sen tog jag en paus! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 8 minuter sedan, skrev Tommy: Jag glömmer aldrig en hoj! Min Lista: 1. Cresent Compact 2. Yamaha 1300 XJR. Sen tog jag en paus! MVH Huskvarna Novelette, första moppen 11 år, Rex Willers 98 cc, Jb 125 50 talare, Monark 150 ILO, pack. flakmoppe med 125 motor från rödkvarna.15 år Cresent raketarsle, 18 år BSA 650 Golden flash tror en 53. Sen Bil. Nu lite äldre många roliga moppar och gammla Mc både här och i Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Gått igenom de mesta inläggen men jag spara det bästa (förhoppningsvis) till det sista........ Samet brukar allt som oftast bjuda på riktigt bra inlägg, så nu kör vi........👌 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Provsmakar några gåvor från en kund 😉 Nyss hemkommen då Jittra och jag varit med när KCU flyttar en trappa ner till rymligare lokaler. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Gått igenom de mesta inläggen men jag spara det bästa (förhoppningsvis) till det sista........ Samet brukar allt som oftast bjuda på riktigt bra inlägg, så nu kör vi........👌 Vilken besvikelse det blev såhär på eftermiddagen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev samet: Vilken besvikelse det blev såhär på eftermiddagen... Nä, absolut inte...... Jag blev nöjd.......👌 Ändrades December 27, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Jaha dags att checka in på ett nytt hotell igen då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Strandhäng med @gstoch respektive Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Hej Blev en liten 30 milatur med hojen, och givetvis familjen i följebilen. Vi hamnde i Chiang Khan. Inte ett rum ledigt så hamnade på ett Hostel. Dags att gå och äta längs floden. Och mat blev det.. Imorgon upp i bergen för att sedan nå Loei. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 On 2019-12-27 at 00:59, skrev Surin P3: //..Vi bor i framtida biorummet ..... Now, we´re talking....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Det blir lite ost till kvällens mord tänkte jag..... (Det passar väl? Eller måste det vara fava beans and a nice chianti....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Saatan 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Gött mos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 1 timme sedan, skrev Khonis: Saatan 😕 Stänger dom så tidigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 12 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Stänger dom så tidigt? Läst någonstans att de skall ha öppet till sista longhaul lämnat. Tydligen inte så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Nej nu blir det snart att starta en egen tråd. Det nya svarta. Mer än två foton på samma dag. Get a fucking room. Försenat. 45 min nu. Men vafan så länge man inte sitter torrskodda de kvetta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Så här på kvällskvisten om man inte får kladda på frugan så får man baka en kladdkaka istället enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Mmmmm så skönt med en tyst o lugn frukost. Hemma kanske men inte här ett hotell med mest folk från Indien o Kina är en upplevelse ut över det vanliga.... Ljudkulissen är väl över 110 decibel och det springs fram o tillbaka. Skönt att komma hem snart.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 (ändrad) Hej Tittar på Thailand och Laos samtidigt. Ha en kanonbra dag! Ändrades December 29, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 13 minuter sedan, skrev Drik: Mmmmm så skönt med en tyst o lugn frukost. Hemma kanske men inte här ett hotell med mest folk från Indien o Kina är en upplevelse ut över det vanliga.... Ljudkulissen är väl över 110 decibel och det springs fram o tillbaka. Skönt att komma hem snart.... Ungefär som här då. 12st som försöker överösta varandra🙉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 6 minuter sedan, skrev hamnoi: Ungefär som här då. 12st som försöker överösta varandra🙉 Men jag tar tjattrande thai över kineser o indier alla dagar i veckan! Ser att ni har grymt vackra o sittvänliga stenbänkar och det är ett jätte plus i min bok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 8 minuter sedan, skrev Drik: Men jag tar tjattrande thai över kineser o indier alla dagar i veckan! Ser att ni har grymt vackra o sittvänliga stenbänkar och det är ett jätte plus i min bok! Njuter av dom varje vaken sekund! Där har många av världens problem lösts. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 Hej Just nu tittar på utsikten vid Lourn Noi Cliff. Synd att det är disigt, annars hade man sett milsvid. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 29, 2019 Dela Inlagd December 29, 2019 9 timmar sedan, skrev Khonis: Nej nu blir det snart att starta en egen tråd. Det nya svarta. Mer än två foton på samma dag. Get a fucking room. Försenat. 45 min nu. Men vafan så länge man inte sitter torrskodda de kvetta. Doha suger mitt i natten/morgonen ändå, så du sitter bättre där, så länge du inte missar nästa flight. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu