Jump to content

IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev Nutteman:

20191221_144214.thumb.jpg.a855ebc01641c6e54d2c3320ddedcfad.jpg

Lite manlig shopping är alltid trevligt.

Mvh

Nutteman

Precis framför ditt högra knä står det du vill ha. Resten kan du skippa.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
8 minuter sedan, skrev M33:

Precis framför ditt högra knä står det du vill ha. Resten kan du skippa.

Helt klart har du rätt. 
Jag zoomade in sortimentet och det enda av värde var Hendricks

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev hamnoi:

Olika intressen även om jag gillar att besöka olika hotell. Ska testa nytt i bkk nu, men hade priset varit ett annat (billigare😉) så hade det blivit Mercure på 11:an igen.

Bodde där förra året, men tyckte väl inte det vart nåt speciellt direkt😐  Då gillar jag Grand Swisshotel bättre. 

Dela på andra sajter

Gör favoritdottern sällskap som skriver på sitt examensarbete med en mugg glögg och pepparkakor med blåmögelost.. fantastiskt gott och trevligt! :wai:

DSC_8421.thumb.JPG.fb34ac31b599e31773f8ba9b56785936.JPG

DSC_8422.thumb.JPG.5a5536c8eacf3a511d0965ce9084461e.JPG

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Helt klart har du rätt. 
Jag zoomade in sortimentet och det enda av värde var Hendricks

Jag är chef, jag har alltid rätt.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev bimmer:

Bodde där förra året, men tyckte väl inte det vart nåt speciellt direkt😐  Då gillar jag Grand Swisshotel bättre. 

Smaken som baken... Grymma sängar o grymt läge duger för mig. Men visst  upplevelsen är ingen aha. Totalen är dock hög hos en fattiglapp som mig.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev bimmer:

För en obildad. Vad är Grand Swissotel i Bangkok??

Mig veterligen har Swissotel endast 1 hotell kvar i Bangkok, Swissotel Ratchada

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Gamla Swiss som du introducerade ,var nr1 för en plaststekare som mig😉

m

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Gamla Swiss som du introducerade ,var nr1 för en plaststekare som mig😉

m

Nailert Park hade ett parkområde värt många gånger mer än hotellet. En oas i Bangkok.

Att hotellet (ett gammalt Hilton) inte höll högsta klass kunde man se mellan fingrarna med, servicen var bra, lugnet och poolen var oslagbar.

Att man betalade som för ett guest house med gultkortet  gjorde också sitt.... ;) 

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev M33:

Nailert Park hade ett parkområde värt många gånger mer än hotellet. En oas i Bangkok.

Att hotellet (ett gammalt Hilton) inte höll högsta klass kunde man se mellan fingrarna med, servicen var bra, lugnet och poolen var oslagbar.

Att man betalade som för ett guest house med gultkortet  gjorde också sitt.... ;) 

Gult kort?? låter som en varning!

Hade inte Nailert ”swiss” i namnet? 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Gult kort?? låter som en varning!

Hade inte Nailert ”swiss” i namnet? 

Gult kort  är snäppet högre än guld ;) 

Swissotel Nailert Park var fullt namn. Park Nailert för taxi .....

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev M33:

Hehe Grand Swiss Hotel ska det vara, inte swissotel🤣 Ligger på soi 11 med, närmare Sukhumvit till! 

Dela på andra sajter

Funderar på om nästa toalettbesök blir o pissa med röven eller kasta upp. Hårdare att semestra med familjen än polare😉

Vatten, vatten och sodavatten står på menyn idag, fy fan!

image.thumb.jpg.0ef51dc10c31f96dfc2a8002af272ac2.jpg

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev hamnoi:

Funderar på om nästa toalettbesök blir o pissa med röven eller kasta upp. Hårdare att semestra med familjen än polare😉

Vatten, vatten och sodavatten står på menyn idag, fy fan!

image.thumb.jpg.0ef51dc10c31f96dfc2a8002af272ac2.jpg

Därför det gäller att spy medans man fortfarande är full. Då är det inte så hemskt. Spy på bakfyllan är ju bland det värsta som finns. Tur badrummet inte har balkong de gångerna, dyka i betongplattan tre våningar ner känns lockande vid de tillfällena. 

Dela på andra sajter

Ligger och slöar i Isan när den här orädde dök upp kom 3 4 cm ifrån men med sonyn och macro objektivet hade det blivigt bättre

20191222_140902.jpg

20191222_141119.jpg

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

Därför det gäller att spy medans man fortfarande är full. Då är det inte så hemskt. Spy på bakfyllan är ju bland det värsta som finns. Tur badrummet inte har balkong de gångerna, dyka i betongplattan tre våningar ner känns lockande vid de tillfällena. 

Spyan kom, tandborsten är effektiv så att säga🤮 Som stålis brukar säga, men e inte bra på deep troath dagen efter 😉 Spyr sällan men igår var en salig blandning och rejäl mängd!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...