hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 5 minuter sedan, skrev Drik: Tyvärr så kom vi till det nya hotellet mitt i utcheckningen så det blir att vänta.... Gillar ni att prova nytt eller jagar ni bra dealar innan, kanske en kombo? Själv är jag lat av naturen och vill helst checka in, packa upp och sen inte förflytta mig mer😂. Ha det bäst! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 11 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Om du skall åka å hälsa på fejkstekaren Samet får du skylla dig själv (jag vet inte om du är där men jag gissar bara p.g.a. en del inlägg från er båda)......... Det hade varit både enklare, billigare och lyxigare att hälsa på den äkta stekaren i Kingsriver istället......... Men så klart, det där med vädret kan ju spela lite roll också........ Hoppas ni har det fantastiskt bra trots dåligt maskerade lister och rör samt att jag hoppas mintpastillerna i badrummet friskar upp umgänget med frugan..... KRAM.......💙 Fast man kanske inte skall spränga handgranater i en barnkuvös........... Jodå! Är på jakt efter den där jävla mini-samet efter hans smädande. Sånt kommer man inte undan med ostraffat. Hans mespropp till far @samet hoppas jag att vi slipper träffa, ska göra mitt bästa ivf😉 Har aldrig utgett mig för o steka, var väl @Knasen som gav mig namnet plast-stekarn😂. Liten plånka så får prioritera, lägger hellre på hotell/nöjen/mat än flyg. Skulle gärna ta hela paketet, men o lägga 60k? på tre business lockar inte, flyger hellre som en sill för 18k Måste säga att Samet är över förväntningarna hittills, inget för stekare o partyglada kanske. Lugnt, trevligt, bra mat och härligt klimat o en bra middag barfota på stranden är svårslaget imo. Negativt är alla båtarna, men då jag är född lat och inte orkar mer än 30m från bungen så får jag stå mitt kast😉 Nä, nu får jag nog doppa min bakfulla lekamen, slit o släp!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Gillar ni att prova nytt eller jagar ni bra dealar innan, kanske en kombo? Själv är jag lat av naturen och vill helst checka in, packa upp och sen inte förflytta mig mer😂. Ha det bäst! Hehe vi sitter låååångt innan resan och letar efter hotell som vi tror o hoppas ska vara något extra! Youtube och bloggare är grymma hjälpmedel när man letar hotell. Men ibland så går man på minor och hotellet är inget att ha.... Denna resa blir även med våra mått räknar ganska extrem när det gäller att byta hotell. Haha, på en månad så byter vi hotell 11 gånger! Lite surt är det allt när man hittat något boende ut över det vanliga och man måste flytta på fläsket nästa dag! Men vi har ju några favoriter som vi återvänder till när vi är dom krokarna så charter stuket är inget för oss, tror stt rekordet för antal dagar på samma hotell för Ann o mig är sex nätter i Krabi typ 2010.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 3 minuter sedan, skrev Drik: Hehe vi sitter låååångt innan resan och letar efter hotell som vi tror o hoppas ska vara något extra! Youtube och bloggare är grymma hjälpmedel när man letar hotell. Men ibland så går man på minor och hotellet är inget att ha.... Denna resa blir även med våra mått räknar ganska extrem när det gäller att byta hotell. Haha, på en månad så byter vi hotell 11 gånger! Lite surt är det allt när man hittat något boende ut över det vanliga och man måste flytta på fläsket nästa dag! Men vi har ju några favoriter som vi återvänder till när vi är dom krokarna så charter stuket är inget för oss, tror stt rekordet för antal dagar på samma hotell för Ann o mig är sex nätter i Krabi typ 2010.... Olika intressen även om jag gillar att besöka olika hotell. Ska testa nytt i bkk nu, men hade priset varit ett annat (billigare😉) så hade det blivit Mercure på 11:an igen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Ja det där är lurigt, ska man vidare får man fan ta riktig höjd på Arlanda, 2-3h är för lite har jag lärt mig, helt otroligt hur man kan bli så urdålig i bagagehantering?? Hänt mig 2 ggr på 30 års flygningar med Thai. Har varit på hemresa båda gångerna så jag har bara åkt vidare till Umeå och så har bagaget kommit levererat hem på eftermiddan båda gångerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Precis nyss, skrev hamnoi: Olika intressen även om jag gillar att besöka olika hotell. Ska testa nytt i bkk nu, men hade priset varit ett annat (billigare😉) så hade det blivit Mercure på 11:an igen. Fan trodde du fick hjälp av M33 att hitta de bästa o grymmaste stekar hotellen till bra priset? På tal om Mercure så flyttade vi just ifrån Grand Mercure här i Patong! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Precis nyss, skrev Drik: Fan trodde du fick hjälp av M33 att hitta de bästa o grymmaste stekar hotellen till bra priset? På tal om Mercure så flyttade vi just ifrån Grand Mercure här i Patong! Hans budget och vår är inte riktigt på samma nivå😉 Men hade väl iofs haft mer pengar om jag rest själv, hade nog dock inte lagt det på dyra nätter utan mer dyra damer om jag ska vara ärlig😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Kollar in muggen. Finns ingen toaborste så jag besparar er polarns nersprutade holk.Skickat från min iPhone med Tapatalk Ordning och reda, bordsvatten vid sängarna[emoji4]Ha en fortsatt trevlig weekend.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 12 minuter sedan, skrev copterfan: Hänt mig 2 ggr på 30 års flygningar med Thai. Har varit på hemresa båda gångerna så jag har bara åkt vidare till Umeå och så har bagaget kommit levererat hem på eftermiddan båda gångerna. Jo, med kopplad biljett och om man ska hem så är det väl ok. Men ska man vidare på jobb, med tåg eller med flyg vars biljett inte är kopplad så måste man ha marginal på Arlanda pga deras urusla bagagehantering. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Måste säga att jag är jävligt nöjd med Tre o deras Tre världen. Jävligt smidigt att kunna använda abbet precis som i Sverige och hela familjen har samma. Fick D-tac som operatör i Los, brukar köpa deras så var 👌🏾 Ingen sparken här så Leo får duga! #bakfyllesvammel Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Måste säga att jag är jävligt nöjd med Tre o deras Tre världen. Jävligt smidigt att kunna använda abbet precis som i Sverige och hela familjen har samma. Fick D-tac som operatör i Los, brukar köpa deras så var 👌🏾 Ingen sparken här så Leo får duga! #bakfyllesvammel Vi har ju Telenor och det funkar likadant för oss. Vi har också dtac här i Thailand och skönt att ha internet när vi gömmer oss i skuggorna från den hemsk solen! Haha inte mycket färg på denna blekfeta falangen måste jag erkänna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 2 minuter sedan, skrev Drik: Vi har ju Telenor och det funkar likadant för oss. Vi har också dtac här i Thailand och skönt att ha internet när vi gömmer oss i skuggorna från den hemsk solen! Haha inte mycket färg på denna blekfeta falangen måste jag erkänna... Ok, bra att veta👍 Även samtal inom los o till sve, ta emot osv? Nä fan, kom igår😂 Men hinner nog bli fet-röd vad det lider! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Ok, bra att veta👍 Även samtal inom los o till sve, ta emot osv? Nä fan, kom igår😂 Men hinner nog bli fet-röd vad det lider! Tror att samtal kostar mycket men vet inte säkert.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Hmmm på tal om M33 och brudar! Titta vad som precis just nu gick förbi fönstret..., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 1 minut sedan, skrev Drik: Hmmm på tal om M33 och brudar! Titta vad som precis just nu gick förbi fönstret..., Tyckte väl att ni checkade in där men blev osäker då ni redan bott på Swissotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Precis nyss, skrev M33: Tyckte väl att ni checkade in där men blev osäker då ni redan bott på Swissotel. Haha vi tillbaka nu! Vi har gjort en turné runt Phuket och nu bor vi de två sista nätterna på Swissotel innan vi flyger upp till BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Dricker kaffe ☕😴 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 35 minuter sedan, skrev Drik: Tror att samtal kostar mycket men vet inte säkert.? Ok, tre så ingår allt. Ja inte ringa till t.ex Usa från los😉 Men använder den precis som hemma till sms,mms, data och samtal. Hade för mig att Tre var unika med det så därför frågar jag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Jodå! Är på jakt efter den där jävla mini-samet efter hans smädande. Sånt kommer man inte undan med ostraffat. Hans mespropp till far @samet hoppas jag att vi slipper träffa, ska göra mitt bästa ivf😉 Har aldrig utgett mig för o steka, var väl @Knasen som gav mig namnet plast-stekarn😂. Liten plånka så får prioritera, lägger hellre på hotell/nöjen/mat än flyg. Skulle gärna ta hela paketet, men o lägga 60k? på tre business lockar inte, flyger hellre som en sill för 18k Måste säga att Samet är över förväntningarna hittills, inget för stekare o partyglada kanske. Lugnt, trevligt, bra mat och härligt klimat o en bra middag barfota på stranden är svårslaget imo. Negativt är alla båtarna, men då jag är född lat och inte orkar mer än 30m från bungen så får jag stå mitt kast😉 Nä, nu får jag nog doppa min bakfulla lekamen, slit o släp!! 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Ute på en cykeltur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: Ute på en cykeltur Ge upp istället, pondus klär dig😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 14 minuter sedan, skrev hamnoi: Ge upp istället, pondus klär dig😉 Har ju tagit över din roll som "lika som bär" med Ica-Jerry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 En morgon hutt mot malarian.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Väntar på personalen som försovit sig. Frugan har beställt grönsaker från Thailand🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Ute på en cykeltur Jösses vad knappar! Ser ut som cockpit 😯 Trampa på nu så inte klungan hinner ifatt 😉 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu