Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Väntar på fru, dotter och son

15768550914945319300278905863655.thumb.jpg.ef2cf9bf0aaeee52ae84df67b5651e70.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Matilda:

Inte just nu men några bilder från mitt absoluta favoritplats i Sverige (bortsett från Landvetter Flygplats) Freeport i Kungsbacka 😍

A14B0183-848D-414E-9521-B14DD6654C44.jpeg

20BD904D-45C8-4229-9E95-189E415DC1C0.jpeg

AA26B522-4B48-4AC8-BB57-A216A92EEC56.jpeg

19672863-64BA-4A3D-A3D3-300316EE83D1.jpeg

28014C61-DC26-46F3-9B53-6BCEAB2D4658.jpeg

E1C834BC-AE03-4490-98D3-B3A3B7BD86A4.jpeg

31F6D153-178E-4A69-8EDD-B4BD29E90A10.jpeg

Att ha Freeport, eller Hede fashion outlet som det nu heter, som favoritplats i Sverige var annorlunda. Jag mäktar med 2-3 besök / år trots 5 minuters bilväg dit.

Är väl kanske färre folk där än på Kungsmässan men det lär inte platsa på min top 10 i Sverige för det. 

Dela på andra sajter

Guest Matilda
9 minuter sedan, skrev M33:

Att ha Freeport, eller Hede fashion outlet som det nu heter, som favoritplats i Sverige var annorlunda. Jag mäktar med 2-3 besök / år trots 5 minuters bilväg dit.

Är väl kanske färre folk där än på Kungsmässan men det lär inte platsa på min top 10 i Sverige för det. 

Åker hellre till Kungsmässan än Ullared där jag inte gärna sätter min fot igen. Ett plus är när planen går in söderut på Landvetter. Shopping och flygplan 😝

Dela på andra sajter

Stalkar 1 av mina 2 favoritsångerskor här i Manila

1930095696_20191220_2307012.thumb.jpg.eb86e68672b352b098b35fb449017b70.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Matilda:

Inte alla som har shopping som intresse. Sen älskar jag Kungsbacka 😌

Många har shopping som intresse, både man och kvinna, så länge det finns pengar i börsen sen när det är slut ☹️

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Många har shopping som intresse, både man och kvinna, så länge det finns pengar i börsen sen när det är slut ☹️

Då finns fönstershoppandet, det är gratis.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Guest Matilda
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Min plånbok är begränsad med. Gillar att strösa runt iallafall 🤤

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev hamnoi:

Business o sen guesthouse, du steker inte fullt ut😉 Ha en underbar semester!

Balans här i livet, det är så vi överlever...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

On 2019-12-19 at 10:24, skrev koppar55:

Bagagehanteringen på Arlanda platsar i Guiness book of world records som en av de sämsta på den här planeten. 

Fick väskan en timme efter ankomst och missade tåget.😣

Hälften av väskorna kom efter 30min sedan stängdes luckan.

Verkar som Arlanda satt i system att leverera väskor sist som har taggar för prioritet. 

Ja det där är lurigt, ska man vidare får man fan ta riktig höjd på Arlanda, 2-3h är för lite har jag lärt mig, helt otroligt hur man kan bli så urdålig i bagagehantering??

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja det där är lurigt, ska man vidare får man fan ta riktig höjd i Arlanda, 2-3h är för lite har jag lärt mig, helt otroligt hur man kan bli så urdålig i bagagehantering??

Måste vara @Knasen som ligger bakom detta.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev M33:

Måste vara @Knasen som ligger bakom detta.

Mmm, vet inte riktigt hur det fungerar men det är väl olika bagagehandlingsföretag(här särskrivs det inte) inblandade, känns som dem som SAS/Thai(Star) har är absolut sämst, för när man inte reser med dem så inbillar jag mig att man får väskorna snabbare och i RÄTT ordning.

@Knasen har nog koll på upplägget, eller var det så han inte hade? ;) 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

On 2019-12-19 at 08:51, skrev Towe:

Väntar på flyget till Bkk via Helsingfors. Fast Aurora-loungen är Arlandas sämsta 794a69b482245b911f219c4ec884309b.jpg1632657318886638b118db88f1a26cb2.jpg

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Inte att undra på, svetsade balkar till taket på 90 talet!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev audirs2:

Inte att undra på, svetsade balkar till taket på 90 talet!:lipa:

O @FANTASY la väl det jävla taket, inte undra på det blev pannkaka, en pajsare o en lapp :rotfl:

Dela på andra sajter

Fruga fixade till en liten fest, så skål alla bönder och baroner!IMG_20191220_182452.thumb.jpg.8f85a8ffbb8c901cebfc2e446cfe045f.jpg

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Nu är det inte mina hus utan frugans som hon jobbat ihop till själv med lite hjälp från mig, någon hyra måste man betala för att få bo där 😉

Det är svårt att förlora något man inte har, så någon hjälp behövs inte.

Precis, det är därför Boa aldrig kommer att förlora förståndet.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
4 timmar sedan, skrev hamnoi:

Inspekterar måleriet!

Jag maskar men målar ändå på listerna/rör, vem bryr sig...

67526FCC-3872-47F5-90C0-D0EC7393F82E.thumb.jpeg.ff2eab713a25fa1c8afb9350411d11b2.jpeg

FB83A6FD-4230-4AA2-939F-B163E47499D9.thumb.jpeg.6f04b0c9c56f3f8581b07fea30dca5f0.jpeg

Jag vet att färgen inte ens räcker till en strykning, men vad fan TiT!

48ED878D-A4DD-4015-8346-404E8EC6CCC6.thumb.jpeg.e1242eaa0d69de69a86c73865f9b192b.jpeg

För att kompensera det genomusla arbetet så bjöd de åtminstone på mintpastiller, stort + på det o där åkte dricksen upp rejält kan jag säga!

BF1B2B2C-8706-47BF-993E-78FE85E08D0E.thumb.jpeg.c9fbbb86383c46341384618a08d6abe3.jpeg

Om du skall åka å hälsa på fejkstekaren Samet :ironi:får du skylla dig själv (jag vet inte om du är där men jag gissar bara p.g.a. en del inlägg från er båda).........:rotfl:

Det hade varit både enklare, billigare och lyxigare att hälsa på den äkta stekaren i Kingsriver istället.........:giggle:

Men så klart, det där med vädret kan ju spela lite roll också........:thumbsup:

Hoppas ni har det fantastiskt bra trots dåligt maskerade lister och rör samt att jag hoppas mintpastillerna i badrummet friskar upp umgänget med frugan.....:giggle:

KRAM.......💙

Fast man kanske inte skall spränga handgranater i en barnkuvös...........:rotfl:

image.thumb.png.653a1ffac2738133bf0e08e7f61b1b40.png

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Kollar in muggen. Finns ingen toaborste så jag besparar er polarns nersprutade holk.IMG_4800.jpgIMG_4801.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
8 minuter sedan, skrev Peolito:

Kollar in muggen. Finns ingen toaborste så jag besparar er polarns nersprutade holk.IMG_4800.jpgIMG_4801.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fan, det var synd på en sådan fin mugg (skithustron)..........

Men som jag sagt tidigare; det spelar ingen roll hur fin och välplacerad skithustronen är om det inte finns en vettig toaborste att tillgå, då sjunker betyget obönhörligen till noll omedelbart........

Dessutom är det minuspoäng om det är en sådan där "designad" toaborste, för de är allt som oftast helt värdelösa.........:giggle:

Ändrades av Kötthandlarn

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev audirs2:

Fruga fixade till en liten fest, så skål alla bönder och baroner!IMG_20191220_182452.thumb.jpg.8f85a8ffbb8c901cebfc2e446cfe045f.jpg

Nu kan jag inte hålla mig längre, bli nu inte sne på mig!

Men för i helvete, är det någon från den där pensonärspolen(mpr stavning) eller Samhall som satt upp din krona i taket(inte mitt över bordet heller), och hängt upp väggklockan?

(du vet att det e livsfarligt att lägga ut bilder på mpr, de granskas minutiöst :) ) 

Snyggt köksbord, gillar stabila bord...5 tallrikar av 5 möjliga på det!

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
16 minuter sedan, skrev Soengsang:

Men för i helvete, är det någon från den där pensonärspolen(mpr stavning) eller Samhall som satt upp din krona i taket(inte mitt över bordet heller), och hängt upp väggklockan?

(du vet att det e livsfarligt att lägga ut bilder på mpr, de granskas minutiöst :) ) 

Ha ha ha, :rotfl: jag är visserligen kötthandlare men han skulle frågat mig om hjälp från första början för jag är i grunden utbildad till elektriker..........

Dela på andra sajter

Thai skyller Swedavia och efter mailat dom så hänvisas jag tillbaka till Thai Airways och deras val av SAS Ground Handling som underleverantör. [emoji23]   
Swedavia är numera ren maffia.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Snyggt köksbord, gillar stabila bord...5 tallrikar av 5 möjliga på det!

Den jävla listen i taket måste flyttas till höger och Skanska måste komma å borra i en ny krok med GPS in mätning! Dom där självlimmande listerna sitter dessutom så in i helvete så så dom får ta ner hela taket på en gång! Nä nu drar vi till Tigern för att bedöva sorgen!:lipa:

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Bibben:

Balans här i livet, det är så vi överlever...

Som kung på parkbänken och rosé i köket, en sån balans?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...