Kenneth4618 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Väntar på fru, dotter och son “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Matilda: Inte just nu men några bilder från mitt absoluta favoritplats i Sverige (bortsett från Landvetter Flygplats) Freeport i Kungsbacka 😍 Att ha Freeport, eller Hede fashion outlet som det nu heter, som favoritplats i Sverige var annorlunda. Jag mäktar med 2-3 besök / år trots 5 minuters bilväg dit. Är väl kanske färre folk där än på Kungsmässan men det lär inte platsa på min top 10 i Sverige för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Inte alla som har shopping som intresse. Sen älskar jag Kungsbacka 😌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 9 minuter sedan, skrev M33: Att ha Freeport, eller Hede fashion outlet som det nu heter, som favoritplats i Sverige var annorlunda. Jag mäktar med 2-3 besök / år trots 5 minuters bilväg dit. Är väl kanske färre folk där än på Kungsmässan men det lär inte platsa på min top 10 i Sverige för det. Åker hellre till Kungsmässan än Ullared där jag inte gärna sätter min fot igen. Ett plus är när planen går in söderut på Landvetter. Shopping och flygplan 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Stalkar 1 av mina 2 favoritsångerskor här i Manila Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Precis nyss, skrev Matilda: Inte alla som har shopping som intresse. Sen älskar jag Kungsbacka 😌 Många har shopping som intresse, både man och kvinna, så länge det finns pengar i börsen sen när det är slut ☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Precis nyss, skrev Boa52: Många har shopping som intresse, både man och kvinna, så länge det finns pengar i börsen sen när det är slut ☹️ Då finns fönstershoppandet, det är gratis. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 4 minuter sedan, skrev Boa52: Många har shopping som intresse, både man och kvinna, så länge det finns pengar i börsen sen när det är slut ☹️ Min plånbok är begränsad med. Gillar att strösa runt iallafall 🤤 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 8 timmar sedan, skrev hamnoi: Business o sen guesthouse, du steker inte fullt ut😉 Ha en underbar semester! Balans här i livet, det är så vi överlever... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 (ändrad) On 2019-12-19 at 10:24, skrev koppar55: Bagagehanteringen på Arlanda platsar i Guiness book of world records som en av de sämsta på den här planeten. Fick väskan en timme efter ankomst och missade tåget.😣 Hälften av väskorna kom efter 30min sedan stängdes luckan. Verkar som Arlanda satt i system att leverera väskor sist som har taggar för prioritet. Ja det där är lurigt, ska man vidare får man fan ta riktig höjd på Arlanda, 2-3h är för lite har jag lärt mig, helt otroligt hur man kan bli så urdålig i bagagehantering?? Ändrades December 20, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja det där är lurigt, ska man vidare får man fan ta riktig höjd i Arlanda, 2-3h är för lite har jag lärt mig, helt otroligt hur man kan bli så urdålig i bagagehantering?? Måste vara @Knasen som ligger bakom detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 9 minuter sedan, skrev M33: Måste vara @Knasen som ligger bakom detta. Mmm, vet inte riktigt hur det fungerar men det är väl olika bagagehandlingsföretag(här särskrivs det inte) inblandade, känns som dem som SAS/Thai(Star) har är absolut sämst, för när man inte reser med dem så inbillar jag mig att man får väskorna snabbare och i RÄTT ordning. @Knasen har nog koll på upplägget, eller var det så han inte hade? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 On 2019-12-19 at 08:51, skrev Towe: Väntar på flyget till Bkk via Helsingfors. Fast Aurora-loungen är Arlandas sämsta Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Inte att undra på, svetsade balkar till taket på 90 talet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 3 minuter sedan, skrev audirs2: Inte att undra på, svetsade balkar till taket på 90 talet! O @FANTASY la väl det jävla taket, inte undra på det blev pannkaka, en pajsare o en lapp Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Fruga fixade till en liten fest, så skål alla bönder och baroner! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu är det inte mina hus utan frugans som hon jobbat ihop till själv med lite hjälp från mig, någon hyra måste man betala för att få bo där 😉 Det är svårt att förlora något man inte har, så någon hjälp behövs inte. Precis, det är därför Boa aldrig kommer att förlora förståndet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev hamnoi: Inspekterar måleriet! Jag maskar men målar ändå på listerna/rör, vem bryr sig... Jag vet att färgen inte ens räcker till en strykning, men vad fan TiT! För att kompensera det genomusla arbetet så bjöd de åtminstone på mintpastiller, stort + på det o där åkte dricksen upp rejält kan jag säga! Om du skall åka å hälsa på fejkstekaren Samet får du skylla dig själv (jag vet inte om du är där men jag gissar bara p.g.a. en del inlägg från er båda)......... Det hade varit både enklare, billigare och lyxigare att hälsa på den äkta stekaren i Kingsriver istället......... Men så klart, det där med vädret kan ju spela lite roll också........ Hoppas ni har det fantastiskt bra trots dåligt maskerade lister och rör samt att jag hoppas mintpastillerna i badrummet friskar upp umgänget med frugan..... KRAM.......💙 Fast man kanske inte skall spränga handgranater i en barnkuvös........... Ändrades December 20, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Kollar in muggen. Finns ingen toaborste så jag besparar er polarns nersprutade holk.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Peolito: Kollar in muggen. Finns ingen toaborste så jag besparar er polarns nersprutade holk. Skickat från min iPhone med Tapatalk Fan, det var synd på en sådan fin mugg (skithustron).......... Men som jag sagt tidigare; det spelar ingen roll hur fin och välplacerad skithustronen är om det inte finns en vettig toaborste att tillgå, då sjunker betyget obönhörligen till noll omedelbart........ Dessutom är det minuspoäng om det är en sådan där "designad" toaborste, för de är allt som oftast helt värdelösa......... Ändrades December 20, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev audirs2: Fruga fixade till en liten fest, så skål alla bönder och baroner! Nu kan jag inte hålla mig längre, bli nu inte sne på mig! Men för i helvete, är det någon från den där pensonärspolen(mpr stavning) eller Samhall som satt upp din krona i taket(inte mitt över bordet heller), och hängt upp väggklockan? (du vet att det e livsfarligt att lägga ut bilder på mpr, de granskas minutiöst ) Snyggt köksbord, gillar stabila bord...5 tallrikar av 5 möjliga på det! Ändrades December 20, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 16 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu kan jag inte hålla mig längre, bli nu inte sne på mig! Men för i helvete, är det någon från den där pensonärspolen(mpr stavning) eller Samhall som satt upp din krona i taket(inte mitt över bordet heller), och hängt upp väggklockan? (du vet att det e livsfarligt att lägga ut bilder på mpr, de granskas minutiöst ) Ha ha ha, jag är visserligen kötthandlare men han skulle frågat mig om hjälp från första början för jag är i grunden utbildad till elektriker.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Thai skyller Swedavia och efter mailat dom så hänvisas jag tillbaka till Thai Airways och deras val av SAS Ground Handling som underleverantör. [emoji23] Swedavia är numera ren maffia.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Nu kan jag inte hålla mig längre, bli nu inte sne på mig! Men för i helvete, är det någon från den där pensonärspolen(mpr stavning) eller Samhall som satt upp din krona i taket(inte mitt över bordet heller), och hängt upp väggklockan? (du vet att det e livsfarligt att lägga ut bilder på mpr, de granskas minutiöst ) Snyggt köksbord, gillar stabila bord...5 tallrikar av 5 möjliga på det! Den jävla listen i taket måste flyttas till höger och Skanska måste komma å borra i en ny krok med GPS in mätning! Dom där självlimmande listerna sitter dessutom så in i helvete så så dom får ta ner hela taket på en gång! Nä nu drar vi till Tigern för att bedöva sorgen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 Tyvärr så kom vi till det nya hotellet mitt i utcheckningen så det blir att vänta.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 21, 2019 Dela Inlagd December 21, 2019 13 timmar sedan, skrev Bibben: Balans här i livet, det är så vi överlever... Som kung på parkbänken och rosé i köket, en sån balans? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu