Peolito Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Måste vakna 05.53Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Lite yoghurt för magen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Det ska va gött att leva.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Bra benutrymmeSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Flaskfilé igen, jävla tråkig meny de har på det här jävla stället! & långt till havet med, fy fan! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Sitter i bilen på väg till Allstar Guesthouse i Karon beach Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Precis nyss, skrev Towe: Sitter i bilen på väg till Allstar Guesthouse i Karon beach Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Business o sen guesthouse, du steker inte fullt ut😉 Ha en underbar semester! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Lekar på beach. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Jobb på beach road. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Reklam brudar på beach road. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 En iskall på nya altan i byn..Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Packar upp en julklapp från en kund. 😋 De verkar nöjda då de även bjöd på ett slottsbesök med övernattning, mat och dryck. Dessutom tyckte han att det var dags att höja timpengen till nästa år 🙂 En rätt bra dag hittills 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Kollar MotorTrend med Smulan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 18 timmar sedan, skrev Boa52: Du fattar ju noll, frågan är din Thaidam är hon uppväxt med julklappar eller är det det nåt du lurat i henne Tror att med ditt tanke är dina hus förlorade snart. Hitta nån som hjälper dej Nu är det inte mina hus utan frugans som hon jobbat ihop till själv med lite hjälp från mig, någon hyra måste man betala för att få bo där 😉 Det är svårt att förlora något man inte har, så någon hjälp behövs inte. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Sitter på tåg 432 från Göteborg till Södertälje Syd. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 1 timme sedan, skrev Tallviking: Kollar MotorTrend med Smulan Inga byxor? 🤭. Katten ser ut att trivas i alla fall. 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Inte just nu men några bilder från mitt absoluta favoritplats i Sverige (bortsett från Landvetter Flygplats) Freeport i Kungsbacka 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 18 minuter sedan, skrev Matilda: Inga byxor? 🤭. Katten ser ut att trivas i alla fall. 😃 Shorts. Är ju 30 grader varmt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Svullar! Eller mest frugan, riktigt bra precis som forumvännen rekade. Extra stort + o käka barfota på stranden i vågornas brus❤️ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 31 minuter sedan, skrev hamnoi: Svullar! Eller mest frugan, riktigt bra precis som forumvännen rekade. Extra stort + o käka barfota på stranden i vågornas brus❤️ Sand mellan tårna och sandloppor fy fan. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Inspekterar måleriet! Jag maskar men målar ändå på listerna/rör, vem bryr sig... Jag vet att färgen inte ens räcker till en strykning, men vad fan TiT! För att kompensera det genomusla arbetet så bjöd de åtminstone på mintpastiller, stort + på det o där åkte dricksen upp rejält kan jag säga! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Inspekterar måleriet! Jag maskar men målar ändå på listerna/rör, vem bryr sig... Jag vet att färgen inte ens räcker till en strykning, men vad fan TiT! För att kompensera det genomusla arbetet så bjöd de åtminstone på mintpastiller, stort + på det o där åkte dricksen upp rejält kan jag säga! Dom där mintpastillerna är ganska goda och jäkligt stora,men ibland har jag tyckt att dom blir lite starka,speciellt om man tar flera på raken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Precis nyss, skrev jlh66: Dom där mintpastillerna är ganska goda och jäkligt stora,men ibland har jag tyckt att dom blir lite starka,speciellt om man tar flera på raken. Tar bara en åt gången, men har alltid ett gäng i fickan om man skulle ”träffa rätt”. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Tar bara en åt gången, men har alltid ett gäng i fickan om man skulle ”träffa rätt”. Smart,man märker direkt att du är en slipad thairesenär👍 förövrigt vill jag bara tillägga att målningsarbetet ser helt okej ut,men tänk bara på att du får inte jobba utan tillstånd där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 20, 2019 Dela Inlagd December 20, 2019 Det där är ju stolpiller! Eller...😱 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu